Alkoholin vuoksi potkut saanut nelikymppinen lentokapteeni
Minun käy kaveria sääliksi. Ensin opiskellaan vaativa koulutus ja sitten lopulta kaiken tuhoaa viaton päiväkänni. Mihin tuollainen henkilö voi työllistyä uudelleen? Kuitenkin mies parhaassa työiässä, nuori sälli.
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Voi työllistyä melkein mihin vain haluaa. Ei hätää, olen näitä nähnyt monia.
Väität ihan pokkana? Nykyaikana?
Saisi maksaa miljoonan euron hukkaan heittämänsä koulutuksen. Varsinainen paskiainen.
Sen "viattoman" päiväkännin voisi ottaa muuten kuin työaikana satoja ihmishenkiä riskeeraten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä,monet näistä lentokurssin käyneistä toimivat esim. naistutkimuksen professoreina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi en väittäisi? Näitä juoppoja, jotka ovat juoneet työnsä, etenkin miehet, pääsevät uusiin töihin hyvinkin helpolla. Ihan nykyaikana. Naisilla on vaikeampaa.
Tiennyt kyllä nollatoleranssista työssään! Nyt voi vaikka kouluttautua taksikuskiksi 👍
Vierailija kirjoitti:
Tiennyt kyllä nollatoleranssista työssään! Nyt voi vaikka kouluttautua taksikuskiksi 👍
Käsittääkseni sielläkään ei saisi ottaa?
En olisi halunnut olla sillä Rooman-lennolla, jos olisi päässyt ilmaan jäämättä kiinni.
Onko lentokielto ikuinen? Ei kai. Tuskin elinikäinen rangaistus on mahdollinen. Luulisi, että Venäjällä saa vielä lentää.
Jos on käynyt koulun ilmaiseksi finskillä niin sitten on välkky kaveri, mutta viina vienyt voiton.
Mutta jos itse maksamalla,niin sitten asia ihan eri. lompakko ratkaisee enemmän kuin kyvyt. Ja silloin en ihmettelisi yhtään jos vähän viinaakin saattaa mennä vahingossa . Monet käy hakeen lupakirjoja rahalla amerikan puolelta eivätkä välttämättä pääse mihinkään lentämään niillä papereilla.
Juoppo ei ole lentokapteeni ainesta, koskaan. Kun on noin vahva addiktio viinaan, pelle pysyy vaan ihan maan kamaralla, ei lentokoneen ohjaimissa.
Vierailija kirjoitti:
Juoppo ei ole lentokapteeni ainesta, koskaan. Kun on noin vahva addiktio viinaan, pelle pysyy vaan ihan maan kamaralla, ei lentokoneen ohjaimissa.
Sattuuhan sitä vahinkoja. Kumman tuomitseva näkemys ihmisillä. Itse ainakin haluaisin että lentokapteeni olisi elämästä nauttiva eikä mikään yllättäen napsahtava tiukkis. Sellaiset nimittäin ovat vaarallisia koneen puikoissa.
Vierailija kirjoitti:
Jos on käynyt koulun ilmaiseksi finskillä niin sitten on välkky kaveri, mutta viina vienyt voiton.
Mutta jos itse maksamalla,niin sitten asia ihan eri. lompakko ratkaisee enemmän kuin kyvyt. Ja silloin en ihmettelisi yhtään jos vähän viinaakin saattaa mennä vahingossa . Monet käy hakeen lupakirjoja rahalla amerikan puolelta eivätkä välttämättä pääse mihinkään lentämään niillä papereilla.
Ei se Finnairinkaan koulutus ilmainen ole, jos tarkoitat Ilmailuopiston koulutusta joka järjestetään yhteistyössä Finnairin kanssa. Maksullinen koulu on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se Finnairinkaan koulutus ilmainen ole, jos tarkoitat Ilmailuopiston koulutusta joka järjestetään yhteistyössä Finnairin kanssa. Maksullinen koulu on.
Paitsi että veronmaksajat maksaa siitä ehkä sen 95%
No en kyllä osaa sääliä häntä. Jätkällä oli kaksi promillea, kun pilli lykättiin suuhun. Ei siis kyse ollut mistään edellisen illan istujaisten jälkihuuruista vaan ihan tietoisesta humalan hankkimisesta. Ja silti ihan pokkana kapteeninpaikalle istumaan ja suunta kohti Roomaa?!!
Joskus vaan tekee ihan totaalisen vääriä valintoja ja niillä on hintansa. Siitä tässäkin oli kyse. Aivan sama juttu olisi, jos humalainen kirurgi olisi aikeissa leikata potilaan kännistään välittämättä. Silloin kyse olisi yhden ihmisen hengen riskeeraamisesta, tämä kyseinen lentokapteeni (evp.) oli valmis leikkimään kymmenien ihmisten hengellä ja terveydellä.