Ihannenaiseni on tällainen.
Arvoisat palstan neitokaiset!
Tässä tulee lista sellaisista naisen ominaisuuksista jotka ovat mielestäni minun arvomaailmaan sopivia.
Olen itse yli nelikymppinen sinkkumies eikä mulla ole omia lapsia. Aikoinaan kyllä halusin muksuja mutta sitten tuli mutkia matkaan ja enää en halua niitä.
Tässä ne ominaisuudet:
-Ikä 27-48, venyy päistä.
-Voi olla lapsia tai lapseton.
-Työssä käyvä tai opiskelija.
-Ymmärtää että pikavipit, pyramidipelit ja todellinen uhkapeliriippuvuus ovat turmioksi.
-Ei yritä hyötyä miehestä taloudellisesti vaan yhteiselämän tulee olla tasapuolista taloudellisesti.
-Alkoholia käyttää kohtuudella, joskus harvoin on mukava ottaa vaikka pullo viiniä.
-Ei ole vihervasemmistolainen, ei suojele puustoa äärimmäisellä vimmalla ja ymmärtää että merkittävän kansallisomaisuutemme metsän kaatamisen hakkuusuositusten mukaan ja myymisen teollisuuden tarpeeksi on välttämätöntä.
-Uskoo tieteelliseen toimintaan ja tutkimukseen.
-Ei ole rokotevastainen eikä usko vaihtoehtolääkintään.
-Jos hän omistaa oman auton niin osaa perusteet auton toiminnan tarkastamiseksi kuten öljyn lisäys, rengaspaineet, jarrunesteen, jäähdytysnesteen ja ohjaustehostinöljyn lisääminen.
-Syö terveellisesti, valmistaa kotona ruokaympyrän mukaista kotiruokaa ajan niin salliessa. Töissä syö kunnon ruokaa.
-Liikkuu sopivasti eikä syö makeisia kuten kokonaista suklaalevyä joka päivä.
-Omaa kohtuulliset tietotekniset taidot asioiden hoitamiseen internetissä.
-Ymmärtää että keskivertoihmisen on järkevää koittaa kerryttää omaisuutta omistusasunnon hankinnalla. Vuokra-asuminen on vain rahan menoa.
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
maukka838471346567 kirjoitti:
Tässä tulee lista sellaisista naisen ominaisuuksista jotka ovat mielestäni minun arvomaailmaan sopivia.
Olen itse yli nelikymppinen sinkkumies eikä mulla ole omia lapsia. Aikoinaan kyllä halusin muksuja mutta sitten tuli mutkia matkaan ja enää en halua niitä.Tässä ne ominaisuudet:
-Ymmärtää että pikavipit, pyramidipelit ja todellinen uhkapeliriippuvuus ovat turmioksi.
-Ei yritä hyötyä miehestä taloudellisesti vaan yhteiselämän tulee olla tasapuolista taloudellisesti.
-Alkoholia käyttää kohtuudella, joskus harvoin on mukava ottaa vaikka pullo viiniä.
-Ei ole vihervasemmistolainen, ei suojele puustoa äärimmäisellä vimmalla ja ymmärtää että merkittävän kansallisomaisuutemme metsän kaatamisen hakkuusuositusten mukaan ja myymisen teollisuuden tarpeeksi on välttämätöntä.
-Jos hän omistaa oman auton niin osaa perusteet auton toiminnan tarkastamiseksi kuten öljyn lisäys, rengaspaineet, jarrunesteen, jäähdytysnesteen ja ohjaustehostinöljyn lisääminen.
-Syö terveellisesti, valmistaa kotona ruokaympyrän mukaista kotiruokaa ajan niin salliessa. Töissä syö kunnon ruokaa.
-Ymmärtää että keskivertoihmisen on järkevää koittaa kerryttää omaisuutta omistusasunnon hankinnalla. Vuokra-asuminen on vain rahan menoa.No hei, olisin sun unelmiesi nainen :-) paitsi että olen vihervasemmistolainen. Ymmärrän kyllä metsäasioista jotain, koska juureni ovat maalla. Autoa en omista, joten se on kaiketi hyväksyttävä syy tiedon puutteeseen.
N47
En ole tuon miehen unelmien nainen. Vihervasemmistolaisuus on niin iso turn off, ettei silloin muilla ominaiuuksilla ole enää merkitystä. Kyseinen mies olisi tuon listan mukaan minulle täydellinen. t. toinen n47
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse yli nelikymppinen sinkkumies eikä mulla ole omia lapsia. Aikoinaan kyllä halusin muksuja mutta sitten tuli mutkia matkaan ja enää en halua niitä.Tässä ne ominaisuudet:
-Ymmärtää että keskivertoihmisen on järkevää koittaa kerryttää omaisuutta omistusasunnon hankinnalla. Vuokra-asuminen on vain rahan menoa.No hei, olisin sun unelmiesi nainen :-) paitsi että olen vihervasemmistolainen. Ymmärrän kyllä metsäasioista jotain, koska juureni ovat maalla. Autoa en omista, joten se on kaiketi hyväksyttävä syy tiedon puutteeseen.
N47
En ole tuon miehen unelmien nainen. Vihervasemmistolaisuus on niin iso turn off, ettei silloin muilla ominaiuuksilla ole enää merkitystä. Kyseinen mies olisi tuon listan mukaan minulle täydellinen. t. toinen n47
Korjaan: ET ole tuon miehen unelmien nainen. t. toinen n47
Eihän sillä ole niin isoa merkitystä, millainen toinen on vaan miten yhteinen kanssakäyminen menee ja miten toinen suhtautuu sinuun. Ovatko nuo kaikki todella oleellisia reunaehtoja, joiden lisäksi naisen pitäisi olla ihana, rakastava, sopisa, seksikäs, ihailla sinua, inspiroiva, kiehtova, paras ystävä ja kuuma kissa jne jne.
Vai voisiko jotkut kohdat osoittautua epärelevanteiksi, kun kohtaat ihmisen, jonka kanssa tunnet olevasi tehty yhteen. Tuollaiset kaikenkattavat listat ovat järkiliittoja varten turhautumisen ja pettymysten minimoimiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Venyy päistä?? Alapääni on saattanut kolmesta synnytyksestä hieman venyä, mutta yläpää on onneksi säilyttänyt muotonsa vuosien varrella.
Loistava vastaus! Ap vaikuttaa hieman kontrollifriikiltä, joten hyvä tarkentaa näitäkin asioita.
Tällainen nainen ei siis kelpaisi
Toisaalta tuo lista on hyvä. Ei tule väärinkäsityksiä.
Järkiliitto on paras liitto.
Mitäpä jos sitä kaikesta huolimatta tapaa naisen, jota haluaa ihan hirveästi, vaikka kaikki kriteerit eivät täyttyisi? Tuleeko ajatella järjellä ja heittää nainen mäkeen vai nauttia naisesta?
Vierailija kirjoitti:
Tällainen nainen ei siis kelpaisi
Minä ainakin ymmärsin niin, että tällainen nainen käy, koska ymmärtää sijoittaa rahaa asuntoon.
Ihanaa,kun romantiikka ei olekkaan kuollut !
Enpä ole kuullutkaan ohjaustehostinöljystä!
Mutta niin tai näin. Viimeksi tänään lainasin huoltoasemalta jakoavainta voidakseni avata firmani omistaman ajoneuvon adblue nestesäiliön korkin, joka oli niin tiukassa ettei sitä naisen voimilla olisi saanut muuten auki.
No, onneksi en ole sinkku, niin ei tarvitse törmäillä AP:n kaltaisiin introvertti vajakkeihin.
Hmm..menisin nuuten tuohon kastiin, mutta omistusasuminen on mulle kynnyskysymys. Asuntoja omistaneena ei enää ikinä. Mikä ihana vapaus. Sukanvarteen säästetty ja säästän edelleen. Työn perässä voin muuttaa mihin vain ja jos nykykämppä alkaa ärsyttää vaikka ongelmallisen naapurin takia, voin helpolla etsiä toisen. Varaa olisi ostaa se omakin, mutta en halua omistusasunnon ongelmia enää itselleni. Mutta onnea naisen etsintään sulle.
Omistusasunto on kyllä kuluerä, ei mikään omaisuuden kerryttäjä.
Täytän kyllä kriteerit ja paljon päälle. Mutta sulla on kyllä liian vanha ja huonokuntoinen auto joten ei jatkoon😬
Muhun täsmää kaikki muut kohdat paitsi toi metsäjuttu ja auto. Jarrunesteen osaan lisätä mutta noihin muihin en koske, eikä tarvikkaan, mulla on yks vanha nuoruuskamu joka pitää mun auton toimintakunnossa. Maksan hänelle tietty joka kerta. Hyväksikäytä en ketään.
Minusta on ihanaa, että mies huolehtii jonkin verran autostani, vaikka tietää minun olevan täysin kyvykäs olemaan yksinkin autoni kanssa. Ja minä voin sitten esittää olevani vähän herttaisempi ja naisellisempi kuin olenkaan. Pikkujuttuja, joilla pönkitetään naiseutta ja miehisyyttä, joka nykyaikana muutenkin jää helposti jalkoihin.
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä jos sitä kaikesta huolimatta tapaa naisen, jota haluaa ihan hirveästi, vaikka kaikki kriteerit eivät täyttyisi? Tuleeko ajatella järjellä ja heittää nainen mäkeen vai nauttia naisesta?
Tuota tuota. Sitä on viisasta pohtia. Sitten kun kyllästyy naiseen, muut kriteerit täyttyvät. Eli naisesta on vielä paljonkin hyötyä.
Voi, siinä meni mun onni ohi. T. Luottotiedoton
Listataan me muut miehet myöskin.
Tässä omani, lista voi tuntua isolta ja vaativalta, mutta näin se vain on.
Isot Tissit.
Zínkkis
Vierailija kirjoitti:
Minusta on ihanaa, että mies huolehtii jonkin verran autostani, vaikka tietää minun olevan täysin kyvykäs olemaan yksinkin autoni kanssa. Ja minä voin sitten esittää olevani vähän herttaisempi ja naisellisempi kuin olenkaan. Pikkujuttuja, joilla pönkitetään naiseutta ja miehisyyttä, joka nykyaikana muutenkin jää helposti jalkoihin.
Hieno asenne.
Mä en ole kuullut, että yksikään mies olisi kuollut ilman naisen siivoustaitoja tai nainen ilman miehen kodinkorjaustaitoja.
Sínkkis
Muuten olisi nappiosuma mutta elän mieheni palkalla ts. olen mieheni omistamassa yrityksessä töissä ja jos auto huoltoa tarvitsee osaan varata ajan huoltoon.