Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hassua miten ihmiset hehkuttaa facebookissa parisuhteitaan

Vierailija
27.01.2019 |

Ja sitten kun suhde on ohi, poistetaan vähin äänin ne hotellihuoneessa aamulla sängyssä otetut kuvat, miten ihanaa on :D

Joskus mietin että tekeekö se muille heruttaminen rakkaudesta jotenkin parempaa, kun eikö tärkeintä kuitenkin ole se että on hyvä olla yhdessä sen oman kumppanin kanssa. Eikö riitä että kumppanille kertoo, että tämä on mun elämäni paras aamu, vaan se pitää jakaa sosiaaliseen mediaan?

Jonkinlainen myötähäpeä siitä että muutama viikko myöhemmin kuvat ovat vain kadonneet.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

facebookissa??

No, siellä pyörii neljä-viisikymppiset, jotka muutenkin on ikänsä puolesta siinä pisteessä, että moni eroaa parisuhteestaan ja lähtee vielä etsimään uutta rakkaudenhuumaa

Vierailija
22/27 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on aina niin että ne hehkuttaa joilla menee parisuhteessa surkeasti. Esim kun on ollut perhesurmia niin viimeiset face päivitykset on ollut jotain "sä oot mulle niin rakas" jne. Näin se menee.

Tunnet siis monta perhesurmatapausta? Ja olet nähnyt asianomaisten päivitykset sosiaalisessa mediassa? 😮

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kyllä sanoa että minulla on oikeastikin hyvä parisuhde ja siksi sitä välillä jaksaa hehkuttaakin yhä vuosien jälkeen. En ole muutenkaan omassa lähipiirissäni havainnut että ne hehkuttaisivat joilla menee huonosti ja ne eivät joilla menee hyvin. Kyllä se useammin on mennyt niin että hehkuttaminen on pikkuhiljaa loppunut ja jonkun ajan päästä on sitten tullut ero.

Vierailija
24/27 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä on siis ihmisiä, jotka käyttävät facebookia? Millaista siellä nykyään on?

Ihan samanlaista kuin silloin, kun sinäkin siellä olit. Tässä keskustelussa ei nyt ehkä ollut pointtina toi fb, vaan ihmisten käyttäytyminen sosiaalisessa mediassa oli alusta mikä tahansa.

Vierailija
25/27 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on yksi tuttava joka tuota tekee aina uudelleen ja uudelleen uuden miehen kanssa. Yksikään näistä miehistä ei ole ollut mikään erityisen hyvän näköinen, mutta silti kuulemma kaikki ovat aina kovin kateellisia kun hänellä on niin komea mies.

Mulla on tommonen miespuolinen kaveri. Kahdessa vuodessa 4 parisuhdestatuksen päivitystä. Paitsi ettei hän edes poista niitä edellisiä. Se onkin hauskannäköinen, parisuhde cv facessa :D Kun katsoo elämäntapahtumia niin siellä ovat kaikki naiset nimineen allekkain listattuna :p

samanlainen tuttu

parisuuhteessa x kanssa

kihloissa x kanssa

meni naimisiin x kanssa

parisuuhteessa y kanssa

kihloissa y kanssa

tässä välissä oli myös avoliitto c kanssa mutta se salattiin somessa

Vierailija
26/27 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en päivitä faceen juuri mtn, en ainakaan parisuhdeasioita. Mutta! Eikö nyt ole aika luonnollista päivittää niistä asioista, jotka elämässä juuri sillä hetkellä iloa tuo?

Vierailija
27/27 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en päivitä faceen juuri mtn, en ainakaan parisuhdeasioita. Mutta! Eikö nyt ole aika luonnollista päivittää niistä asioista, jotka elämässä juuri sillä hetkellä iloa tuo?

Se on toki luonnollista tai ainakin se pitäisi nähdä täysin luonnollisena.

Epäluonnollista on kyttääminen, juoruilu, kyräily ja sarkastinen vit...lu. Toki ymmärrän, että huonon itsetunnon omaavat ihmiset saavat jotain "tyydytystä" arvostellessaan muiden somekäyttäytymistä "pätemiseksi".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän