Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olemme tyynyjä

Taraaa
26.01.2019 |

Olen aika paljon tyhmä

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks oot noin ihana ja söpö ja kaikkeee komeee 💕❤️💕💕💕💋💋

Vierailija
22/50 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

SAMAAA AAAAA RAKASSSS haluisin et olisit nyt tässä ja halattais i miss you baby tyynyni❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos samoin miks oot nii kaunis söpö ihana❤❤❤ miks et oo tässä halaan sua seuraavan kerran nii pitkää et sanot et sä rakastat mua :D

Vierailija
24/50 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot tyylii oikeesti mun elämän tarkoitus miks kaikki ei vaan vois mennä hyvi ja oltais vaa aina taas vapaa ajan ja kaikkeeee haluun halaaaaa sua just nyttttt❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😫💕😫💕😫💕😫❤️😫💕❤️💕❤️😫❤️😫😫💕❤️💕❤️😻❤️😫❤️😫💕❤️💕❤️💕💋❤️💋💋❤️💕❤️💕💕💋💋💋😻❤️😻💕😻💕😘💋💕😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍❤️❤️❤️❤️❤️❤️💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💋💕💕💋💋💕❤️💕❤️💕❤️

Vierailija
25/50 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää halaan sua niin pitkäää et kunnes pussata muaaaaa💕💕💕😍😍😍😘😘

Vierailija
26/50 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin siis en osaa kuvitella elämää ilmaan suaa💕💕💕❤️💋❤️💋❤️💋❤️💋😘😘😘💋😘😫💕😫😻😻😻💕😻😻❤️💋💋😍😫😫💕😘😻😍😘😫😫💋😻💋💕❤️😍😫💋❤️💋😘😫😻❤️💋😘😫❤️💋💕😫❤️😫😘😍💋😘😘💕😘😘😘❤️

Vierailija
27/50 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

smaaa tärkein pikkutarasöpöliini olisitpa tässä just nytte 💛💜🧡💜💛💙💙💛💙💛💙💙💙😭😭😭 haluuns sut tähä kuolen ilman suaa oot liian rakas mulleeee

Vierailija
28/50 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikssss ei vaaan voitaisss nähääää kuolen ikävään oikeesti en oo saanut untakaaa hyvin ku ajattelen koko sua ja sua ja sua ja sitä et halattaissss💕💕💕❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😭😭😔😭😭💕💕💕💕💕😭😭😭😭😔😔😔😔😩😩😩😩😩😩❤️❤️❤️❤️😫😫😫💕💕💕💕

Vierailija
29/50 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kestä olla ilman suaaa tuntuu et kuolen haluisin sut just tähä kunhamme meil on toisemme rakas pusi pusi💗💗

Vierailija
30/50 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuntelen just semmost romanntist biisii tiiäks ku pahalt tuntuu et oo tässä olisitpa tässä😭😭❤❤💓💓💗💗💗 kauniisss rakasssssöpöliinii en unohda sua ikinää💗💗

Vierailija
31/50 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeeeestii en anna kenenään erottaa meitä en ikinä ellet sä haluu😭 en ainakaan anna amoksen tehdä niin rakastan sua liikaaaa❤️💕💕😭😭😭💋❤️😍💕😍😍😍😍💕😍😍💕😍💕😍😍❤️💋❤️😘😘😘😘😘💋💕💋💕💋💕😍😩😍😩😍😍😍💕💋❤️😘💋💕💕😍😩😍💋❤️😘💕😘💋😩😍❤️😍❤️💋😘💋😭😍❤️😍😍😍❤️💋💋😩💕😩😩😘❤️😘❤️😍

Vierailija
32/50 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mult tuntuu paskemmalt olla täs tilanteessa j varsinkin ilman suaaa❤️❤️❤️❤️❤️

Vierailija
33/50 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaaaaaa💗💗💗💗💗oottt nii ihana ja kaunis söpö rakas❤❤❤ enkä anna minkää tulla meijä välii oot nii ihanaaaaaaa💗💗❤💓💛🧡💚❣💟💌baeeeeee

Vierailija
34/50 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten oot noin ihana kaunis kaikkeee ihanaaaa😍😍😍😍💋💋💋💋😘😘😘😘😘😘oot 99% mun sydäntt ja 1% verta

Vierailija
35/50 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluuuun nähä sut mahdollisimman piaaan oot vaaa loputtomiin tärkeä mulle oot niin ihanaaaaa ja komeee ja söpöö ja mukavaa 💕💋💋💋💕💋❤️❤️😭😭😭😩💕😩💋💋💋😍😘😍😘💕💋💕💋😩😩😘😘😘❤️😘😍😻😍😍😍😫😍😫😍

Vierailija
36/50 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul ei oo enää sydäntä ku sä varastit sen koska oot niiiiiiimnnnn hottt ja ihanaaaa ja mun sydän on nyt sit kokonaan 💋💋😫💕💕😫❤️💋❤️💋💋😍😘

Vierailija
37/50 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

saamaaaaaa☺☺☺💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘tärkeinnn

Vierailija
38/50 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti mitä me tehään mun on ihan pakko nähä sut

Vierailija
39/50 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuu tännee lenkki dora taidoilll😂😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘 sitku nään sut en päästä suq enää karkuu D

Vierailija
40/50 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xddd en mä tyylii enää ees lähtis sun luota mut meijän on pakko nähä viimeistä 3pv sisäl tai tapanitteni oon ihan tosissani tai en ;))))

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi