Olen perinteinen suomalainen mies
Kävin treffeillä miehen kanssa, joka toisteli tuota samaa lausetta varmaan sata kertaa. Tuli viba, että olikohan se ihan normaali? Vähän outoa korostaa tuota. Toisteli myös olevansa rauhallinen.
En tiedä haluanko toista tapaamista enää.
Kommentit (15)
Minä olen totaalisen traumatisoitunut ihmisestä, joka ilmoitti olevansa Ihan Tavallinen Suomalainen Mies 😱 Jos joku ikinä enää kertoo olevansa tuollainen, pakenen vuorille. Jäätävä psyko.
Ex-miesystävä toisteli päivittäin olevansa normaali ja uskollinen. Oli kaikkea muuta kuin normaali.
Kuulostaa siltä, että on kotityranni, juoppo, naista alistava nyrkinheiluttaja. Juokse! 🚩
Mulla sama kokemus miehestä, joka toisteli tuota. Normaali suomalainen mies Oli oikeasti ihan psyko! Pakenen myös maailman toiselle puolelle jos kuulen jonkun miehen suusta noi sanat!!
Sanoisin myös, että ole varuillasi. Myös ilmaisu "tavallinen, kunnon mies" voi viitata tuleviin hankaluuksiin.
Laiska, itsekäs, viinaanmenevä? Ei käy ilman toistoakaan.
Luultavasti juoppo, hullu, nyrkinheiluttaja
Yksi kokemus tuollaisesta, josta paljastui tuomittu raiskaaja. Oli täysin pimeä päästään.
Jättäisin tutustumisen tuohon.
Exä toisteli, että ei hän väkisin. Oudoltahan sen erikseen mainitseminen vaikutti. Arvatkaa mitä tapahtui.
Suhteessa raiskaus on todella hämmentävää. Onneksi suhde on ohi, mutta trauma jäi.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen totaalisen traumatisoitunut ihmisestä, joka ilmoitti olevansa Ihan Tavallinen Suomalainen Mies 😱 Jos joku ikinä enää kertoo olevansa tuollainen, pakenen vuorille. Jäätävä psyko.
Anna kun arvaan: insinööri 🙄
Eiks konservatiivi homot oo ihan normi juttua, persut on täynnä niitä. Sebukin ottaa anneliin ihan konservatiivisesti
Tuskin on ihan järjissään jos toistelee samaa koko ajan.
🚩🚩🚩🚩