Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kummitytön paras kaveri ehdotti salaista seksisuhdetta

Vierailija
27.01.2019 |

Kummitytön kaveri on 22-vuotias, itse olen 39-vuotias. Viatonta silmäpeliä ja leikkimielistä flirttiä meillä on ollut aiemminkin, mutta eilen kun vietimme iltaa tuttavaporukalla, niin hän lähestyi minua pienissä siidereissä ja kertoi, että on jo pitkään haaveillut minusta ja ehdotti, että voisin opettaa hänelle seksijuttuja muilta salassa. En tiennyt oikein miten suhtautua, joten sanoin vain, että ei jutella sopimattomia humaltuneena. Että jutellaan mieluummin selvin päin myöhemmin.

Nyt en oikein tiedä miten ottaa asiaa puheeksi tai pitäisikö sitä edes puheeksi ottaa? En halua nolata häntä tai itseäni asian suhteen. En ole varma oliko hän tosissaan ja jos oli, niin onko kuitenkaan samaa mieltä selvänä. Miten minun kannattaisi tässä toimia?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, unelmia pitää olla!

Vierailija
22/30 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Papparainen uneksii 😂😂

Upparainen paneksii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet se naiseni-kirjoittelija. Tyylin tuntee.

Vierailija
24/30 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet se naiseni-kirjoittelija. Tyylin tuntee.

Tuskin olen, kun en ole tänne koskaan aiemmin ketjua avannut. Ihmeen hyökkääviä te olette, kun ensin oli feikkialoittajia ja sitten sinä olet näkevinäsi jotain yhtymäkohtia johonkuhun toiseen. Ei kauhean hyödylliseltä palstalta vaikuta (yksi vastaaja poislukien). Laitapa linkkki tuohon "naiseni-kirjoittelijaan", niin näen itsekin, että mitä tarkoitat

Ap

Vierailija
25/30 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keep on dreaming...nipistäppäs itseesi että heräät päiväunilta.

Vierailija
26/30 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei täältä kannata mitään kysyä, itse opin sen kun pari kertaa tein asiallisen aloituksen. Vittuilua täällä vaan saa :) Mutta itse kysymykseen, olen sitä mieltä että ei kannata (pelkän) seksin takia ryhtyä tuohon. En tiedä kuinka itse suhtautuisin jos oma kummisetäni alkaisi säätämään ystäväni kanssa, mutta kyllä se väkisinkin jotenkin vaikuttaisi suhtautumiseeni heihin. Voit mielestäni ihan nätisti sanoa syynkin tuolle naiselle, jos hän vielä palaa aiheeseen. N23

Vierailija
27/30 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pane sitä.

Vierailija
28/30 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten heräsit krapulaan

Vierailija
29/30 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, anna yläpään hoitaa ajattelu alapään sijaan. Ei oikeasti kannata lähteä mutkistakaan asioita sekaantumalla tyttöön, ei varmasti pysy salassa vaan tyttö lipsauttaa asian kännissä bestikselleen tms.

Äläkä enää flirttaa hänelle.

Kiinnostaisi kyllä tytön perhetausta, kun noin päällekäyvästi ehdottelee seksiä vanhemmalle miehelle, tulee väkisin mieleen klassiset isäsuhteen ongelmat. :/

Vierailija
30/30 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

no panitteko