Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä sopiva paino

Vierailija
27.01.2019 |

23-vuotiaalle, 170-senttiselle naiselle? Tällä hetkellä olen 55kg, houkuttaisi laihduttaa 52kg asti, mutten kuitenkaan osaa lopettaa ja sitten menee överiksi, kun luulen että nelosella alkava luku on jo liian pieni. :S

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miten painosi jakautuu

Vierailija
2/8 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu miten painosi jakautuu

Normaalisti olen isommalla painolla aika tissevä ja ampiaisvyötäröinen. Tässä painossa alkaa näkyä lihaksetkin. Tissit ja perä tosin hävinneet jonnekin. Hyötyliikun paljon, reisissä ja pohkeissa kiinteää lihasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on ilmeisesti syömishäiriö tai ainakin sh-tyyppistä käytöstä ja ajatusmaailmaa. Unohda laihduttaminen sekä hyväksynnän hakeminen muilta ja opettele rakastamaan itseäsi. Sinä olet hyvä juuri tuollaisena. BMI:si on nyt 19, joten olet jo todella hoikka. Alipaino ei tuo autuutta eikä ratkaise muita ongelmiasi.

Vierailija
4/8 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

52kg on vielä ok, mutta siitä ei kannattaisi enää laihtua. Tuo 55kg on jo tosi hyvä.

Vierailija
5/8 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä itsesi tissevänä ja tee päälle vähän lihasta punttitreenillä. Ehkä joku 58 kg olisi hyvä. :)

Vierailija
6/8 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä pituus - 100

Naisilla pituus - 110

Vierailija
7/8 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä pituus - 100

Naisilla pituus - 110

Mihillä: (pituus - paino) x 0.9

Naisilla: (pituus - paino) x 0,85

Vierailija
8/8 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä tuijotat vaakaa ja painoa, jos liikut paljon? Erityisesti jos kävisit vaikka salilla olisi lakattava tuijottamasta painoa, kai tiedät että lihas painaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi