Täytin 41 vuotta ja minua onniteltiin sanoin "Nyt alkaa sitten se viides vuosikymmen"
Masennuin :( Ihan vaan "Paljon onnea" olisi ollut parempi.
Kommentit (10)
Miksi masentua tuollaisesta? Ikä on vain numero eikä sitä tarvitse pelätä tai hävetä.
Vierailija kirjoitti:
Se alkoi jo kun täytit 40.
Just meinasin sanoa samaa.
Minä en osannut nauttia nuoruudesta. Tunsin olevani vääränkokoinen ja -näköinen, olin yksinäinen ja ammattitaitoani vähäteltiin iän vuoksi. Tunnen, että 40-50-vuotiaana olen puhjennut kukkaan. Työkaveri sanoi, että yli viiskymppisenä tuntuu vielä paremmalta. Odotan innolla myös eläkeikää, jolloin velat on maksettu ja on paljon omaa aikaa. Toivottavasti minä ja läheiseni saamme elää pitkään terveenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi onnea teille, nussikaa sitä pilkkua lisää yhdessä
50-vuotispäivänä onkin täynnä jo puoli vuosisataa, toivottavasti joku muistaa mainita siitäkin!
Mitä masentumisen aihetta iässä on? Ajattele, mitä kaikkea olet ehtinyt nähdä, tehdä ja kokea tuossa ajassa. Kun onnittelun yhteydessä mainitaan ikä, onnitellaan tavallaan iän mahdollistamista saavutuksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi onnea teille, nussikaa sitä pilkkua lisää yhdessä
Olet oikeassa siinä, että minulla on paha tapa sivuuttaa itse pääasia, jos sen esilletuonnissa on jokin mielestäni typerä virhe. Yritän kasvaa tässä ihmisenä.
AP, en tiedä, mitä sanoa sinulle näin nuorempana ihmisenä. Sen voin kertoa, että nautin älykkäiden ikäistäni vanhempien ihmisten seurasta. Heitä kuuntelemalla voi välttää jotkut elämän karikot.
Vierailija kirjoitti:
Miksi masentua tuollaisesta? Ikä on vain numero eikä sitä tarvitse pelätä tai hävetä.
Juuri niin. Itse täytin juuri äsken 35, ja totesin vaan, että nyt sitä sitten ollaankin lähempänä neljää- kuin kolmeakymmentä.
Täytän toukokuussa 50v ja odotan jo innolla.