V***nmoinen hammassärky - miten kestän huomiseen...?
Oon luullut, ettei tällaista hampisärkyä voi ollakaan, tuskissani köpöttelen ympäri kämppää kuin taannoin supistusten aikana ja lasken tunteja aamuun, että pääsen soittamaan lekuriin.
Buranaa ja Ketorinia mennyt hirveät määrät, ei apua.
Tsempatkaa vähän, siskot!
Kommentit (9)
Saattaa auttaa, takuuta ei kyllä ole :( Hammassärky on kyllä viheliäistä, tiedän tunteen.
Vierailija:
Nyt sit vissiin tulehtunut, syöminen yms. ei satu mutta hermosärky helvetillinen.Vahvempia lääkkeitä ei kaapista löydy.
Ja kokeile lämmintä/kylmää kipukohtaa vasten... Toisille tehoaa toinen ja toisille toinen..
Ja jos kipu on ihan jumalaton, voi sen takia lähteä ihan tavalliseenkin päivystykseen.. Saat ainakin kunnon kipulääkkeet huomiseen asti ;)
ja joutunut sit kärsiin hillittömästä särystä tooosi pitkään... koita kestää...!!!
Kokeilenpa tota valkosipulivinkkiä...
Kuulutaan HUS:iin joten päivystys 60 km:n päässä ja ollaan vauvan kanssa kahdestaan.
keskushermoston kautta auttavat lääkkeet. MM. kodeiini (panacod)
Jos suu on tulehtunut, voi olla että sitä annetaan kuitenkin ensin, ennen mitään toimenpiteitä, joten paras vaan aloittaa kurlaaminen jo nyt, että tulehdus pääsee paranemaan.
Alkoi vissiin d:llä, mutta en tosiaan muista nimeä.
Mä kun oon ollut siinä uskossa, ettei parasetamolista voi olla mitään hyötyä " kunnon" kipuun. Tai sitten se oli se valkosipuli! :) Toivottavasti ei vaan lekuri pyörry kynsilaukan katkuun...
Kiitos kaikille tsemppajille! :) -ap
Nyt sit vissiin tulehtunut, syöminen yms. ei satu mutta hermosärky helvetillinen.
Vahvempia lääkkeitä ei kaapista löydy.