Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asioita/ihmisiä/ilmiöitä joista muut ovat innoissaan, mutta joita sinä et ymmärrä

Vierailija
26.01.2019 |

Minä en ymmärrä Nick Caven suosiota. Ottaen huomioon musiikkimakuni kokonaisuudessaan minun pitäisi olla Nick Cave-fani, mutta hänen musiikkinsa ei kiinnosta yhtään ja artistinakin tyyppi on kaikkea muuta kuin kiehtova.

Taisi pyöriä jo toista kertaa hänestä kertova elokuva telkkarissa tänään omaan katseluaikaani, mutta en vaan pystynyt katsomaan.

Moni kaverini ylistää tyypin musiikkia ja tuo leffakin kuulemma niin ihana. Jopa se ystävistäni jonka musiikkimakuun luotan enemmän kuin omaani rakastaa Nick Caven musiikkia. Minusta se on keskinkertaista tekotaiteellista mörinää.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilun seuraaminen: hiihdot, jääkiekko, yleisurheilu, kaikki yhtä epäkiinnostavaa!

Vierailija
22/33 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bikinifitness. Tasan saman näköisiä syömishäiriöisiä eukkoja ruskealla maalilla maalattuna, paljetinrepaleissa, tekofleida, tekoripset, tekotissit, korkkarit jalassa vääntelehtimässä. Miten voimaannuttavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älypuhelin.

Vierailija
24/33 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan moniakin ilmiöitä muodissa, musiikissa ja tavoissa. Monet artisteista ovat juuri näitä. Halloo Helsingin Ellin ääni sattuu kurkkuun, koska se nainen rääkkää ääntään sillä teennäisellä rääkymisellään. Nykyinen leveä p e r s e i s y y s muoti ei iske, vaan pidän sopusuhtaisemmasta vartalonmallista. Nykyinen seksuaaliseen kanssakäymiseen liittyvä tapakulttuuri ei vain iske. "Saan panna ketä lystään, milloin lystään ja missä lystään". Mua vain oksettaa tavattoman paljon koko nykyinen idea. Oon itsekin vapaa tekemään mitä haluan ja milloin haluan, mutta mulla on myös vapaus olla tekemättä niin. 

Vierailija
25/33 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nick Cave ei kuulu omiinkaan suosikkeihini. En myöskään pidä monesta muustakaan biisistä, joita jengi kuuntelee innoissaan. 

Vierailija
26/33 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebook, twitter, some yleensä ottaen, älypuhelimet, muumimukit ja koko Muumi-hössötys (en tajua mitään niistä Janssonin kirjoista), Tanssii tähtien kanssa, suomalainen yleisurheilu ja hiihto, hifistelykokkaaminen, Cheek, Vappu Pimiä, Ella Kanninen, Mikko Leppilampi, Duudsonit, digiloikka. Olenpa kamala ihminen.

Vierailija
27/33 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musiikki ylipäätään.

Samoin kaikki muukin melusaaste; radiot ja muut pölötykset.

Vierailija
28/33 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilu.

Vierailija
29/33 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahakeskeisyys. Ainutkertainen ihmiselämä tuhlataan asiaan joka keksittiin vasta muutama tuhat vuotta sitten. Ympärillä universumi, kallon sisällä aivot joilla tuottaa ja nauttia taidetta, tiedettä, musiikkia... Me vaan juostaan juoksupyörässä kuin hamsterit. Siinä se.

Vierailija
30/33 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dubai ihanana matkakohteena.

Kuntosali ainoana oikeana liikuntamuotona. Vähän kuin juokseminen muutamia vuosia sitten.

Ripsienpidennykset.

Vierailija
31/33 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiset kahvi-ja muut tauot työkavereiden kanssa ei ole TAUKO.

Vierailija
32/33 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiustenpidennykset

Vierailija
33/33 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korut