Mikä sopiva paino
23-vuotiaalle, 170-senttiselle naiselle? Tällä hetkellä olen 55kg, houkuttaisi laihduttaa 52kg asti, mutten kuitenkaan osaa lopettaa ja sitten menee överiksi, kun luulen että nelosella alkava luku on jo liian pieni. :S
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Riippuu miten painosi jakautuu
Normaalisti olen isommalla painolla aika tissevä ja ampiaisvyötäröinen. Tässä painossa alkaa näkyä lihaksetkin. Tissit ja perä tosin hävinneet jonnekin. Hyötyliikun paljon, reisissä ja pohkeissa kiinteää lihasta.
Sulla on ilmeisesti syömishäiriö tai ainakin sh-tyyppistä käytöstä ja ajatusmaailmaa. Unohda laihduttaminen sekä hyväksynnän hakeminen muilta ja opettele rakastamaan itseäsi. Sinä olet hyvä juuri tuollaisena. BMI:si on nyt 19, joten olet jo todella hoikka. Alipaino ei tuo autuutta eikä ratkaise muita ongelmiasi.
52kg on vielä ok, mutta siitä ei kannattaisi enää laihtua. Tuo 55kg on jo tosi hyvä.
Pidä itsesi tissevänä ja tee päälle vähän lihasta punttitreenillä. Ehkä joku 58 kg olisi hyvä. :)
Miehillä pituus - 100
Naisilla pituus - 110
Vierailija kirjoitti:
Miehillä pituus - 100
Naisilla pituus - 110
Mihillä: (pituus - paino) x 0.9
Naisilla: (pituus - paino) x 0,85
Miksi ihmeessä tuijotat vaakaa ja painoa, jos liikut paljon? Erityisesti jos kävisit vaikka salilla olisi lakattava tuijottamasta painoa, kai tiedät että lihas painaa?
Riippuu miten painosi jakautuu