Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni heittää ala-aste läppää

Vierailija
26.01.2019 |

Jaa-a..

Katsoin televisiosta Jorma Uotista kun Marja Veitola on hänen luonaan käymässä. Ja ihastelin miten hieno asunto ja miten sivistynyt, sympaattinen ihminen Uotinen on! Mieheni tulee suihkusta ja näkee ohjelman mitä katson ja alkaa ala-aste läppää heittämään Jormasta. Jorma nimestä ja ylipäänsä hänestä.
Minulla menee hermot ja sanon että oletko tosissas noin sivistymätön juntti. Ei jotenkin oma huumori yllä enää näin aikuisena siihen että pitää toisia ihmisiä alkaa haukkumaan/vitsiä heittämään. Varsinkin kun tässä ohjelmassa Uotinen antoi tosi kivan kuvan itsestään! Tämä on vain minun mielipide.

Toinen asia on että puhuttiin mieheni kanssa viestillä ja sitten mieheni sanoo vitsillä että Runebergin päivä ei ole liputuspäivä vaan nimipäivä? Johon vastaan että onhan se liputuspäivä. Ja hän väittää kivenkovaa vastaan että eihän ole! Tiedän että hän ei tätä tarkoita vaan tietää että miten asian laita on mutta hänellä on joku juttu että tämä on hänestä hauskaa. Ärsyttää minua sillä, että itsestäänselviä asioita alkaa väittämään että eivät ne niiin ole. Koska minulla kyllä menee hermot siihen. Alkaa vain miettimään että onko oikeasti noin sivistymätön ihminen että ei tuommoista teidä vai missä kiikastaa.

En tiedä... Onko ne kaikki miehet tommosia vai mikä on. Olenko oikeasti noin sivistymättömän ihmisen kanssa yhdessä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kaikki miehet ovat sivistymättömiä. Sen takia Suomen tietoviisaassa oli kilpailijoina vain naisia

Vierailija
2/7 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseppä olet valinnut. Meitä on erilaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kimmo Kinnunen on isänsä Jorman näköinen". Kaksimielisyydet kelpaavat aina :) Elämä olisi liian tylsää jos eläisi ikänsä mukaisesti, kyllä se nuoruusaika pitää myös muistaa. Olen yli 40-vuotias ja saatan silti joskus heittää jotain teiniajan juttuja. Ja osaan myös nauraa niille.

Vierailija
4/7 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää sua vaan tahalleen. Odottaako vaan sun siirtoasi lopettaa suhde.

Vierailija
5/7 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä vain valitsit sivistymättömän miehen.

Hän sopii sinulle, koska kyselet täällä ovatko KAIKKI miehet tuollaisia. Onpa hölmö kysymys.

Vierailija
6/7 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jorma ja Maria heitti siinä ohjelmassa vitsiä, että Maria syö Jorman kovaa munaa aamulla. Eli millä tavalla se on sallittua ja sivistynyttä, mutta miehesi jorma-vitsit ei?

Vierailija
7/7 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksesta tulee tunne, että ajoittain nuo vitsit AP:lle sopivat, mutta sitten kun ei, niin miehen pitäisi älytä olla hiljaa. Eli ajatustenlukija. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän