Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä suuseksin "pitäisi" tuntua?

Vierailija
26.01.2019 |

Minua on nuoltu hyvin harvakseltaan. En ole koskaan saanut siitä orgasmia. Nyt kun kumppanina on suuseksistä hyvin paljon pitävä mies, olen miettinyt, miltä sen pitäisi tuntua?

Minulla karkaa ajatukset, jään miettimään miltä näytän, tuoksun, maistun. Kieli ja huulet tuntuvat oudolta pillussa. Ei pahalta, mutta vähän hassulta. Onko tämä vain jotain uuteen asiaan tutustumisen alkukankeutta?

Olen rehellisesti kertonut että olen tällä alueella varsin kokematon ja että pitää opetella, kun en edes osaa sanoa mistä pidän. Tunnistan kyllä asioita jotka eivät tunnu niin hyvältä, ja joitakin hyvin hyvältä tuntuviakin. Mutta ikinä en ole ollut edes lähellä laukeamista.

Miten lähtisin opettelemaan rentoutumista tässä asiassa? Sormetus toimii, yhdynnät myös. Puhevälit hyvät.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihin otto pitää tuntua hyvältä. Naisen pitää imeä munaa innokkaasti ja katsoa samalla silmiin ja haluta miehen munaa oikeasti imemällä loppuun saakka niin että mies saa siemensyöksyn naisen suuhun ja nainen nielee kaiken sperman.

Tuntuu todella hyvältä mieheltä kuin nainen ottaa suihin innokkaasti kovalla halulla tyydyttää tosi miestä.

Naisen pitää myös nuolla munia ja runkata miehen innokasta isoa erektiota ja miehen kuuluu työntää naisen suuhun munansa kovalla otteella. Nainen saa myöhemmin suurta nautintoa kuin tosi mies laittaa ison peniksen naisen vaginaan esinahka takana työntymällä pohjaan hitailla tunteellisilla vedoilla saaden orgasmin naiselle ja uuden siemensyöksyn naisen kauniiseen vaginaan. Tosi mies tarvii myös tämän aktin jälkeen suihinottoa ja uskollisuutta naiselta katsomalla miestä silmiin ja iskemällä silmään.

Vierailija
2/3 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Tampio, kerrot mitä naisen "pitää" tehdä. Sitä ei kysytty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jään miettimään miltä näytän, tuoksun, maistun

Relax — olen aivan varma, että pimppisi näyttää, tuoksuu ja maistuu taivaalliselta! :) (Siis tietenkin olettaen, että pidät yllä edes kohtalaista henkilökohtaista hygieniaa, etkä sairasta mitään sukupuoli- tms. tauteja.) Ja jos kerran kumppanisi tykkää nuolla sinua, niin 100% varmasti sinulla ei ole mitään syytä huoleen.

Sanoisin, että ota vaan ihan rennosti, tässä ei pitäisi olla mitään suorituspaineita, ainakaan sinulla saavana osapuolena. Keskity siihen, mikä tuntuu kivalta, ja anna palautetta kumppanille jos ja kun siltä tuntuu. Eiköhän se siitä lutviudu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi