Mitäs nelikymppiset naiset tekevät lauantai-iltaisin...
muuta kuin lipittelevät viiniä ja lukevat av-palstaa, tai katselevat telkkarista Huvila&Huussia? Kertokaapa.
Kommentit (94)
Vain niitä parikymppisiä jotka metsästää 30-40v miehiä.
Joka toinen lauantai ollaan radalla etsimässä uutta elättäjää
Kuskaavat lasta harrastuksiin, ovat talkoovuoroissa, tai toimitsijana.
Levossa sohvan pohjalla, tosin ilman viiniä. Kuuntelen musiikkia, myöhemmin saunaan.
Vierailija kirjoitti:
Pelaavat 🙂
Oho! Mitä peliä?
Olen 44 vuotias ja tulin juuri ekaa kertaa tänään vilkaisemaan mitä täällä palstalla tapahtuu. Viiniä ei ole talossa tippaakaan, joten sekään ei kuulu iltaani. Perheen kanssa vietetään ihan rauhallista lauantai-iltaa. Teinit ovat huoneissaan ilmeisesti kännykät kädessään, mies pisti juuri takkaan tulen, tiskikone hyrrää ja hyvää ruokaa on vatsa pullollaan.
Päivällä teimme miehen kanssa pariin kertaan lumityöt ja kävimme kävelemässä ihanan lumisessa metsässä. Aamupäivällä pesin kylppärin lattian kunnolla.
Minäkin pelaan (enkä oo nro2) :D Tänään on menossa Mass Effect
Usein istun kavereiden kanssa iltaa, lapset siinä mukana. pelataan jotakin, syödään, aikuiset ehkä nauttii lasin tai pari viiniä. Jos ei nähdä kavereita, katsotaan leffaa lasten kanssa. Simple as that :)
Katson Yle Teemalta dokumenttia Nick Cave: One more time with feeling. En tosin ole ihan vielä 40.
Onko nämä 40v naiset sinkkuja jotka pelaavat?
T: Nuorempi mies joka tykkää kypsistä naisista
Vierailija kirjoitti:
Katson Yle Teemalta dokumenttia Nick Cave: One more time with feeling. En tosin ole ihan vielä 40.
Onko juhlavuosi? Mulle tulee toukokuussa täyteen.
6
Lupasin, että voin olla lapselleni ja ystävilleen kuskina, kun menevät baariin ja tulevat pois. Välillä varmaan kirjoitan yhden rästityön.
Saunoin mieheni kanssa ja nyt sohvalla telkun ääressä ja samalla syödään vähän herkkuja.
Katotaan miehen kanssa Areenasta Das Bootia. Teini on pelireissulla joukkueensa kanssa. Ei ole viiniä tms.
Olen vain netissä, en omista TV:tä. Yksin olen viettänyt tämän päivän, tein kirjoitustöitä ja kävin lenkillä, ruokaakin tuli laitettua. Nyt aattelin olla loppuillan netissä. N43
Vierailija kirjoitti:
Minäkin pelaan (enkä oo nro2) :D Tänään on menossa Mass Effect
No jopas nyt! Enemmänkin pelaavia nelikymppisiä naisia. Hienoa!
Tänään juon yhden lonkeron ja katson hömppää telkkarista. Saunan raikkaana, iho ja jalat hoidettuina. Harvinainen lapsivapaa. Normaalisti pelaisin isompien lasten kanssa lautapelejä saunan jälkeen, juotaisiin muumilimppaa, syötäisiin karkkeja ja sipsejä ja leikkisin 3 vuotiaani kanssa batmanleikkejä.
Eikö ole yhtään nelikymppisiä naisia linjoilla?