Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko joutunut laittamaan välit poikki lasten isovanhempaan?

Vierailija
27.01.2019 |

Tästä jutusta tuli mieleen kysyä: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005977497.html

Itse en joutunut, sillä persoonallisuushäiriöinen ja julma äitini teki päätöksen puolestani ja ilmoitti siitä tekstiviestitse. Sen jälkeen on ilmeisesti tullut katumapäälle, mutta olen kuulopuheen varassa kun estin hänen yhteydenottomahdollisuutensa. Lapsille jos lähettää jotain, ne lähtee noutamattomina takaisin tai menee avaamattomina Hopelle. Äitini pilasi minun lapsuuteni ja osittain mielenterveyteni teini-iässä, hänen seuransa ei tee hyvää kenellekään. Ainoa asia, mistä olen hänelle kiitollinen on se, että laittoi välit poikki pikaistuksissaan, ei tarvinnut minun enää sinnitellä kamalassa äitisuhteessa ja irtauduin saman tien. Voisin silti helposti kuvitella että hän tilittää tuttavilleen kuinka minä olen kamala, paha ja kiittämätön tytär, joka on suuttunut tyhjästä eikä anna tavata lapsenlapsia (kavereita hänellä ei ole, eikä ole missään väleissä sisaruksiinsakaan). Parempi näin.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Ei ollut iso uhraus.

Vierailija
2/2 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, lyhyesti sanottuna ei hyväksynyt valintojamme, vaan meidän olisi tullut elää hänen tapojensa ja halujensa mukaisesti. Ei myöskään kunnioittanut yksityisyyttä ja hänelle asetettuja rajoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan