Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masentunut mies, apuja?

Vierailija
27.01.2019 |

Mun mies on ollut jo pidemmän aikaa (vuosia) kärttyinen ja aivan selvästi uupunut. Elämänilo kadoksissa. Nyt vähän aikaa sitten hänen isä kuoli ja epäilen, että homma alkaa vahvasti kääntyä masennukseen ja totaaliuupumukseen.

En saa miestä lääkäriin, koska ei halua lääkkeitä eikä saikkua leimautumisen pelossa. Kuka enää kuulemma palkkaisi jatkossa, jos jää ”hermolomalle” masennuksen takia/saa lääkemääräyksen...

Onko muuta konstia päästä saikulle edes joksikin aikaa keräämään voimia; selkäsäryn teeskenteleminen?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin saikku auttaa ellei työpaikka ole ongelmien lähde. On vain enemmän aikaa miettiä kurjia juttuja

Vierailija
2/5 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse työ ei ole masennuksen/uupumuksen syy. Ilmeisesti ei vaan pää kestä oravanpyörää asuntolainoineen ja kiireisen lapsiarjen keskellä. Ei riittävästi aikaa itselle. On ollut aina nimittäin semmoinen ihminen, joka kaipaa paljon yksinoloa; nyt ruuhkavuosissa sille ei ole yksinkertaisesti aikaa. Kantaa lisäksi murhetta ihan kaikesta... milloin mistäkin. Huoh. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on saikku  edessä joka tapauksessa, ennemmin tai myöhemmin. Loppuun palaminen on sitten hankalampi homma korjata, ja paaaaljon pitempiaikainen. Voipa viedä pahassa lykyssä työkykyäkin. Niin että kyllä sen avun hakeminen ajoissa olisi viisainta.

Mutta anna romahtaa. Oppia ikä kaikki.

Vierailija
4/5 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuota pelkään. Että ainut keino on antaa romahtaa. En vain tiedä jaksanko itse muten kauan, kun tuntuu että vie minunkin elämästäni värit mennessään... kotona on tosi vaikeeta olla iloinen ja hersyvä itsensä, kun toinen on vieressä aivan maansa myyneenä, vihainen ja aggressiivinen (ei lyö kuitenkaan). Lapsikin oppinut sanomaan, että ”älä äiti sano mitään niin päästään vähemmällä” 😞

Vierailija
5/5 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän