Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitäs nelikymppiset naiset tekevät lauantai-iltaisin...

Vierailija
26.01.2019 |

muuta kuin lipittelevät viiniä ja lukevat av-palstaa, tai katselevat telkkarista Huvila&Huussia? Kertokaapa.

Kommentit (94)

Vierailija
21/94 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katson Yle Teemalta dokumenttia Nick Cave: One more time with feeling. En tosin ole ihan vielä 40.

Onko juhlavuosi? Mulle tulee toukokuussa täyteen. 

6

Onnea näin etukäteen!🎂 Mulla on vielä pari vuotta matkaa tuohon.

Vierailija
22/94 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelaavat 🙂

Oho! Mitä peliä?

Hay Day (olen eri vastaaja)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/94 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katson Yle Teemalta dokumenttia Nick Cave: One more time with feeling. En tosin ole ihan vielä 40.

Onko juhlavuosi? Mulle tulee toukokuussa täyteen. 

6

Onnea näin etukäteen!🎂 Mulla on vielä pari vuotta matkaa tuohon.

Kiitos :) 38 taisi tosiaan olla se kohta, jossa alkoi mieltää itsensä nelikymppiseksi. 18-v tytär ei kyllä miellä itseään kaksikymppiseksi, se pieni ero :D

Vierailija
24/94 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotoilee mm. Myyrä-sarjaa ja Selviytyjiä katsellen sekä tietokoneella pelaten.

Vierailija
25/94 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuha rötvään.

Vierailija
26/94 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leivon.

Vierailija
27/94 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein lumityöt ja harkitsin saunan lämmittämistä, mutta se jäi. PepsiMaxin join ja teinien kanssa syötiin makkaraperunoita ja karkkia. Lauantai on meidän virallinen karkkipäivä. Ihana huilata oman kodin rauhassa ja lämmössä.

Vierailija
28/94 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaako 44- vuotias? Istun sohvalla koko perheen hiihtolenkin ja suihkun jälkeen. Pannukakku uunissa, astianpesukone pyörii, pyykkikoneen laitan vielä päälle. Illalla katson vielä tv:tä, luen esikoiselle kirjaa yhden kappaleen (hemmottelua), luen omaa kirjaa. Ajoissa nukkumaan. Huomenna ulkoilua ja hyvää ruokaa perheen kanssa.

Vierailija
29/94 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katson samaa dokkaria. Ikää 48.

Vierailija
30/94 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin pelaan (enkä oo nro2) :D Tänään on menossa Mass Effect

No jopas nyt! Enemmänkin pelaavia nelikymppisiä naisia. Hienoa!

Herranen aika. Ihan mielenkiinnosta kysyn, millainen mies innostuu nelikumppisestä pleikkaa hakkaavasta naisesta..?

Itse pidän kaikkia yli 12-vuotiaita tietokone/pleikka yms pelejä pelaavia (miehiä sekä naisia) naurettavina ja jälkeen jääneinä jotka eivät ole ikinä sivistäneet itseään esim. kirjoja lukemalla.

Säälittävää.

Elämä menee ihan hukkaan pelaamalla :(

Vierailija
31/94 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee noista mitään. Makaan sängyssä.

Vierailija
32/94 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaa. Amnesiaa.

Vierailija
33/94 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukutoukka 46v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herranen aika. Ihan mielenkiinnosta kysyn, millainen mies innostuu nelikumppisestä pleikkaa hakkaavasta naisesta..?

Itse pidän kaikkia yli 12-vuotiaita tietokone/pleikka yms pelejä pelaavia (miehiä sekä naisia) naurettavina ja jälkeen jääneinä jotka eivät ole ikinä sivistäneet itseään esim. kirjoja lukemalla.

Säälittävää.

Olen lukenut alle kouluikäisestä lähtien koko ikäni ja minulla on korkeakoulututkinto. Pelaan silti (ja luen edelleen paljon). Tekeekö siis pelaaminen minusta jälkeenjääneen? Mielestäni jonkintasoinen pelien tunteminen on nykymaailmassa suorastaan osa yleissivistystä.

Vierailija
34/94 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikonloppuna olin hotellissa paneskelemassa, tänä viikonloppuna kotoilua perheen kanssa. Milloin mitäkin mielen mukaan.

Vierailija
35/94 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säälittävää.

Vaikuttaa siltä, että et ole ikinä sivistänyt itseäsi pelaamalla. Ja tuskinpa luetkaan paljon, kun noin tiukasti onnistut pitämään kiinni ennakkoluuloistasi etkä edes harkitse mahdollisuutta, että oma näkökulmasi voi olla rajoittunut.

Parhaimmillaan pelaaminen on kuin lukisi kirjaa, jossa voi itse olla päähenkilö ja tehdä valintoja. Eläytyminen ja aivojen käyttö on astetta tehokkaampaa.

Ei tarvitse luottaa vain minun sanaani, tässä yksi lyhyehkö juttu pelaamisen eduista:

https://www.psychologytoday.com/us/blog/the-mating-game/201603/7-reason…

Vierailija
36/94 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin just ja lähden kohta yövuoroon.

Vierailija
37/94 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä pelaan sniperia ja pidän tankeista myös. Joskus pelataan miehen kanssa, toisinaan teinin. Parasta on silti lätkyttää yksin 😬

Vierailija
38/94 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säälittävää.

Olen lukenut alle kouluikäisestä lähtien koko ikäni ja minulla on korkeakoulututkinto. Pelaan silti (ja luen edelleen paljon). Tekeekö siis pelaaminen minusta jälkeenjääneen? Mielestäni jonkintasoinen pelien tunteminen on nykymaailmassa suorastaan osa yleissivistystä.

Sinulla on oikeus mielipiteesesi. Itse pelasin sillon kun olin alle 15-vuotias, nyt enää pariinkymmeneen vuoteen pelit eivät ole kiinnostaneet. Koen että teini-iän ylittänyt joka pelailee ahkerasti pakenee todellisuutta pelimaailmaan.

Ihmiset ei kestä normaalielämää enää nykyään. En voi muuta kun sääliä niitä jotka kuluttavat aikaa pelien parissa yli 2h viikossa. Eikö mitään parempaa tekemistä tosiaan ole?

Vierailija
39/94 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden mummotunneliin jakamaan tarakkaa. N47

Vierailija
40/94 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

46v jatkaa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säälittävää.

Sinulla on oikeus mielipiteesesi. Itse pelasin sillon kun olin alle 15-vuotias, nyt enää pariinkymmeneen vuoteen pelit eivät ole kiinnostaneet. Koen että teini-iän ylittänyt joka pelailee ahkerasti pakenee todellisuutta pelimaailmaan.

Ihmiset ei kestä normaalielämää enää nykyään. En voi muuta kun sääliä niitä jotka kuluttavat aikaa pelien parissa yli 2h viikossa. Eikö mitään parempaa tekemistä tosiaan ole?

Kuten esim. Vauvapalstalla notkuminen?