Kuin paljon te 40+ meikkaatte?
Laitatteko luomivärit, rajaukset, ym ym entä varjostukset tai korostukset?
Kommentit (82)
En yhtään. En ole edes opetellut sitä taitoa.
Vierailija kirjoitti:
tuohan kuulostaa hyvältä. Itse kokeilin pitkästä aikaa Alexa Dagmarin meikkivideosta innostuneena luomivärit, korostukset ja varjostukset ym ja vanhenin 10v :\ Ihan hirveetä!!!! Yleensä on meikkivoide, peittari,puuteri,kulmat,ripsiväri ja poskipuna. ja jotain huulissa, huulirasva tms.
ap, joka 41
Tämä meikin vanhentavuus on mielenkiintoinen ilmiö. Itselläni on ollut tapana laittaa kevyt meikkivoide, ripsari sekä vetää silmiin tummat rajaukset ja that's it. Nyt olen jätellyt tota rajausta pois ja pelkällä ripsarilla tosiaan näytän mielestäni nuoremmalta. Ehkä siirryn pelkkään ripsiväriin jatkossa. Epätasaisen ihon takia pakko pitää myös meikkivoide yhä matkassa. Toisaalta voisi myös testata, kuinka pehmeämpi väri rajauskynässä vaikuttaa.
Luomiväriä käytin pari vuotta sitten viimeksi ja kyllä se ainakin tekee jostain syystä mummomaisen vaikutelman.
N40
Bb-voide, ehkä joskus vähän puuteria, ripsiväri ja huulikiilto. Huulten rajauksesta olen luopunut jo koska minusta se vanhentaa, samoin kajaalit silmissä (hyi).
Joskus vähän punaan huulia, ei muuta.
M58
^ Rajatkaa pelkällä rusk. tai harmaa-mustalla puuterimaisella luomivärillä. Ei edes ripsaria välttämättä tarvita! Myös ripaus huulipunaa antaa naaman värille eloa. Sormella töpöttäen huuliin kannattaa kokeilla.
Käytän vain peiteainetta silmänalusiin ym pahoihin kohtiin, huuliin pakko laittaa väriä, (muuten olen kuin haudasta lomalla) - joskus lisäksi aurinkopuuterin tapaista.
Kuulostaa kiinnostavalta tuo lumenen sävyttävä seerumi! : )
Käykää huvikseen päivämeikissä jollain meikkaajalla, niin oppii uutta, mm jos roikkuluomet.
N. 58
46 jatkaa...
Silmälasit on mun paras meikki. Jos joutuisi olemaan ilman, kaikki kauheudet näkyisi. :-*
Käytän diorin nude meikkivoidetta (iho näyttää upealta tällä), kevyt ja tekee ihon kuulaan näköiseksi. Tämän kanssa sekoitan tipan smashboxin primeria. Kulmakynä, poskipuna (tekee pirteän näköiseksi) ja tummiin silmänalusiin peitevuodetta. Ripsari ja kevyt ruskea rajaus.
Tällä meikillä näytän freesiltä ja "meikittömältä" ;) Olen tumma luonnostaan.
Luonnollinen meikki on paras.
N43
Olen lääkealalla töissä,elikkä työaikana ei saa olla meikkiä tai mitään koruja ollenkaan.Jatkuu vapaallakin,maksimissaan ripsiväri ja huulikiilto.
Toki meikkaan! Meikki todellakin nuorentaa, kunhan sen osaa tehdä oikein. Minä ainakin olen ihan erinäköinen meikit päällä.
Vierailija kirjoitti:
Käytän diorin nude meikkivoidetta (iho näyttää upealta tällä), kevyt ja tekee ihon kuulaan näköiseksi. Tämän kanssa sekoitan tipan smashboxin primeria. Kulmakynä, poskipuna (tekee pirteän näköiseksi) ja tummiin silmänalusiin peitevuodetta. Ripsari ja kevyt ruskea rajaus.
N43
Minkä nimistä primeria? Smashboxilla monia.. N53
Aika moni tuntuu käyttävän kajalia ainoana silmämeikkinä ripsivärin kanssa. Mihin / miten? Siis pelkkä rajaus ja ripsiväri? Eikö se näytä hieman oudolta...
Ikä 40v ja meikkaaminen joka-aamuinen rutiini vaikka olen äitiyslomalla.
Meikkivoide, silmien rajaus, ripsiväri, kulmat ja aurinkopuuteri poskipäihin. Luomiväreinä käytin nuorempana voimakkaampia sävyjä, nyt ihan viime vuosina olen huomannut että naturellit hiekan sävyt toimivat luomella parhaiten.
Vierailija kirjoitti:
Ikä 40v ja meikkaaminen joka-aamuinen rutiini vaikka olen äitiyslomalla.
Meikkivoide, silmien rajaus, ripsiväri, kulmat ja aurinkopuuteri poskipäihin. Luomiväreinä käytin nuorempana voimakkaampia sävyjä, nyt ihan viime vuosina olen huomannut että naturellit hiekan sävyt toimivat luomella parhaiten.
Unohdin vielä sanoa, että minä myös kävin ammattilaisella juhlameikissä ystäväni häihin pari kuukautta sitten. Laittoi todella vahvan tumman silmämeikin ja ihan rehellisesti näytin varmaan 10vuotta vanhemmalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N43Minkä nimistä primeria? Smashboxilla monia.. N53
Radiance. Ihoa hoidan korealaisella kosmetiikalla ja The Ordinary-sarjalla.
Ei ryppyjä, iho on kuulas ja saan jatkuvasti kommentteja kuinka nuorelta näytän! Nää tuotteet oikeesti toimii!! Suosittelen kaikille:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ryppyjä, iho on kuulas ja saan jatkuvasti kommentteja kuinka nuorelta näytän! Nää tuotteet oikeesti toimii!! Suosittelen kaikille:)
Ei kai 43-vuotiaalla muutenkaan ole ryppyjä?
Meikkivoide, peitepuikko, concealer tummia silmänalusia peittämään, irtopuuteri, silmänrajauskynä, luomiväri, ripsiväri, kulmaväri, huulirasva tai sävyttävä huulivoide, joskus huulipuna ja huulten rajaus. Pitäisi ehkä opetella poskipunaa vielä laittamaan. Pitkä lista, mutta aikaa menee alle 10 minuuttia. Olen yli 30 vuotta harjoitellut.
Arkimeikkinä CC-värivoide, puuteri, silmänrajaukset ja kulmaväri.
Juhlameikkiin lisäksi luomiväri, ripsiväri ja huulipuna. n47
Vierailija kirjoitti:
46 jatkaa...
Silmälasit on mun paras meikki. Jos joutuisi olemaan ilman, kaikki kauheudet näkyisi. :-*
Se on muuten just näin. Mies aina toivoo, että juhliin yms. tilaisuuksiin laitan piilarit, vaikka kaikki silmänalusrypyt yms. näyttää paljon pahemmilta, kun ei ole silmälaseja niitä pienentämässä ja häivyttämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ryppyjä, iho on kuulas ja saan jatkuvasti kommentteja kuinka nuorelta näytän! Nää tuotteet oikeesti toimii!! Suosittelen kaikille:)Ei kai 43-vuotiaalla muutenkaan ole ryppyjä?
Aika monella on, melasmaa ym.
Minä moikkaan aina kun pystyn,esim. auton ratista.