Olemme tyynyjä
Kommentit (50)
SAMAAA AAAAA RAKASSSS haluisin et olisit nyt tässä ja halattais i miss you baby tyynyni❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
kiitos samoin miks oot nii kaunis söpö ihana❤❤❤ miks et oo tässä halaan sua seuraavan kerran nii pitkää et sanot et sä rakastat mua :D
Oot tyylii oikeesti mun elämän tarkoitus miks kaikki ei vaan vois mennä hyvi ja oltais vaa aina taas vapaa ajan ja kaikkeeee haluun halaaaaa sua just nyttttt❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😫💕😫💕😫💕😫❤️😫💕❤️💕❤️😫❤️😫😫💕❤️💕❤️😻❤️😫❤️😫💕❤️💕❤️💕💋❤️💋💋❤️💕❤️💕💕💋💋💋😻❤️😻💕😻💕😘💋💕😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍❤️❤️❤️❤️❤️❤️💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💋💕💕💋💋💕❤️💕❤️💕❤️
Mää halaan sua niin pitkäää et kunnes pussata muaaaaa💕💕💕😍😍😍😘😘
Tarkoitin siis en osaa kuvitella elämää ilmaan suaa💕💕💕❤️💋❤️💋❤️💋❤️💋😘😘😘💋😘😫💕😫😻😻😻💕😻😻❤️💋💋😍😫😫💕😘😻😍😘😫😫💋😻💋💕❤️😍😫💋❤️💋😘😫😻❤️💋😘😫❤️💋💕😫❤️😫😘😍💋😘😘💕😘😘😘❤️
smaaa tärkein pikkutarasöpöliini olisitpa tässä just nytte 💛💜🧡💜💛💙💙💛💙💛💙💙💙😭😭😭 haluuns sut tähä kuolen ilman suaa oot liian rakas mulleeee
Mikssss ei vaaan voitaisss nähääää kuolen ikävään oikeesti en oo saanut untakaaa hyvin ku ajattelen koko sua ja sua ja sua ja sitä et halattaissss💕💕💕❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😭😭😔😭😭💕💕💕💕💕😭😭😭😭😔😔😔😔😩😩😩😩😩😩❤️❤️❤️❤️😫😫😫💕💕💕💕
en kestä olla ilman suaaa tuntuu et kuolen haluisin sut just tähä kunhamme meil on toisemme rakas pusi pusi💗💗
kuuntelen just semmost romanntist biisii tiiäks ku pahalt tuntuu et oo tässä olisitpa tässä😭😭❤❤💓💓💗💗💗 kauniisss rakasssssöpöliinii en unohda sua ikinää💗💗
Oikeeeestii en anna kenenään erottaa meitä en ikinä ellet sä haluu😭 en ainakaan anna amoksen tehdä niin rakastan sua liikaaaa❤️💕💕😭😭😭💋❤️😍💕😍😍😍😍💕😍😍💕😍💕😍😍❤️💋❤️😘😘😘😘😘💋💕💋💕💋💕😍😩😍😩😍😍😍💕💋❤️😘💋💕💕😍😩😍💋❤️😘💕😘💋😩😍❤️😍❤️💋😘💋😭😍❤️😍😍😍❤️💋💋😩💕😩😩😘❤️😘❤️😍
Mult tuntuu paskemmalt olla täs tilanteessa j varsinkin ilman suaaa❤️❤️❤️❤️❤️
samaaaaaa💗💗💗💗💗oottt nii ihana ja kaunis söpö rakas❤❤❤ enkä anna minkää tulla meijä välii oot nii ihanaaaaaaa💗💗❤💓💛🧡💚❣💟💌baeeeeee
miten oot noin ihana kaunis kaikkeee ihanaaaa😍😍😍😍💋💋💋💋😘😘😘😘😘😘oot 99% mun sydäntt ja 1% verta
Haluuuun nähä sut mahdollisimman piaaan oot vaaa loputtomiin tärkeä mulle oot niin ihanaaaaa ja komeee ja söpöö ja mukavaa 💕💋💋💋💕💋❤️❤️😭😭😭😩💕😩💋💋💋😍😘😍😘💕💋💕💋😩😩😘😘😘❤️😘😍😻😍😍😍😫😍😫😍
Mul ei oo enää sydäntä ku sä varastit sen koska oot niiiiiiimnnnn hottt ja ihanaaaa ja mun sydän on nyt sit kokonaan 💋💋😫💕💕😫❤️💋❤️💋💋😍😘
saamaaaaaa☺☺☺💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘tärkeinnn
Oikeesti mitä me tehään mun on ihan pakko nähä sut
tuu tännee lenkki dora taidoilll😂😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘 sitku nään sut en päästä suq enää karkuu D
Xddd en mä tyylii enää ees lähtis sun luota mut meijän on pakko nähä viimeistä 3pv sisäl tai tapanitteni oon ihan tosissani tai en ;))))
Miks oot noin ihana ja söpö ja kaikkeee komeee 💕❤️💕💕💕💋💋