Onko muita jotka eivät pidä itseään naisena vaan tyttönä?
Olen jo 25-vuotias, mutta ihan särähtää korvaan, jos minua kutsutaan naiseksi. Jotenkin miellän itseni aina tytöksi.
Kommentit (9)
Laulun sanoin, " Im not a girl, not yet a woman " :)
Ja taitaa johtua myös siitä että vaikka ikää onkin 28v ja 2 lasta, minua luullaan aina 18-22 vuotiaaksi.
...että pitäisin itseäni tyttönä, kun ikää on 29.
" Minä arvostan itseäni liikaa...
...että pitäisin itseäni tyttönä,"
Ihmettelee tämä 25-vuotias tyttö..
Suurimmaksi osaksi olen 37-vuotias täti, iän myötä fiksumpi ja varreltani vähemmän sorja ja notkea.
Minä olen ehdottomasti nainen. Paljon huojentavampaa ja armeliaampaa saada olla aikuinen nainen. Ja perusteluja saa, jos niitä kaipailee...
Synnytykset, imetykset auttoivat kyllä kovasti asiaa: vahvistivat naiseuttani ja naisellista itsevarmuutta. Ehkä siksikin olen tuntenut itseni tytöksi, koska mullakin on pienet rinnat (kuten tuolla edellä joku toinenkin sanoi).
Nyt kyllä pidän itseäni jo suht naisena, mutta jollain tapaa tämän " vanhenemisen" kanssa en ole sinut. Sisäinen tyttö elää yhä, ja niin kai saakin aina jossain määrin olla.
Työttömyys vaikuttaa sillä tavoin asiaan, etten pääse ottamaan täyden aikuisen roolia. Tunnen itseni vähän vastuuttomaksi. Ja se surettaa. Siltäkin osin siis tyttö..
joka on mielestään tyttö. :D Mieleltään onkin. ;)
viis vuotta sitten olin vielä takuuvarma tyttö. nyt jo kaipailen naiseksi, ja ehkä olen sit kasvamassa sellaiseksi. ikää 28 :-))
kun synnytin, nyt pidän itseäni naisena. mulla tais vsaikuttaa toi äiiksi tulo