Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Varmaan kysytty jo ennenkin, mutta miten valmistautua ekaan anaaliseksikertaan?

Vierailija
27.01.2019 |

Mies sitä toivoisi ja itse olen suostuvainen, ei vaan olla koskaan yritetty. Mitä pitää tehdä ennen sitä? Joku suolihuuhtelu vai? Mistä ja miten? Ja onko se itse akti kovin sottaista?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis toisin kun usein luullaan, peräsuolessa ei yleensä ole ulostetta, muuten kuin juuri ennen asioilla käyntiä; se on normaalisti tyhjä putki. Näin ollen peppuseksin ei pitäisi olla kovin 'sottaista', eikä myöskään mitään erityisiä suolentyhjennyksiä ym. välttämättä tarvita.

Toisaalta, suolessa on tietenkin koli- ym. suolistobakteereja, joista muodostuu käytännön ongelma:  kun kalu on ollut pepussa, niin sitä ei oikein voi laittaa muualle, ennen kuin sen on huolella pessyt (ja tämä pitää paikkansa, oli sitten otettu suolihuuhtelu tai ei). Lisäksi mies saa ko. bakteereista helposti virtsatietulehduksen (itselleni tulee lähes joka kerta!) joka on tietysti ikävä juttu, ja saattaa jopa olla vaarallinen jos nousee munuaisiin asti. Näistä syistä itse suosittelisin vahvasti kondomin käyttöä, se kun suojaa miestä, sekä pitää itse kullin puhtaana peppupanon jälkeen niin siitä voi sitten jatkaa touhuja haluamallaan tavalla. ;)

Liukastetta pitää käyttää oikein reilusti, muuten se saattaa olla molemmille aika ikävää, ja jopa vaikeaa (kuivaan peppuun voi olla vaikea työntää mitään). Ja jos käytätte kondomia, niin täytyy varmistaa, että liukaste on sille sopivaa, ettei lateksi haurastu ja koko kortsu hajoa; vesiliukoinen lube on omasta mielestäni parasta. Ja kuten sanoin, laittakaa mieluummin liikaa kuin liian vähän, ja lisätkää aktin aikana jos yhtään tuntuu alkavan kuivua.

Asennoista sen verran, että lähes kaikki asennot toimivat teoriassa, mutta ei välttämättä käytännössä, eli kannattaa kokeilla mikä molemmista tuntuu parhaalta. Meillä ainakin 'spooning' (eli maataan kyljellään naamat samaan suuntaan, mies takana) toimii parhaiten, ainakin aluksi, ja on ehkä helpoin monessa mielessä, joten sillä voi vaikka aloittaa.

Kannattaa aluksi sormilla hyväillä peppua, jotta paikat rentoutuu ja muutenkin jännitys (fyysinen ja psyykkinen) katoaa, ja vasta sitten lykätä sitä pippeliä sinne. Ja sittenkin ihan vaan pää ensin, ja mennä syvemmälle vasta jos ja kun tuntuu hyvältä. Pepussa se panon syvyys ei muutenkaan ole läheskään niin tärkeää kuin pimpissä, ihan sellaisella puolisyvällä panollakin saa jo hyvää tulosta aikaan (näin ainakin meillä).

Sitä on vaikea sanoa, saako teistä kumpikaan orgasmia, tai toinen vaan, tai molemmat, riippuu niin monesta tekijästä. Meillä vaimo saa orkut lähes aina, ja yleensä varsin nopeastikin, kun taas minä saan vain silloin tällöin (johtuen ehkä osittain siitä, että haluan lähes poikkeuksetta tulla hänen pimppiinsä).

Pitäkää hauskaa! :)

Vierailija
2/3 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Golden shower puhdistaa virtsaputken!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukemalla täällä samanlaiset aloitukset viikon sisällä?

Googlaamalla ohjeita on netti täynnä..