Kuin paljon te 40+ meikkaatte?
Laitatteko luomivärit, rajaukset, ym ym entä varjostukset tai korostukset?
Kommentit (82)
Seerumi, päivävoide, silmänymp.voide, valokynä, meikkivoide, puuteri, kajaali, ripsari, huulirasva.
tuohan kuulostaa hyvältä. Itse kokeilin pitkästä aikaa Alexa Dagmarin meikkivideosta innostuneena luomivärit, korostukset ja varjostukset ym ja vanhenin 10v :\ Ihan hirveetä!!!! Yleensä on meikkivoide, peittari,puuteri,kulmat,ripsiväri ja poskipuna. ja jotain huulissa, huulirasva tms.
ap, joka 41
Normaalisti en meikkaa ollenkaan. Erityisiin tilanteisiin kevyt meikkivoide ja ripsiväri sekä mahdollisesti hieman huulipunaa.
Meikkivoide, kulmakarvoihin kajalkynää, ripsiväri, joskus huulten rajaus ja huulipuna
Mun (40) naamalleni on myös tapahtunut jotain, näytän nykyään ihan ääliöltä voimakkaassa meikissä. Tarvitsen pehmeämpiä kontrasteja, enkä pidä tahnaa iholla -tunteesta, joka tulee myös huulirasvasta. So long meikkivoide ja kissarajauksetkin ovat jääneet historian hämäriin. Nykyään silmänaluset piiloon, puuteri, poskipuna, kulmakynä, kajal ja ripsiväri, Onhan sitä siinäkin.
Joka työpäivän vakiot: BB-voide, poskipuna (puuteri tuntuu ainakin talvella turhalta), kulmaväri, silmien rajaus, ripsari.
Harvemmin laitan luomiväriä, joskus kuitenkin tavallisenakin työpäivänä, juhliin aina.
Töissä laitan jos muistan: huultenrajaus ja huulikiilto.
Noilla pärjää hyvin. En käytä varjostuksia tms. Mielestäni sopiva määrä meikkiä kaunistaa ja nuorentaa, liika meikki vanhentaa. Ja meikitön naama on tosi pliisu.
Ripsiväri (taivutan ripset), kulmaväri, huulipuna ja Lumenen sävyttävä seerumi.
Työpäivinä meikkivoide, kulmakynä, kajal, ripsari ja huulipuna käytössä. Luomivärin kanssa en jaksa kikkailla kun ehkä johonkin juhliin. Vapaalla en meikkaa, ellen ole menossa jonnekin (ruokakauppaa ei lasketa).
Meikkivoide, ripsiväri ja huulirasva/kiilto.
Mä meikkaan ihan samalla tavalla kuin olen tehnyt kymmeniä vuosia. Laitan puuteria, ripsiväriä ja silmänrajauskynää. En ole koskaan omistanut meikkivoidetta, kulmakyniä tai poskipunaa.
Meikkeinä käytän puuteria ja mascaraa. Kaveri nyppii ja värjää mun kulmat. Huuliin sutaisen yleensä huulirasvaa.
En tosiaan tiedä meikkaamisesta tuon taivaallista, kun nuorempana kehtasi kulkea ilman meikkejä, mutta nyt rupeaa ikä tekemään tepposensa ja jotain tarttis tehdä. Ehkä siirryn tästä seuraavaksi suosimaan paperipussia päässäni, niin voisi päästä helpommalla.
Joka päivä meikkivoide ja puuteri tai meikkipuuteri, poskipuna, kulmaväri, luomiväri, ripsiväri ja huulipuna tai -kiilto. Ikää on 58 enkä osaa olla meikkaamatta, mutta meikki on kevyt.
Seerumin ja voiteen jälkeen meikinalusvoide, meikkivoide, t-alueelle väritön puuterisipaisu, poskiin kevyt varjostus, poskipuna. Eyeprimerin päälle myös sipaisu läpinäkyvää puuteria, rajauskynällä yläluomet, 2-3 väriä hillitysti luomiväriä häivyttäen, kulmiin väri, ripsari.
mitä tarvii tehdä, kun ennen hyvistä luomista tullut riippuvat? Kulmaluu siis laskeutunut. Miten laittaa luomiväriä?
ap
Pohjustusvoide,meikkivoide,puuteri,kajal,ripsari ja huulikiille.Jos olis aikaa niin luomillekin meikkiä ja poskipunaa? N50
Meikkaan aina, jos lähden täältä käpykylästä ihmisten ilmoille. Näytän ihan mummolta ilman meikkiä. Laitan meikkivoidetta, puuteria, poskipunaa, luomiväriä, kulmakynää, kajaalia, ripsiväriä.
Täytyy myöntää että aika vähän. Joskus innostun laittamaan ripsiväriä sekä laittamaan tummempaa väriä kulmakarvoihin. Yleensä olen ilman meikkiä.
Bb-voide, puuteri, aurinkopuuteri, huultenrajaus, huulikiilto, kulmat, ripsiväri