Mies nukkuu tuolla krapulaansa, taas
Mä ihan oikeasti kiehun!
Heräsin viime yönä puoli neljä kun vauva halusi maitoa (meillä on 3 kk vanha vauva) huomaten samalla, että mies istuu olkkarissa tissutellen viiniä, puolitoista pulloa juoneena.
Mies tekee pitkää päivää ja yhteistä aikaa meillä on hyvin vähän. Haluaa juu varmasti rentoutua, mutta tätä on nyt ollut vauvan syntymänkin jälkeen oikeastaan joka viikonloppu enkä mä jaksa tai tahdo katsoa enää.
Mietin otanko asian puheeksi heti kun mies tuolta herää. Pelkään että menee huutamiseksi. Mua kiukuttaa niin, että kädet ihan tärisee. Eikö tuo tajua, että meillä on tämä vauva! Kauanko tuo tuota ihme juomistaan aikoo jatkaa? En minä halua kasvavan pienen ihmisen näkevän joka viikonloppu krapulaista isää. Mun oma isä oli täysjuoppo enkä halua samaa omalleni. Voi että kun sieppaa.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Tissuttelisin minäkin jos mulla ois tuollanen akka ku AP. Ihme pillittämistä. Se lapsihan siitä rikki menee jos toinen vähän juo.
3kk ikäinen mukula ei tajua tissutteluista yhtään mitään. "Voi nyyyh, en minä halua että lapsi näkee tällästä juomista" :D Voi v...ttu... Pikkasen voisit relata, oikeasti.
Joku oikea alkoholistikin tullut kommentoimaan!
Vierailija kirjoitti:
Tissuttelisin minäkin jos mulla ois tuollanen akka ku AP. Ihme pillittämistä. Se lapsihan siitä rikki menee jos toinen vähän juo.
3kk ikäinen mukula ei tajua tissutteluista yhtään mitään. "Voi nyyyh, en minä halua että lapsi näkee tällästä juomista" :D Voi v...ttu... Pikkasen voisit relata, oikeasti.
No tuolla perusteella tuli meille avioero, ennen lapsen syntymistä molemmat käytti alkoholia mutta lapsen tultua ilmoitti vaimo että niin kauan kuin perheessä on lapsi ei alkoholia käytetä, eli seuraavan kerran vasta sitten saa juoda kun on lapsi täyttänyt 18v. Join sitten ollessani poissa kotoa veljeni synttäreillä eri paikkakunnalla ja vaimo huomasi tämän olemuksesta seuraavana päivänä. Helvetinmoinen riita tästä. Sitten välillä join viikonloppuisin salaa vähän, pullo halkopinossa varastossa tyyliin. Vauva tuolloin n. 3kk - 6kk ikäinen. Vaimo huomasi tämän ja otti vauvan ja ajoi äidilleen lauantai-iltana n. 200km matkan yötä vasten. Palasi sunnuntai-iltana. Jne. Lopulta tämä ehdottomuus johti avioeroon sitten.
Uhri mikä uhri. Mammoille on edes turha selittää miksi mies juo, syy on ilmeinen. Muistakaa myös että alkoholismi on sairaus siinä kuin masennuskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No itselleni jäi kerran putki päälle juhannuksena ja olin pois töistäkin juhannuksen jälkeisenä maanantaina asian takia, otin yöllä viinaa ja maanantaina klo 16:30 kun vaimo tuli töistä nukuin rauhassa sängyssä, vaimo tuli herättämään ja repimään voimakeinoin ylös sängystä huutaen naama punaisena samalla ja oli mennyt rikkomaan murtohälyttimen ääliömäisesti irrottaen sen ohjausyksikön seinästä ja leikaten johdot siitä ohjausyksiköstä poikki ihan kuin tuollainen virallinen murtohälytin sillä lakkaisi huutamasta, vaimo kun ei ollut viitsinyt opetella oman kotinsa murtohälyttimen pin-koodia, lisäksi oli peruuttanut auton puuhun rikkoen siitä takaluukun ja puskurin, vaikka autossa oli peruutuskamera, oli ääliömäisesti antanut suton liukua alamäkeen sammuneena vapaalla sammutettuaan sen mäkilähdössä, vaikka auton mittaristossa lukee että paina kytkin pohjaan niin se käynnistyy (start-stop automatiikka) niin sen näköjään pystyy saamaan moottori sammutettuna peruutuskamerasta huolimatta peruutettua puuhun kun ei viitsi painaa kytkintä pohjaan vaikka se näytössä lukee kehotuksena käynnistää auto kun ei mäkilähtö kerran onnistu sammuttamatta sitä. No näistä ääliömäisyyksistä ja murtohälyttimen ja auton rikkomisesta alkoi sappi kiehua, humalaiselle miehelle tietysti kannatta alkaa huutaa pää punaisena ja repiä se sängystä ylös tässä tilanteessa. Aloin sitten huutaa sillä lailla ja uhkaamaan että nyt vituttaa niin että viillän ranteesta valtimon auki ja vedin terävän japanilaista terästä olevan kokkiveitsen esiin uhaten sillä vain ja ainoastaan siis itseäni. No vaimo juoksee naapuriin soittamaan 112 ja minä painelen takaisin petiin. Vähän ajan päästä soi ovikello ja poliisit on ovella. Nuo perkeleet sitten vievät minut kotoani väkisin voimakeinoilla uhaten putkaan, jossa vietän mukavasti aikaa klo 4 aamuyöhön saakka, perusteena kai se että suojasvat minua itseäni itseltäni tällä kun uhkailin tuolla ranteiden auki vetämisellä, mistään lain rikkomisesta ei minua syytetty, en ollut tehnyt mitään laitonta tai rikkonut mitään lakia siis, kysyin tästä että mitä pahaa minä nyt olen tehnyt että peruste on viedä minut väkisin tuonne koppiin kotoani. Huomasin että poikkeuksellisesti tulikin vuoron vaihduttua vanhempi poliisimies avaamaan putkan oven ja sanomaan että etköhän sinä voi lähteä jo kotiin. Yleensähän pitävät siellä vangittuna vähintään seuraavaan aamuun klo 8 saakka. Oli kokemus maata siellä ohuella muovipatjalla betonilattialla hemmetin kirkkaan valkoista valoa loistavan lampun alla kun ei saanut kovalla lattialla valon loistaessa silmiin edes nukuttua krapulaansa pois. Siitä kidutuksesta päästyäni taksilla kotiin jatkoin unia sohvalla aamuun saakka. Avioerohan siitä tuli.
Ei näin. Se kappalejako...
No eihän tämä mikään ylioppilastutkinnon äidinkielen essee ole.
Vierailija kirjoitti:
Uhri mikä uhri. Mammoille on edes turha selittää miksi mies juo, syy on ilmeinen. Muistakaa myös että alkoholismi on sairaus siinä kuin masennuskin.
Sairauteen pitää hakea apua.
Vierailija kirjoitti:
No itselleni jäi kerran putki päälle juhannuksena ja olin pois töistäkin juhannuksen jälkeisenä maanantaina asian takia. Otin yöllä viinaa ja maanantaina klo 16:30 kun vaimo tuli töistä. Nukuin rauhassa sängyssä ja vaimo tuli herättämään ja repimään voimakeinoin ylös sängystä huutaen naama punaisena.
Samalla oli mennyt rikkomaan murtohälyttimen ääliömäisesti irrottaen sen ohjausyksikön seinästä ja leikaten johdot siitä ohjausyksiköstä poikki. Ihan kuin tuollainen virallinen murtohälytin sillä lakkaisi huutamasta.
Vaimo kun ei ollut viitsinyt opetella oman kotinsa murtohälyttimen pin-koodia. Lisäksi oli peruuttanut auton puuhun rikkoen siitä takaluukun ja puskurin vaikka autossa oli peruutuskamera. Oli ääliömäisesti antanut auton liukua alamäkeen sammuneena vapaalla sammutettuaan sen mäkilähdössä, vaikka auton mittaristossa lukee että paina kytkin pohjaan niin se käynnistyy (start-stop automatiikka).
Sen näköjään pystyy saamaan moottori sammutettuna peruutuskamerasta huolimatta peruutettua puuhun, kun ei viitsi painaa kytkintä pohjaan vaikka se näytössä lukee kehotuksena käynnistää. Auto kun ei mäkilähtökerran onnistu sammuttamatta sitä.
No näistä ääliömäisyyksistä ja murtohälyttimen ja auton rikkomisesta alkoi sappi kiehua. Humalaiselle miehelle tietysti kannattaa alkaa huutaa pää punaisena ja repiä se sängystä ylös tässä tilanteessa. ,Aloin sitten huutaa sillä lailla ja uhkaamaan, että nyt vituttaa niin että viillän ranteesta valtimon auki. Vedin terävän japanilaista terästä olevan kokkiveitsen esiin uhaten sillä vain ja ainoastaan siis itseäni.
No vaimo juoksee naapuriin soittamaan 112 ja minä painelen takaisin petiin. Vähän ajan päästä soi ovikello ja poliisit on ovella. Nuo perkeleet sitten vievät minut kotoani väkisin voimakeinoilla uhaten putkaan, jossa vietän mukavasti aikaa klo 4 aamuyöhön saakka perusteena kai se, että suojasvat minua itseltäni, kun uhkailin tuolla ranteiden auki vetämisellä.
Mistään lain rikkomisesta ei minua syytetty. En ollut tehnyt mitään laitonta tai rikkonut mitään lakia siis. Kysyin tästä, että mitä pahaa minä nyt olen tehnyt ja että mikä peruste on viedä minut väkisin tuonne koppiin kotoani?
Huomasin, että poikkeuksellisesti tulikin vuoron vaihduttua vanhempi poliisimies avaamaan putkan oven ja sanomaan että etköhän sinä voi lähteä jo kotiin. Yleensähän pitävät siellä vangittuna vähintään seuraavaan aamuun klo 8 saakka.
Oli kokemus maata siellä ohuella muovipatjalla betonilattialla hemmetin kirkkaan valkoista valoa loistavan lampun alla, kun ei saanut kovalla lattialla valon loistaessa silmiin edes nukuttua krapulaansa pois. Siitä kidutuksesta päästyäni taksilla kotiin jatkoin unia sohvalla aamuun saakka. Avioerohan siitä tuli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No itselleni jäi kerran putki päälle juhannuksena ja olin pois töistäkin juhannuksen jälkeisenä maanantaina asian takia, otin yöllä viinaa ja maanantaina klo 16:30 kun vaimo tuli töistä nukuin rauhassa sängyssä, vaimo tuli herättämään ja repimään voimakeinoin ylös sängystä huutaen naama punaisena samalla ja oli mennyt rikkomaan murtohälyttimen ääliömäisesti irrottaen sen ohjausyksikön seinästä ja leikaten johdot siitä ohjausyksiköstä poikki ihan kuin tuollainen virallinen murtohälytin sillä lakkaisi huutamasta, vaimo kun ei ollut viitsinyt opetella oman kotinsa murtohälyttimen pin-koodia, lisäksi oli peruuttanut auton puuhun rikkoen siitä takaluukun ja puskurin, vaikka autossa oli peruutuskamera, oli ääliömäisesti antanut suton liukua alamäkeen sammuneena vapaalla sammutettuaan sen mäkilähdössä, vaikka auton mittaristossa lukee että paina kytkin pohjaan niin se käynnistyy (start-stop automatiikka) niin sen näköjään pystyy saamaan moottori sammutettuna peruutuskamerasta huolimatta peruutettua puuhun kun ei viitsi painaa kytkintä pohjaan vaikka se näytössä lukee kehotuksena käynnistää auto kun ei mäkilähtö kerran onnistu sammuttamatta sitä. No näistä ääliömäisyyksistä ja murtohälyttimen ja auton rikkomisesta alkoi sappi kiehua, humalaiselle miehelle tietysti kannatta alkaa huutaa pää punaisena ja repiä se sängystä ylös tässä tilanteessa. Aloin sitten huutaa sillä lailla ja uhkaamaan että nyt vituttaa niin että viillän ranteesta valtimon auki ja vedin terävän japanilaista terästä olevan kokkiveitsen esiin uhaten sillä vain ja ainoastaan siis itseäni. No vaimo juoksee naapuriin soittamaan 112 ja minä painelen takaisin petiin. Vähän ajan päästä soi ovikello ja poliisit on ovella. Nuo perkeleet sitten vievät minut kotoani väkisin voimakeinoilla uhaten putkaan, jossa vietän mukavasti aikaa klo 4 aamuyöhön saakka, perusteena kai se että suojasvat minua itseäni itseltäni tällä kun uhkailin tuolla ranteiden auki vetämisellä, mistään lain rikkomisesta ei minua syytetty, en ollut tehnyt mitään laitonta tai rikkonut mitään lakia siis, kysyin tästä että mitä pahaa minä nyt olen tehnyt että peruste on viedä minut väkisin tuonne koppiin kotoani. Huomasin että poikkeuksellisesti tulikin vuoron vaihduttua vanhempi poliisimies avaamaan putkan oven ja sanomaan että etköhän sinä voi lähteä jo kotiin. Yleensähän pitävät siellä vangittuna vähintään seuraavaan aamuun klo 8 saakka. Oli kokemus maata siellä ohuella muovipatjalla betonilattialla hemmetin kirkkaan valkoista valoa loistavan lampun alla kun ei saanut kovalla lattialla valon loistaessa silmiin edes nukuttua krapulaansa pois. Siitä kidutuksesta päästyäni taksilla kotiin jatkoin unia sohvalla aamuun saakka. Avioerohan siitä tuli.
Niinkö väitin? On vaan helpompi lukea kappalejaon kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinkö väitin? On vaan helpompi lukea kappalejaon kanssa.
No kieltämättä näin on kyllä, myönnetään.
Vierailija kirjoitti:
Voimia, itse lopetin juomisen ja baareissa käymisen siihen, kun esikoinen syntyi. Juon ehkä max kerran kahdessa kuukaudessa.
Ei ole krapuaislena mukava lapsen kanssa touhuta, kun lapsi herää klo 7.00...
M39
No eipä! Lapsen kanssa "touhuamisesta" saattaa rapsahtaa tuomio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voimia, itse lopetin juomisen ja baareissa käymisen siihen, kun esikoinen syntyi. Juon ehkä max kerran kahdessa kuukaudessa.
Ei ole krapuaislena mukava lapsen kanssa touhuta, kun lapsi herää klo 7.00...
M39
No eipä! Lapsen kanssa "touhuamisesta" saattaa rapsahtaa tuomio.
Ja kakat.
Sipilältä saa kunniakansalaisuuden niistä puuhista.
Vierailija kirjoitti:
Oma mies sai valita lopettaako juomisen vai otetaanko ero. Päätti lopettaa, joten vielä ollaan yhdessä. Ap:n kannattaa antaa samat vaihtoehdot.
Kiristämällä ei rakenneta kunnollista liittoa. Sen tulet huomaamaan jossain vaiheessa.
No olet sinäkin jalokiven miehekseen löytänyt! Oli niin hellä ja herttainen, puhui ja pussasi eikä juopotellut seurusteluaikaan, niinkö? Varmasti juopotteli, mutta sinulta salaa. Ei tullut krapulassa treffeille. Tai sitten sinä olit vain niin sinisilmäinen, että uskoit kaikenlaiset selitykset alkavasta flunssasta tai mahataudista jne. Jos minä olisi sinä, siirtäisin äijän kiireemmän kaupalla ulkoruokintaan etsimään seuraavaa hyväuskoista misukkaa.