Miten Suomessa on mahdollista jäädä kodittomaksi?
Miten se on mahdollista? Kesä vielä menee, mutta entä kun tulee talvi ja reilu 30 pakkanen. Tuonnehan kuolee minuutissa :(
Kommentit (30)
Asunnoista on Suomessa huutava pula. Jonotin nykyistä asuntoani viisi vuotta ja punkkasin sen ajan työkaverin sohvalla.
Vierailija kirjoitti:
Minä olin eron tullessa, kun mies sekosi ja alkoi ensin juoda sitten lyödä. Tosin asuttiin lapsen kanssa se pari kuukautta turvakodissa, ei sentään taivasalla talvipakkasilla. Ei aina tarvitse olla itsellä päihdeongelmia tai vuokria maksamatta tms., minulla ei ainakaan ollut. Mutta esim. vanhemmat eivät auttaneet.
Hei! Olet nainen sinua ja lasta varten on asuntoja vapaana! Jotain sinun tapauksessa on sellaista mitä et kerro!
Tarpeeksi monta kertaa jättää vuokrat maksamatta ja hommaa häädön. Tai sitten ei osaa pitää asunnostaan muuten huolta. Ei siinä muuta tarvita. Sossu pelastaa sen pari kertaa, mutta ikuisuuksiin hekään eivät ole valmiita maksamaan tuhansia euroja asiakkaan sekoiluista.
Kyllä nykyään jonkun kopin saa vaikka olisi kämppä lähtenyt alta mistä syystä. Kadulla ei joudu olemaan jos ei jostain syystä halua nimenomaan vältellä asuntoloita jne.
Vierailija kirjoitti:
Helposti. Ei tarvitse kuin jättää vuokrat maksamatta, panna paikat remonttiin ja viettää ryyppäyskavereidensa kanssa äänekästä elämää, joka häiritsee talon muita asukkaita kohtuuttomasti.
Mitä luulet, olisko mahdollista olla puhumatta pascaa?
Ei pidä lähellekään väiye kaikesa yksinkertasuudessaan paikkaansa.
Ja helposti voi jäädä ilman asuntoa. Eikä tarvi olla ikinä edes maistanut pöuhteitä eikä monkäänlaista rikostaustaa. Noin vaan F.A.K.T.A.N
A
Vierailija kirjoitti:
Asunnoista on Suomessa huutava pula. Jonotin nykyistä asuntoani viisi vuotta ja punkkasin sen ajan työkaverin sohvalla.
Huutava pula! :D Samalla esim. Savonlinnassa puretaan kokonaisia kerrostaloja. Tai Lieksassa ei ole asukkaita kerrostaloihin!
Ruusulankadun narkoillakin on kämppä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huutava pula! :D Samalla esim. Savonlinnassa puretaan kokonaisia kerrostaloja. Tai Lieksassa ei ole asukkaita kerrostaloihin!
Ihmisillä on tapana asua siellä missä on töitäkin. Pitäisikö minun tai kenenkään muunkaan ittisanoutua nykyisestä työstä ja jäyttyä työttömäksi jotta voisi muuttaa jonnekkin huitsinnevadaan missä töitä ei ole?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisillä on tapana asua siellä missä on töitäkin. Pitäisikö minun tai kenenkään muunkaan ittisanoutua nykyisestä työstä ja jäyttyä työttömäksi jotta voisi muuttaa jonnekkin huitsinnevadaan missä töitä ei ole?
Miksi sitten huudetaan kaikkialla " EI EI OLE TÖITÄ!!! " . Vaikka asutaan Helsingissä.
Sotilastelsassa pärjää kyllä.
Sisälämmöt kun on lämmittäessä kun saunassa. Mutta kuka ottaa vahtivuorot.
Jos nukut vahtivuorossa, niin vetelen turp-aan.
DSinkkis