Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten olette pystyneet pitämään pettämisen salassa?

Vierailija
27.01.2019 |

Joko kertapettäminen, lyhyempi tai pidempi salasuhde. Miten olette onnistuneet niin ettei puoliso tiedä vieläkään? Joko nyt menossa tai kauan aikaa sitten tapahtunut?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siten että oma psyyke kestää sen ilman käsittämättömiä mielialan vaihteluja.

Vierailija
2/17 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten 1. Lisäksi molemmille miehille oli oma lokeronsa, ne eivät koskaan sekoittuneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarve pettää joten en tiedä. Mielummin eroan kuin alan kusipääksi.

Vierailija
4/17 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättämällä sen ajatuksen tasolle.

Vierailija
5/17 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten 1. Lisäksi molemmille miehille oli oma lokeronsa, ne eivät koskaan sekoittuneet.

Miten sä käytännössä pidit omat lokerot ja viestit salasuhteen kanssa? Kerro käytännössä miten kakkonen pysyi niin ettei ykkönen tajunnut koskaan.

Vierailija
6/17 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siten että oma psyyke kestää sen ilman käsittämättömiä mielialan vaihteluja.

Näinkin juuri. Minä olen exää joskus pettänyt. Sain tuon ajatuksen alle tunnissa pois omasta mielestäni ja jatkoin taas elämää. Jos sen oman pettämisen kanssa ei pysty itse elämään niin varmasti jää kiinni.

Vierailija
7/17 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain työmatkoilla, ja silloin kun matkustan niille yksin.

En koskaan anna omaa puh. nroa tai edes koko oikeaa nimeä nuille panoille.

Enkä kerro missä asun, no suomessa ,mutta saatan sanoa ihan vain jonkun pikku kaupungin.

Ei somen käyttöä,facebookkia yms. Ja pidän huolen ettei muutkaan lataile minun kuvaa pippaloista tms nettiin.

En ole stressannut kiinni jäämisestä ollenkaan kun tuolla tyylillä elelen.

Vierailija
8/17 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sä käytännössä pidit omat lokerot ja viestit salasuhteen kanssa? Kerro käytännössä miten kakkonen pysyi niin ettei ykkönen tajunnut koskaan.

Sopimalla pelisäännöt, kakkonen oli vain seksiin, en vaivannut hänellä päätäni enempää eikä tunnesuhdetta päästetty syntymään.

Vierailija
9/17 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedostan oman narsismini: kuvittelen jollakin tasolla ”ansaitsevani” tämän vaikka samalla harmittelen, ettei vaimoni ansaitse huonoa kohtelua. Meillä on kotona seksiä, lapsemme jo aikuisia, kaikki hyvin. Minä olen ajoittain pettänyt koko avioliittomme ajan. Aasian työmatkoilla, mutta myös lyhyinä suhteina kotimaassa, työpaikkaromansseja etc. Syytön ennen kuin syylliseksi todistetaan. Jos todestettaisiin niin myöntäisin. En tiedä mitä on rakkaus, joihinkin ihmisiin kiinnyn, sekään ei ole pysyvä tila.

Libidohan minua vie ja silkka itsekkyys. Nyt vanhempana tunnen nuoren lihan kutsun joka on hävettävää, mutta vastustamatonta. Onneksi Aasian matkatyöt ovat ohi, muuten olisin helisemässä.

Vierailija
10/17 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petin miestäni viime kesänä exäni kanssa. En ole kertonut tästä kenellekään, en edes lähimmille ystävilleni, ihan vaan siksi ettei mies varmastikaan saa tietää. Ainoa keino miten ehkä voisi olisi, jos exäni nykyinen jotenkin saisi tietää ja päättäisi kertoa eteenpäin....

Vierailija
11/17 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petin miestäni viime kesänä exäni kanssa. En ole kertonut tästä kenellekään, en edes lähimmille ystävilleni, ihan vaan siksi ettei mies varmastikaan saa tietää. Ainoa keino miten ehkä voisi olisi, jos exäni nykyinen jotenkin saisi tietää ja päättäisi kertoa eteenpäin....

Sulla on kova luotto exääsi.

Vierailija
12/17 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on kova luotto exääsi.

Äläpä! Yksi sainailta ja hyvää seuraa...

”Panin sitä lutikkaa vielä muistoksi...”

😂😂😂😂

Vierailija
13/17 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pitänyt. Mies sai tietää heti ja hyvä niin, en pystyisi elämään suhteessa jossa mun pitäis pimittää jotain. Kumppani ei ansainnut pettämistä mutta se ansaitsee tietää minkälaisen ihmisen kanssa elää jotta voisi itse päättää elämästään ja joko jatkaa tai jättää. Mulla ei ole oikeutta päättää hänen puolestaan.

Vierailija
14/17 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häshtäg "sullesopisbiisijonkanimionhuoraa"

Vierailija
15/17 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettepas te kamalia ihmisiä. Miksi pitää pysytellä suhteessa jos on mielestään oikeutettu panemaan ympäriinsä? Eikö se kumppanikin ansaitsisi muuta?

Vierailija
16/17 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salasuhteessa alun kolmatta vuotta. Kotona ei ole seksiä, vuosikymmenen verran vonkasin ja sitten annoin olla. Koen siis yrittäneeni kotona ensin tarpeeksi. Lasten takia olen päättänyt olla toistaiseksi eroamatta. Aviomiehelle kerroin suhteen alettua ihastuneeni toiseen, mutta hän ei tiedä suhteen jatkuvan vieläkin. Kakkosen kanssa haluan vain seksiä pari kertaa viikossa ja pidän hänet tietoisesti sen verran etäällä. Kakkonen luulee mieheni tietävän kaiken, joten en pelkää käräyttämistä. Erosin salasuhteesta jo kerran, mutta puute kotona kävi liian kovaksi ja arin kuukauden päästä palasin takaisin rakastajan luo.

Vierailija
17/17 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain työmatkoilla, ja silloin kun matkustan niille yksin.

En koskaan anna omaa puh. nroa tai edes koko oikeaa nimeä nuille panoille.

Enkä kerro missä asun, no suomessa ,mutta saatan sanoa ihan vain jonkun pikku kaupungin.

Ei somen käyttöä,facebookkia yms. Ja pidän huolen ettei muutkaan lataile minun kuvaa pippaloista tms nettiin.

En ole stressannut kiinni jäämisestä ollenkaan kun tuolla tyylillä elelen.

Widzi mitä agenttitouhua! 😂