Vaimo ei ole halunnut minua vuosiin
Ja ehdotti tuossa puolivuotta sitten, että hakisin seksiä muualta. Sovittiin säännöistä, ei tunteita tätä toista ihmistä kohtaan ja asiasta ei kotona puhuta mitään. Ehkäisyä tulisi käyttää ja kotona homma jatkuisi ennallaan. Vaino sanoi, että tämä olisi suuri helpotus hänelle, kun ei tarvitsisi väkisin antaa.
No, nyt on kuitenkin käynyt nikn, että olen suuresti ihastunut tähän toiseen. Ajattelen häntä taukoamatta, hän on hirmu ihana nainen kaikella tapaa
Mitä nyt tulisi tehdä?
Kommentit (16)
Eiköhän toi nyt ollut ihan odotettavissa?
Noudatat sopimusta. Jos rakastut, nostat kytkintä. Simple as that.
Vierailija kirjoitti:
Noudatat sopimusta. Jos rakastut, nostat kytkintä. Simple as that.
Ja vittut veisaat muijasi asettamista säännöistä, piti vielä sanomani.
Niin, en tässä tällaista itsekään suunnitellut tai ajatellut. Tarkoituksena olinsaada seksiä ja läheisyyttä, mitä kotona ei ole saanut.
Ensi kerralla osaat olla menemättä naimisiin. Seksi toimii paljon paremmin kihlaliitossa. Kai teillä on edes avioehto?
näinhän voi käydä. mieti onnellisuutesi kannalta, onko liitossa pysyminen edes järkevää tai oikein teille kummallekaan? jos jopa rakastutkin toiseen, niin et saa vaimoltasi siis mitään. jos taas on logistisia syitä jäädä suhteeseen (lapset, bisnes tms) niin suosittelisin jo eroa siltikin. avoin suhde on asia erikseen mutta jos puolison kanssa ei ole mitään tunneyhteyttä enää niin on se sääli olla yhdessä muodon vuoksi. vaimosikin voisi eron jälkeen löytää jonkun jonka kanssa menee kemiat yhteen seksin osalta.
jos olette osanneet avoimesta suhteesta päättää harmonisesti, niin erokin saattaisi mennä hyvin.
Oletko Mies vai mies? Luultavasti pienellä ämmällä, kun kerran täällä neuvoa kyselet..
Mitä saat avioliitostasi?
Erikoista, nämä suhteet. Minä olen lihava, mieheni ei ole halunnut seksiä kanssani, 4 vuoteen. Emme eroa, koska asuntolaina ja 2 lasta. Mieheni saa mennä minne tahtoo, minä hoidan lapset ja kodin. Rakastan taloa ja puutarhaani. Näillä mennään.
Rakkaus on ohimenevää. Mietippä sitä.
En tunne ketään, joka olisi toisella kierroksella löytänyt loppuelämänsä rakkauden.
t. Mies
Vierailija kirjoitti:
Erikoista, nämä suhteet. Minä olen lihava, mieheni ei ole halunnut seksiä kanssani, 4 vuoteen. Emme eroa, koska asuntolaina ja 2 lasta. Mieheni saa mennä minne tahtoo, minä hoidan lapset ja kodin. Rakastan taloa ja puutarhaani. Näillä mennään.
Ps. Rakastan myös ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus on ohimenevää. Mietippä sitä.
En tunne ketään, joka olisi toisella kierroksella löytänyt loppuelämänsä rakkauden.
t. Mies
Samaa mieltä, yleensä se tapahtui vasta noin kolmannella.
Mutta kukapa rakastaisi kiltti miestä? :,(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ps. Rakastan myös ruokaa.
Niin rakastan. Mies ei halua erota, koska se tulisi hänelle kalliiksi. Minun pizzalaskuni ovat kalliit,
Aloita suhde. Ei kukaan voi olla kenenkään toisen tunnepoliisi kuitenkaan. Jos ihastut liikaa, niin on viisasta mainita asiasta ennekuin suhde syvenee rakkaudeksi.