Tinderissä 15v poika sanoo esittelyssään olevansa lempeä rakastaja, jolta voi saada elämänsä parhaan panon
Laittanut iäkseen 18, mutta tekstissä sanoo olevansa 15v. En oikein tiedä miten tällaiseen pitäisi reagoida. Joitakin varmaan naurattaa koko homma, mutta jos kyseessä olisi 15v tyttö, joka samalla tavalla kertoisi olevansa lempeä rakastaja ja tarjoavansa elämänsä parhaan panon, niin ehkä jokainen olisi vähintäänkin lasua vaatimassa. Minulla on tinderissä ikänä 30, joten selvästi myös vanhempaa seuraa hakee.
Pitäisikö minun yrittää selvittää pojan vanhemmat ja kertoa tuosta profiilista? Hän on paikallisia etäisyyden ja käymänsä koulun perusteella ja asumme siis pienellä paikkakunnalla. Mutta mitä kautta vanhempia lähtisi selvittämään, kun en tiedä kuin pojan etunimen (ja pari kuvaa tietysti)?
Kommentit (25)
Etsimme kaverin kanssa 15-vuotiaana epätoivoisesti vanhemmista naisista panoseuraa ja ärsytti kun niin vaikeaa. Nykyään kaduttaa vain ettei löytynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on ansa. Odottelee että joku vastaa ja sitten alkaa kiristämään rahaa ettei ilmoita poliisille.
Samaa veikkaan minäkin. Liian läpinäkyvää että ikää on juuri 15v ja hakee panoseuraa. Tekaistu profiili, ja tarkoitus on nimenomaan kalastella liian uteliaita naisia kiristettäväksi.
Eikö pojan suojaikäraja ole 15
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jo on itsevarmaa, tuon ikäisellä on ihan varmasti ainakin 5-10 panoa takana niin kyllähän sillä jo suureksi rakastajaksi tullaan...
Ja joo lasu ehdottomasti, suojaikärajat ne on pojillakin.
Tällä kannalla minäkin olisin. Kannattaisiko minun ottaa yhteyttä esim. hänen koulunsa rehtoriin ja kertoa asiasta? Vanhempiakaan on aika hankala lähteä selvittämään, vaikka kuvista kyllä tunnistaisivat poikansa, mutta niitä kuvia en mihinkään todellakaan aio julkaista. Ap
Ei se ole koulun asia mitä nuoret vapaa-ajallaan tekevät vaan nimenomaan kodin ja vanhempien asia. Koulun rehtorin toimenkuvaan ei kuulu selvitellä tapausta jos se ei nimenomaan ole tapahtunut koulussa silloin kun lapset ovat koulun vastuulla.
Tässä tapauksessa kun kyseessä on alle 16 vuotias niin kannattaisi ottaa suoraan yhteys poliisiin. Jos yli 16 vuotias ja kyseessä on vain tinderin käyttöehtojen rikkominen niin sitten ilmiantaa profiilin ja eipä siinä sitten kai muuta.
Hyi hitto sun kommenttia!! Oksetus.