Silloin kun mies jäi pettämisestä kiinni, mulle ei tullut mieleenkään, että jättäisin sen
Halusin vain puhua asian ja mulle oli selvää, että mä haluan jatkaa mieheni kanssa. Mieskin halusi jatkaa mun kanssa. Saatiin asia selvitettyä, eikä MISSÄÄN vaiheessa ollut puhetta erossa.
Missä on se TAHTOMINEN nykyään? Miksi erotaan nykyään niin helposti? Miksi JSSAP on aina ensimmäinen ehdotus?
Kommentit (27)
sanoisin, että tule uudelleen kommentoimaan sen jälkeen kun miehesi on jäänyt kiinni pettämisestä. Pettamisellä ei ole mitään tekemistä aviopuolison rakastamisen tai vilpittömän toivon kanssa että liitto jatkuisi. Pettäminen on aina ja jokakerta oman navan hellimistä ja jotain ihmeellistä kuvitelmaa siitä että MINÄ saan tehdä mitään vaan. Pahimman laatuista itsekkyyttä. JOS haluaa parantaa liittoaan ja rakastaa puolisoaan, mietti jonkin muun keinon kuin pettäminen.
toisen kanssa petiin? Miksi sen petetyn on oltava se joka tahtoo antaa anteeksi ja unohtaa?
toisen kanssa petiin? Miksi sen petetyn on oltava se joka tahtoo antaa anteeksi ja unohtaa?
Pettäjä saa rauhassa pettää, ja petetyn pitää loputtomiin jaksaa ymmärtää ja antaa anteeksi.
Toisten, kuten luultavasti ap:n, liitot perustuvat rakkauteen. Rakkauteen kuuluu toisen hyväksyminen ja arvostaminen sellaisena kuin tämä on, erehtyvänä, viallisena ihmisenä. Pettämistä on monenlaista ja siihen on monta syytä. Syy ei todellakaan välttämättä ole se, ettei tahtoisi jatkaa liittoaan tai rakastaisi puolisoaan. Seksi on käsittämättömän yliarvostettua edelleen. Hyvässä parisuhteessa on lukemattomia muitakin rakennuspalikoita, seksi on vain yksi. Ei se koko talo romahda, vaikka yksi palikka kääntyisi ylösalaisin. Talosta voi tulla jopa entistä ehompi. Moni parisuhde on kohentunut uskottomuuden jälkeen, kun asioista on jälleen keskusteltu. Seksistäkin voi tulla parempaa, kun toinen ei ole enää itsestäänselvyys kummallekaan.
*ei kuulu toisen luottamuksen pettäminen. Pettämistä ei tarvitse hyväksyä eikä antaa edes anteeksi. Suhde ei koskaan voi olla entisensä, jos oikeassa rakkaussuhteessa elävät pettävät toisiaan. Kun kaksi ihmistä rakastaa toisiaan, ei tarvitse pettää. Jos tarvitsee, on rakkaus jo laimentunut.
Mistä kaikista asioista puhuitte? Mitä kysyit? Mitä mies vastasi ja kertoi? O
dotan pitkää vastausta, koska minusta on käsittämätöntä, miten pettämisen voi puhumalla selvittää loppuun.
Kyse on luottamuksesta ja arvostamisesta. Jos mieheni jäisi kiinni pettämisestä en voisi luottaa häneen enää, enkä arvostaisikaan häntä enää.
Parisuhteeseen lisäksi kuuluu seksi, omasta mielestäni, enkä sitä pystyisi harrastamaan miehen kanssa jonka tiedän mielellään paneskelevan muita naisia. En voisi antaa miehen koskea enää itseeni. Hänen kosketuksensa sattuisi minuun koska ajattelisin että mitä jos hän ajattelee sitä toista naista, haaveilee hänestä.Tokihan se olisi tahtomisesta kiinni että jatkettaisiinko yhdessä, mutta en voisi olla suhteessa mieheeni enää sen jälkeen jos hän pettämisestä jäisi kiinni. Kulissiliitto olisi ainoa vaihtoehto.
asia on juurikin näin.
Toisten liitot perustuvat ilmeisesti pelkkään seksiin. Toisten, kuten luultavasti ap:n, liitot perustuvat rakkauteen. Rakkauteen kuuluu toisen hyväksyminen ja arvostaminen sellaisena kuin tämä on, erehtyvänä, viallisena ihmisenä. Pettämistä on monenlaista ja siihen on monta syytä. Syy ei todellakaan välttämättä ole se, ettei tahtoisi jatkaa liittoaan tai rakastaisi puolisoaan.
Jos kokee itsensä äärimmäisen nöyryytetyksi ja hyväksikäytetyksi sen pettämisen takia, pitäisi vain kestää ja kestää, vaikka tosiasiassa koko pettäjä oksettaa koko olemuksellaan?
Jotkin asiat eivät parane puhumalla. Itse en ole niin sinisilmäinen että luottaisin pettäjän "parannukseen", enkä siis todellakaan jäisi nöyryytetyksi uudelleen.
Minun ja mieheni suhde perustuu eniten luottamukseen, kunnioitukseen sekä rakkauteen. Jos mies pettäisi luottamukseni pettämällä, hän menettäisi kunnioitukseni, enkä ajattelisi että hän kunnioittaisi minua ollenkaan. Vaikka rakkautta olisi jäljellä, en voisi elää sellaisen miehen kanssa johon ei voi luottaa ja jota en voisi katsoa silmiin enää ikinä.
Ymmärrätkö?
niin minunko olisi pitänyt jäädä hyysäämään sitä edelleen?
Kaiken se kestää jne.
Parisuhteeseen lisäksi kuuluu seksi, omasta mielestäni, enkä sitä pystyisi harrastamaan miehen kanssa jonka tiedän mielellään paneskelevan muita naisia. En voisi antaa miehen koskea enää itseeni. Hänen kosketuksensa sattuisi minuun koska ajattelisin että mitä jos hän ajattelee sitä toista naista, haaveilee hänestä.samantien miettiä ajatteleeko miehesi sinua rakastellessaan naapurin teinityttöä tai kaupan kassaa. Tai jotain exäänsä...
Jos elät harhassa että olet ainoa nainen josta miehesi unelmoi...
Lue tuo lainaus minun tekstini uudestaan ja mieti oikein kunnolla.
Tuskin älysit mitä ajoin takaa, joten selvitetään vähän.
Jos mieheni jäisi pettämisestä kiinni, kuluttaisin aika ison osan ajastani miettiessä sitä että mitä kaikkea siinä toisessa naisessa oli mitä minussa ei ole.
Koska mieheni ei ole minun tietojeni mukaan pettänyt, minun ei tarvitse ajatella sitä ajatteleeko hän seksiä harrastaessa Angelina Jolieta vai sitä kaupan kassaa, minun ei tarvitse miettiä sitä nyt.
Jos taas hän olisi pettänyt, vaikuttaisi se minun ajatuksiini niin paljon että en voisi olla miettimättä että missä kaikissa tilanteissa mies ajattelee sitä toista naista.
Tottakai tiedän että kaikki ihmiset eivät ajattele sitä puolisoaan seksiä harrastaessa, mutta käsittääkseni haaveilu jostain sellaisesta mitä ei halua saavuttaa/mikä ei ole saavutettavissa on täysin eri asia kuin haaveilla naivansa "rakastajaansa", sellaista joka on jo saavutettu, silloin kun harrastaa seksiä puolisonsa kanssa. Ymmärrätkö? Ja samalla tavalla minua loukkaisi jos mies paljastaisi että haaveilee entisestään silloin kun me harrastamme seksiä. Olet harvinaisen omituinen jos itse et loukkaantuisi.
näihin "uskottomuus voi parantaa parisuhdetta"- juttuihin. Luulen, että ne parit eroavat kuitenkin, kun se naistenlehtien jutun muste on kuivunut.
Että mitä miehesi olisi tehnyt jos olisikn toisin päin, elikkä sinä pettänyt? Ollut toisen mihen kanssa, epäilen että miehesi ei olisi vain sormien läpi katsonut...
muuttavansa uuden naisen kanssa yhteen ja että heille syntyy yhteinen lapsi. Vieläkin on epätodellinen olo...
Ja jälkeenpäin eronneena voin sanoa että soromnoo. Hyvää loppuelämää, sika.
Kyse on luottamuksesta ja arvostamisesta. Jos mieheni jäisi kiinni pettämisestä en voisi luottaa häneen enää, enkä arvostaisikaan häntä enää.
Parisuhteeseen lisäksi kuuluu seksi, omasta mielestäni, enkä sitä pystyisi harrastamaan miehen kanssa jonka tiedän mielellään paneskelevan muita naisia. En voisi antaa miehen koskea enää itseeni. Hänen kosketuksensa sattuisi minuun koska ajattelisin että mitä jos hän ajattelee sitä toista naista, haaveilee hänestä.
Tokihan se olisi tahtomisesta kiinni että jatkettaisiinko yhdessä, mutta en voisi olla suhteessa mieheeni enää sen jälkeen jos hän pettämisestä jäisi kiinni. Kulissiliitto olisi ainoa vaihtoehto.
Älä ikinä päästäkään tuota enää vapaille markkinoille, niin säästyy moni muu nainen pettymyksiltä.
Missä on se TAHTOMINEN nykyään?
vähän kuin ahne lapsi karkkikaupassa.
Saa luvan käydä nussimassa vieraita! Syystä, että oma läheisriippuvainen akka mahdollistaa sen! Onko hienoa elämää, kun et arvosta itseäsi yhtään?
eli minä en hyväksy vieraissa käyntiä itseltäni tai mieheltäni
samantien miettiä ajatteleeko miehesi sinua rakastellessaan naapurin teinityttöä tai kaupan kassaa. Tai jotain exäänsä...
Jos elät harhassa että olet ainoa nainen josta miehesi unelmoi...