Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies nukkuu tuolla krapulaansa, taas

Vierailija
26.01.2019 |

Mä ihan oikeasti kiehun!

Heräsin viime yönä puoli neljä kun vauva halusi maitoa (meillä on 3 kk vanha vauva) huomaten samalla, että mies istuu olkkarissa tissutellen viiniä, puolitoista pulloa juoneena.

Mies tekee pitkää päivää ja yhteistä aikaa meillä on hyvin vähän. Haluaa juu varmasti rentoutua, mutta tätä on nyt ollut vauvan syntymänkin jälkeen oikeastaan joka viikonloppu enkä mä jaksa tai tahdo katsoa enää.

Mietin otanko asian puheeksi heti kun mies tuolta herää. Pelkään että menee huutamiseksi. Mua kiukuttaa niin, että kädet ihan tärisee. Eikö tuo tajua, että meillä on tämä vauva! Kauanko tuo tuota ihme juomistaan aikoo jatkaa? En minä halua kasvavan pienen ihmisen näkevän joka viikonloppu krapulaista isää. Mun oma isä oli täysjuoppo enkä halua samaa omalleni. Voi että kun sieppaa.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten tässä huolestuttaa, että ukko tissuttelee viiniä. Tosi mies juo tiukkaa viinaa.

Vierailija
22/53 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olet miehesi valinnut. Lopeta valittaminen ja kanna vastuusi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joi viiniä.

Pitikö se vielä pikkusormea pystyssä kun nautiskeli viiniään?

sillätavalla "ruotsalaisittain?"

Vierailija
24/53 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo tuolla juo korjatakseen krapulaansa. Varmaan sikailee tänäänkin kun vauhtiin pääsee.

Vierailija
25/53 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi, että nukkuu eikä räyhää kännissä. Sitäkö haluat?

Sinkkumies

Nämäkö on vaihtoehdot?

Vierailija
26/53 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ihan oikeasti kiehun!

Heräsin viime yönä puoli neljä kun vauva halusi maitoa (meillä on 3 kk vanha vauva) huomaten samalla, että mies istuu olkkarissa tissutellen viiniä, puolitoista pulloa juoneena.

Mies tekee pitkää päivää ja yhteistä aikaa meillä on hyvin vähän. Haluaa juu varmasti rentoutua, mutta tätä on nyt ollut vauvan syntymänkin jälkeen oikeastaan joka viikonloppu enkä mä jaksa tai tahdo katsoa enää.

Mietin otanko asian puheeksi heti kun mies tuolta herää. Pelkään että menee huutamiseksi. Mua kiukuttaa niin, että kädet ihan tärisee. Eikö tuo tajua, että meillä on tämä vauva! Kauanko tuo tuota ihme juomistaan aikoo jatkaa? En minä halua kasvavan pienen ihmisen näkevän joka viikonloppu krapulaista isää. Mun oma isä oli täysjuoppo enkä halua samaa omalleni. Voi että kun sieppaa.

Jos tulee 1,5:stä pullosta vinkkua krapulaan ja juo tuota määrää vielä noin myöhään, niin ei tod. ole mikään juoppo. Kunnon doku huitaisis tuon määrän jo ennen klo 21:tä.

Vierailija
27/53 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meilläkin mies otti eilen viiniä, joipa muutaman oluenkin illan aikana. Ihan kiltisti meni nukkumaan, kuten aina. Noustiin ennen kymmentä ja nyt tekee pihalla lumitöitä. En huomannut, että krapulaa olisi ollut, osaa aina ottaa siististi, ilkeä ei ole ollut koskaan. Lapset meillä aikuisia, joten eipä tuo viikonloppuinen viininjuonti ketään haittaa. Minä alan tekemään lihakeittoa ja runebergintorttuja.

Nyt on kyseessä aapeen asiat. Ketään ei v#ttu kiinnosta sinun ukkosi ja kakarasi!

MinäMinäMinä!!!! 👺

Vierailija
28/53 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä kun ne miehet alkaa aina kaikki juomaan kun emännän ja kakrut hommaavat.

Siitä emännästä aiheutuu kaljan tissuttelu noin vuoden jälkeen ku seksi alkaa maistua puulta eikä muija haluu kokeilla mitään uutta.

Sitku saa sen hinkumansa penskan (ties millä konstein ja kenelle) niin muuttuu ihan eri ihmiseksi.

Siitä alkaa vasta tän tyylinen juopottelu ku havahtuu elättävänsä ihan eri muijaa ku alkuun plus ties kenen postimiehen poikaa...

Pistää herkästi juomaan..

Vierailija
29/53 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten tässä huolestuttaa, että ukko tissuttelee viiniä. Tosi mies juo tiukkaa viinaa.

Ja puolentoista viinipullon takia makaa krapulassa puoli päivää. Tuon vertainen viinimäärä ei normaalille miehelle mitään krapuloita aiheuta.

Vierailija
30/53 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä kun ne miehet alkaa aina kaikki juomaan kun emännän ja kakrut hommaavat.

Siitä emännästä aiheutuu kaljan tissuttelu noin vuoden jälkeen ku seksi alkaa maistua puulta eikä muija haluu kokeilla mitään uutta.

Sitku saa sen hinkumansa penskan (ties millä konstein ja kenelle) niin muuttuu ihan eri ihmiseksi.

Siitä alkaa vasta tän tyylinen juopottelu ku havahtuu elättävänsä ihan eri muijaa ku alkuun plus ties kenen postimiehen poikaa...

Pistää herkästi juomaan..

Hienosti kirjoitettu. Komppaan.

Vierailija
31/53 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meilläkin mies otti eilen viiniä, joipa muutaman oluenkin illan aikana. Ihan kiltisti meni nukkumaan, kuten aina. Noustiin ennen kymmentä ja nyt tekee pihalla lumitöitä. En huomannut, että krapulaa olisi ollut, osaa aina ottaa siististi, ilkeä ei ole ollut koskaan. Lapset meillä aikuisia, joten eipä tuo viikonloppuinen viininjuonti ketään haittaa. Minä alan tekemään lihakeittoa ja runebergintorttuja.

Kyllä mua ainaki haittais jos vähän väliä juo, kuin ei osaisi muuten rentoutua.

Vierailija
32/53 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ulos talosta. Juo jatkossa enemmän ja käy vieraissa jos et anna. Käy lopulta, vaikka ottaisit mällit naamallesi. Nyt tai ei koskaan. Jos raitistuu, niin ota takaisin. Toisaalta löydät paremman, jos on tarvetta. Legentaarinen muutosvastarinta  estää näkemästä totuutta. Toki on helpompi riippua löysässä hirressä paskan ukon kanssa odottaen, että tämä muuttuu väkivaltaiseksi ryypättyään itsensä impotentiksi, kuin ottaa avaimet pois alkoholistilta-

Vierailija
33/53 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo itsesi juovuksiin ja tee se ennenkuin se pirulainen kerkiää.

Vierailija
34/53 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia, itse lopetin juomisen ja baareissa käymisen siihen, kun esikoinen syntyi. Juon ehkä max kerran kahdessa kuukaudessa.

Ei ole krapulaisena mukava lapsen kanssa touhuta, kun lapsi herää klo 7.00...

M39

Vierailija
35/53 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissuttelisin minäkin jos mulla ois tuollanen akka ku AP. Ihme pillittämistä. Se lapsihan siitä rikki menee jos toinen vähän juo. 

3kk ikäinen mukula ei tajua tissutteluista yhtään mitään. "Voi nyyyh, en minä halua että lapsi näkee tällästä juomista" :D Voi v...ttu... Pikkasen voisit relata, oikeasti.

Vierailija
36/53 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ihan oikeasti kiehun!

Jos tulee 1,5:stä pullosta vinkkua krapulaan ja juo tuota määrää vielä noin myöhään, niin ei tod. ole mikään juoppo. Kunnon doku huitaisis tuon määrän jo ennen klo 21:tä.

Siis kunnon doku huitasee tuollaisen määrän aamupalaksi, ja sitten se rupee katteleen, että mistäs saadaan ne kunnon kännit.

Vierailija
37/53 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies sai valita lopettaako juomisen vai otetaanko ero. Päätti lopettaa, joten vielä ollaan yhdessä. Ap:n kannattaa antaa samat vaihtoehdot.

Vierailija
38/53 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun miehellä on joku huoli/ongelma taustalla, mikä nyt purkautuu juomisena?

Vierailija
39/53 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun miehellä on joku huoli/ongelma taustalla, mikä nyt purkautuu juomisena?

Nalkuttava akka, jonka mies on tajunnut liian myöhään.

Vierailija
40/53 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itselleni jäi kerran putki päälle juhannuksena ja olin pois töistäkin juhannuksen jälkeisenä maanantaina asian takia, otin yöllä viinaa ja maanantaina klo 16:30 kun vaimo tuli töistä nukuin rauhassa sängyssä, vaimo tuli herättämään ja repimään voimakeinoin ylös sängystä huutaen naama punaisena samalla ja oli mennyt rikkomaan murtohälyttimen ääliömäisesti irrottaen sen ohjausyksikön seinästä ja leikaten johdot siitä ohjausyksiköstä poikki ihan kuin tuollainen virallinen murtohälytin sillä lakkaisi huutamasta, vaimo kun ei ollut viitsinyt opetella oman kotinsa murtohälyttimen pin-koodia, lisäksi oli peruuttanut auton puuhun rikkoen siitä takaluukun ja puskurin, vaikka autossa oli peruutuskamera, oli ääliömäisesti antanut suton liukua alamäkeen sammuneena vapaalla sammutettuaan sen mäkilähdössä, vaikka auton mittaristossa lukee että paina kytkin pohjaan niin se käynnistyy (start-stop automatiikka) niin sen näköjään pystyy saamaan moottori sammutettuna peruutuskamerasta huolimatta peruutettua puuhun kun ei viitsi painaa kytkintä pohjaan vaikka se näytössä lukee kehotuksena käynnistää auto kun ei mäkilähtö kerran onnistu sammuttamatta sitä. No näistä ääliömäisyyksistä ja murtohälyttimen ja auton rikkomisesta alkoi sappi kiehua, humalaiselle miehelle tietysti kannatta alkaa huutaa pää punaisena ja repiä se sängystä ylös tässä tilanteessa. Aloin sitten huutaa sillä lailla ja uhkaamaan että nyt vituttaa niin että viillän ranteesta valtimon auki ja vedin terävän japanilaista terästä olevan kokkiveitsen esiin uhaten sillä vain ja ainoastaan siis itseäni. No vaimo juoksee naapuriin soittamaan 112 ja minä painelen takaisin petiin. Vähän ajan päästä soi ovikello ja poliisit on ovella. Nuo perkeleet sitten vievät minut kotoani väkisin voimakeinoilla uhaten putkaan, jossa vietän mukavasti aikaa klo 4 aamuyöhön saakka, perusteena kai se että suojasvat minua itseäni itseltäni tällä kun uhkailin tuolla ranteiden auki vetämisellä, mistään lain rikkomisesta ei minua syytetty, en ollut tehnyt mitään laitonta tai rikkonut mitään lakia siis, kysyin tästä että mitä pahaa minä nyt olen tehnyt että peruste on viedä minut väkisin tuonne koppiin kotoani. Huomasin että poikkeuksellisesti tulikin vuoron vaihduttua vanhempi poliisimies avaamaan putkan oven ja sanomaan että etköhän sinä voi lähteä jo kotiin. Yleensähän pitävät siellä vangittuna vähintään seuraavaan aamuun klo 8 saakka. Oli kokemus maata siellä ohuella muovipatjalla betonilattialla hemmetin kirkkaan valkoista valoa loistavan lampun alla kun ei saanut kovalla lattialla valon loistaessa silmiin edes nukuttua krapulaansa pois. Siitä kidutuksesta päästyäni taksilla kotiin jatkoin unia sohvalla aamuun saakka. Avioerohan siitä tuli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi