Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä kestäviä paitoja

Paitapulma
26.01.2019 |

Otan kiitollisena vastaan vinkkejä, mistä löytäisi kestäviä, kunnollista materiaalia olevia paitoja, jotka ei heti nyppyynny,menetä muotoaan tai lörpsähdä. Saisi olla hitusen paksumpaa kangasta, ettei esim rintaliivit näy läpi. Paita saisi kestää aktiivista käyttöä mielellään vuoden (mulla on tällä hetkellä 5 paitaa ja 2 on lähdössä lähiaikoina kuntonsa takia kierrätykseen ja yksi on niin huonoa laatua, että tuskin kestää kauaa. Toki mulla on erikseen urheilupaitoja,yöasuja ja kotipaitoja yksi tai kaksi).
Budjetti 20-45e per paita, ihan max 60e. Pitäisi myös löytyä isoa kokoa, 44/46 ja sopia alle 30v henkilölle. Yleensä mulla on farkut ja neule tai huppari ja puuvillatrikoopaita.
Töihin tarvitsisin pitkähihaisia trikoo tms paitoja työtakin/liivin alle ja vapaalla käy lyhyempikin hiha.

Ostin pari ph trikoopaitaa lindexiltä. Toiseen on jo noussut vaalea haiven pintaan, vaikka on pesty 2 krt nurinpäin käännettynä 40 asteessa. Kappahlista en löytänyt mitään, ainoat silmää miellyttävät oli joko ohutta kangasta, josta näkyi läpi tai niihin oli jo tullut haivenpeite.

Onko noshin tai marimekon tai r-collectionin paidat hyviä?

Kiitos vinkeistänne!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeekö globe hope enää paitoja?

Vierailija
2/4 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut, että r collection olisi hyvää. Fruit of the loom on ollut kestävä. En tiedä, saako loomiksen paitoja jostain, eikä niissä taida olla hyvä valikoima. Hm on ainakin ihans shaibaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

R-collection, Fruit of loom. Marimekon vanhat paidat. Muita en tiedä, mutta nuo ovat kestäneet pitempään kuin vuoden. Muut tuntuu hajoavan pahimmillaan ekassa pesussa.

Vierailija
4/4 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkeistä!

Joo niin tuntuu tosi nopeasti menevän vaatteet huonosti pesussa, vaikka annostelee pesuainetta kitsaasti eikä pese kuumissa asteissa. Sama juttu farkuissa, kaikkiin tungettu elastaania tms hurjan paljon ja 2 pesun jälkeen ovat ylivenyneet :( Oikein inhottaa ostaa mitään...

Pitääkin varmaan tilata r collectionilta kokeeksi paita. Toivottavasti sinne tulisi myös naisten pitkähihaisia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän