Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihannenaiseni on tällainen.

maukka838471346567
27.01.2019 |

Arvoisat palstan neitokaiset!
Tässä tulee lista sellaisista naisen ominaisuuksista jotka ovat mielestäni minun arvomaailmaan sopivia.
Olen itse yli nelikymppinen sinkkumies eikä mulla ole omia lapsia. Aikoinaan kyllä halusin muksuja mutta sitten tuli mutkia matkaan ja enää en halua niitä.

Tässä ne ominaisuudet:
-Ikä 27-48, venyy päistä.
-Voi olla lapsia tai lapseton.
-Työssä käyvä tai opiskelija.
-Ymmärtää että pikavipit, pyramidipelit ja todellinen uhkapeliriippuvuus ovat turmioksi.
-Ei yritä hyötyä miehestä taloudellisesti vaan yhteiselämän tulee olla tasapuolista taloudellisesti.
-Alkoholia käyttää kohtuudella, joskus harvoin on mukava ottaa vaikka pullo viiniä.
-Ei ole vihervasemmistolainen, ei suojele puustoa äärimmäisellä vimmalla ja ymmärtää että merkittävän kansallisomaisuutemme metsän kaatamisen hakkuusuositusten mukaan ja myymisen teollisuuden tarpeeksi on välttämätöntä.
-Uskoo tieteelliseen toimintaan ja tutkimukseen.
-Ei ole rokotevastainen eikä usko vaihtoehtolääkintään.
-Jos hän omistaa oman auton niin osaa perusteet auton toiminnan tarkastamiseksi kuten öljyn lisäys, rengaspaineet, jarrunesteen, jäähdytysnesteen ja ohjaustehostinöljyn lisääminen.
-Syö terveellisesti, valmistaa kotona ruokaympyrän mukaista kotiruokaa ajan niin salliessa. Töissä syö kunnon ruokaa.
-Liikkuu sopivasti eikä syö makeisia kuten kokonaista suklaalevyä joka päivä.
-Omaa kohtuulliset tietotekniset taidot asioiden hoitamiseen internetissä.
-Ymmärtää että keskivertoihmisen on järkevää koittaa kerryttää omaisuutta omistusasunnon hankinnalla. Vuokra-asuminen on vain rahan menoa.

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan pestä vessankin, mutta en tee sitä koskaan. Eli kyky johonkin asiaan on eri kuin halu toteuttaa sitä käytännössä.

Vierailija
62/70 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höh, en osaa lisätä ohjaustehostinöljyä enkä jarrunesteitä autoon. Ei tosin ole ikinä tarvinnutkaan, kun huollossa hoitavat tuollaiset asiat. Ehkä jos olisi vanha auto ja pitäisi usein tuollaisia hoitaa. Muuten olen kyllä täydellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

maukka838471346567 kirjoitti:

-metsän kaatamisen hakkuusuositusten mukaan

-Uskoo tieteelliseen toimintaan ja tutkimukseen.

Tässä kohtaa pitää kunkin arvottaa eri tieteenalat järjestykseen.

Vierailija
64/70 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä jos sitä kaikesta huolimatta tapaa naisen, jota haluaa ihan hirveästi, vaikka kaikki kriteerit eivät täyttyisi? Tuleeko ajatella järjellä ja heittää nainen mäkeen vai nauttia naisesta?

Tuota tuota. Sitä on viisasta pohtia. Sitten kun kyllästyy naiseen, muut kriteerit täyttyvät. Eli naisesta on vielä paljonkin hyötyä.

Tarkoitan, että kun miettii järjellään. Sitten jos kyllästyy toisenlaiseen akkaan, jää tyhjän päälle.

Vierailija
65/70 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä alkoholin kohtuukäyttöä on se, että joskus voi ottaa viiniä lasin tai kaksi, ei koko pulloa. Emme siis taida sopia toisillemme.

Vierailija
66/70 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi ”vaatimukset” olisi helppo täyttää. Menisi ylikin.

Vierailija
67/70 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän vaatimuksesi kevyesti mutta jos ajat itse kovin vanhalla autolla ja korjaat sitä itse, en usko meidän olevan match.

Autonsa itse korjaava mies kuulostaa pihistelijältä ja arvostan vuokra-asumisessa sen helppoutta. Rahaa kannattaa minusta sijoittaa ihan muualle, kuin omistusasumiseen.

Vierailija
68/70 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaisia vaatimuslistoja sitä ihmisillä onkin... mulla oli nuorena naisena miehelle vain kaksi vaatimusta: piti olla pitkä tukka ja korvakoru. Näistäkin voitiin tarpeen tullen joustaa. Etuna lisäksi, jos osasi soittaa sähkökitaraa. Enpä ole sitten sinkkuna juuri ehtinyt ollutkaan.

Vierailija
69/70 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on ihanan käytännönläheinen.

Vierailija
70/70 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytän vaatimuksesi kevyesti mutta jos ajat itse kovin vanhalla autolla ja korjaat sitä itse, en usko meidän olevan match.

Autonsa itse korjaava mies kuulostaa pihistelijältä ja arvostan vuokra-asumisessa sen helppoutta. Rahaa kannattaa minusta sijoittaa ihan muualle, kuin omistusasumiseen.

Vaikutat melko yksinkertaiselta siis. Kaikki missä rahaa säästyy on huonoa. 

Onnea ja menestystä.

S´nkkis