Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä oon ihan helkkarin vaikea ihminen

Vierailija
20.07.2008 |

enkä tunne itseäni yhtään! Saatan yhtenä hetkenä haluta toista ja jo seuraavana toista asiaa. Läheiseni ovat tulla hulluksi oikuttelevan minäni kanssa :/

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kerran tunnet itsesi ja tiedät, että mielesi voi muuttua.:)

Vierailija
2/6 |
20.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa se mitä oikeasti haluat olla niin kova pala että et uskalla tunnustaa sitä edes itsellesi? Joka tapauksessa, tsemppiä :-)

t. eräs jonka kanssa ei myöskään ole helppo elää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääasia on tosiaan että itse tiedostat nyt tämän ongelman. Kenelläkään ei ole velvollisuutta kuunnella nalkuttavaa persoonaasi - muistapas se kun seuraavan kerran turhasta kimpaannut tms. On erittäin tärkeä että tiedostat ja pyrit muuttumaan. Koitappa joka kerran rauhoittua ja tietoisesti muuttaa asennetta vaikka kipeää tekisi. Muutos tapahtuu nopeasti. t. toinen samanlainen, jonka läheiset eivät ansaitse kiukkuilua/ mielialamuutoksia

Vierailija
4/6 |
20.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

varo vain, etteivät läheisesi kyllästy oikutteluusi. Kaikki eivät ole äärettömän pitkäpinnaisia, vaan saattavat laittaa lopulta jopa välit poikki.

Opettele siis etsimään tyydytystä siitä, että kohtelet muita hyvin äläkä hae "pikatyydytystä" temppuilemalla naurettavasti.

Vierailija
5/6 |
21.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä jos lopettaa nalkuttamisen? eli alkaako muutkin sitten kohdella paremmin - ns. positiivinen kierre?

Vierailija
6/6 |
21.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä