Ihannenaiseni on tällainen.
Arvoisat palstan neitokaiset!
Tässä tulee lista sellaisista naisen ominaisuuksista jotka ovat mielestäni minun arvomaailmaan sopivia.
Olen itse yli nelikymppinen sinkkumies eikä mulla ole omia lapsia. Aikoinaan kyllä halusin muksuja mutta sitten tuli mutkia matkaan ja enää en halua niitä.
Tässä ne ominaisuudet:
-Ikä 27-48, venyy päistä.
-Voi olla lapsia tai lapseton.
-Työssä käyvä tai opiskelija.
-Ymmärtää että pikavipit, pyramidipelit ja todellinen uhkapeliriippuvuus ovat turmioksi.
-Ei yritä hyötyä miehestä taloudellisesti vaan yhteiselämän tulee olla tasapuolista taloudellisesti.
-Alkoholia käyttää kohtuudella, joskus harvoin on mukava ottaa vaikka pullo viiniä.
-Ei ole vihervasemmistolainen, ei suojele puustoa äärimmäisellä vimmalla ja ymmärtää että merkittävän kansallisomaisuutemme metsän kaatamisen hakkuusuositusten mukaan ja myymisen teollisuuden tarpeeksi on välttämätöntä.
-Uskoo tieteelliseen toimintaan ja tutkimukseen.
-Ei ole rokotevastainen eikä usko vaihtoehtolääkintään.
-Jos hän omistaa oman auton niin osaa perusteet auton toiminnan tarkastamiseksi kuten öljyn lisäys, rengaspaineet, jarrunesteen, jäähdytysnesteen ja ohjaustehostinöljyn lisääminen.
-Syö terveellisesti, valmistaa kotona ruokaympyrän mukaista kotiruokaa ajan niin salliessa. Töissä syö kunnon ruokaa.
-Liikkuu sopivasti eikä syö makeisia kuten kokonaista suklaalevyä joka päivä.
-Omaa kohtuulliset tietotekniset taidot asioiden hoitamiseen internetissä.
-Ymmärtää että keskivertoihmisen on järkevää koittaa kerryttää omaisuutta omistusasunnon hankinnalla. Vuokra-asuminen on vain rahan menoa.
Kommentit (70)
Vuokra-asunto-omistusasunto, hmp, ei tuokaan niin yksioikoista ole. Jos asun vuokralla ja siitä syystä saan hankittua lainan pariin sijoitusasuntoon, tuotto voi olla parempi kuin siinä omassa asumalla. Liikkumavara töidenkin suhteen on parempi.
Vierailija kirjoitti:
kuulostaa kuin hakisit tyäntekijää yritykseesi
Ja sellaista työntekijää joka ei osaa ajatella laatikon ulkopuolella, vaan tekee asiat niin niinkuin on aina tehty, koska kyseenalaistaminen nyt vaan on huono asia.
Outo lista. Etsitkö työntekijää vai elämänkumppania?
Ei jatkoon.
Täältä löytyy yksi täydellinen mätsi, paitsi ruokaa en ehdi valmistamaan töiden jälkeen, kun pitää kiirehtiä harrastuksiin, joten silloin turvaudutaan toisten äitien tekemään ruokaan.
Jos täytät itsekin nuo kaikki kriteerit ja olet sen lisäksi savuton, et käytä huumeita, et ole sairaalloisen mustasukkainen tai kontrollifriikki, et etsi palvelijaa tai pelkkää reikää ja tulet toimeen omillasi, niin voisin jopa lähteä treffeille kanssasi.
Kaikki paitsi joku ohjaustehostimen öljyjen lisäys, tavalliset huollot osaan ja loput teetätän, sillä huoltoon menevä raha on nopeasti tienattu. Tienaan yrittäjänä ihan mukavasti ja velkaa ei ole.
Syön terveellisesti ja tykkään tehdä ruokaa. Herkuista pidän kohtuudella, tosin eilen leivoin neljä pellillistä pullia ja söin niitä tuoreeltaan neljä. Oli liian hyviä.
Olen pian 45 vuotias ja rokotetut lapset ovat teinejä. Harrastuksenani on mm. hiihto, pyöräily ja luonnossa kävely, sekä valokuvaus. Tänään olen ottanut upeasta luonnosta Nin 50 kaunista valokuvaa.
Alkoholia ei ole nyt viikkoon mennyt ollenkaan, viime lauantaina join pari lasillista laadukasta viiniä. Viinilaatikoita en enää osta, vaan mielummin hyvän viinipullon, aitoa samppanjaa ja joskus saunalonkeron.
Olen varattu.
Ilmiannettu ASIATON seuranhakuilmo.
Ap, tää ei ole treffipalsta.Koita tajuta
ihan järkevä lista. omituisen järkevä.
ei lainkaan ulkonäkövaatimuksia?
Olen kauhean vanha. Jos nuo vaatimukset olisi aikoinaan esitetty minulle...kiitos ei. Liian painostavaa. Kauhea stressi olisi tullut.
Sitä paitsi olen puiden halaaja ynnä muuta ja niin edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Ilmiannettu ASIATON seuranhakuilmo.
Ap, tää ei ole treffipalsta.Koita tajuta
Älä nyt tule katkera pilaamaan toisten iloa, vaikka sinuun ei nämä toiveet osunutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen kauhean vanha. Jos nuo vaatimukset olisi aikoinaan esitetty minulle...kiitos ei. Liian painostavaa. Kauhea stressi olisi tullut.
Sitä paitsi olen puiden halaaja ynnä muuta ja niin edelleen.
En ymmärrä, mitä stressaavaa tuossa listassa oli. Ihan normaaleja asioita kaikki. Lukuunottamatta jotain ohjaustehostimen öljyä.
Mäkin sopisin muuten paitsi että olen vihervassari ja kannatan luonnonsuojelua jne.
Hauskaa, että usea vastanneista on (melkein) oikeanlainen, eli niitä matcheja varmasti löytyy!. Eiköhän ap löydä sen naisensa. Onnea sulle!
Jos huolisi ruman akan, olisin voinut harkita. Olisin saanut puhuttua hänet ympäri tietyissä asioissa ehkä.
Musta ihan kohtuullinen, realistinen ja yllättävän fiksu lista.
Toivottavasti tärppää! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä paitsi olen puiden halaaja ynnä muuta ja niin edelleen.En ymmärrä, mitä stressaavaa tuossa listassa oli. Ihan normaaleja asioita kaikki. Lukuunottamatta jotain ohjaustehostimen öljyä.
Ei. Ei. Ei. Olen tekninen i d i ootti ja tulen aina olemaan.
Miksi ruokajutut ovat niin tärkeitä? Vahtaatko kumppanisi herkuttelua ja syömisiä, vaikka tämä olisi hoikka/normaalipainoinen ja tykkää syödä karkkia päivittäin?
Uskon siihen, että ihmisen kuusi perustarvetta parisuhteessa pitää sisällään kasvun ja kehityksen. Tuollainen lista tuntuu tukahduttavalta sen kasvun kannalta. Ikään kuin ap olisi rakentanut poteron, jossa päättää elää ja jos vaimo alkaisi muuttua jotenkin, se olisi katastrofi, vaikka ideaalitilanteessa muututaan yhdessä ja kehittyneempään suuntaan.
Ja mitä annettavaa naisella olisi hänelle, jos hän ei halua uusia tuulia elämäänsä? Ihailla sitä, että joku voi nähdä asiat näinkin ja silti menee ihan hyvin.
maukka838471346567 kirjoitti:
Venyy päistä?? Alapääni on saattanut kolmesta synnytyksestä hieman venyä, mutta yläpää on onneksi säilyttänyt muotonsa vuosien varrella.
maukka838471346567 kirjoitti:
Arvoisat palstan neitokaiset!
Tässä tulee lista sellaisista naisen ominaisuuksista jotka ovat mielestäni minun arvomaailmaan sopivia.
Olen itse yli nelikymppinen sinkkumies eikä mulla ole omia lapsia. Aikoinaan kyllä halusin muksuja mutta sitten tuli mutkia matkaan ja enää en halua niitä.Tässä ne ominaisuudet:
-Voi olla lapsia tai lapseton.
-Työssä käyvä tai opiskelija.
-Ymmärtää että pikavipit, pyramidipelit ja todellinen uhkapeliriippuvuus ovat turmioksi.
-Ei yritä hyötyä miehestä taloudellisesti vaan yhteiselämän tulee olla tasapuolista taloudellisesti.
-Alkoholia käyttää kohtuudella, joskus harvoin on mukava ottaa vaikka pullo viiniä.
-Ei ole vihervasemmistolainen, ei suojele puustoa äärimmäisellä vimmalla ja ymmärtää että merkittävän kansallisomaisuutemme metsän kaatamisen hakkuusuositusten mukaan ja myymisen teollisuuden tarpeeksi on välttämätöntä.
-Uskoo tieteelliseen toimintaan ja tutkimukseen.
-Ei ole rokotevastainen eikä usko vaihtoehtolääkintään.
-Jos hän omistaa oman auton niin osaa perusteet auton toiminnan tarkastamiseksi kuten öljyn lisäys, rengaspaineet, jarrunesteen, jäähdytysnesteen ja ohjaustehostinöljyn lisääminen.
-Syö terveellisesti, valmistaa kotona ruokaympyrän mukaista kotiruokaa ajan niin salliessa. Töissä syö kunnon ruokaa.
-Liikkuu sopivasti eikä syö makeisia kuten kokonaista suklaalevyä joka päivä.
-Omaa kohtuulliset tietotekniset taidot asioiden hoitamiseen internetissä.
-Ymmärtää että keskivertoihmisen on järkevää koittaa kerryttää omaisuutta omistusasunnon hankinnalla. Vuokra-asuminen on vain rahan menoa.
No hei, olisin sun unelmiesi nainen :-) paitsi että olen vihervasemmistolainen. Ymmärrän kyllä metsäasioista jotain, koska juureni ovat maalla. Autoa en omista, joten se on kaiketi hyväksyttävä syy tiedon puutteeseen.
N47
Puuta voisi kasvattaa jotenkin muutenkin kuin paperimassaksi tylsissä puupelloissa. Siitä voisi valmistaa jotain kestävämpää ja sitä voisi kasvattaa kauemmin. Paperia voi tehdä vaikka lumpusta tai ruo’osta. Suomi on sellainen perässä hiihtäjä. Vanhoissa tavoissa yritetään sinnitellä kiinni hampaat irvessä. Itse en ainakaan mihinkään pohjoisen paperiteollisuuteen aio sijoittaa, ei ole tulevaisuuden ala.