Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet oletteko haaveilleet exän kanssa yhteen palaamisesta?

Vierailija
26.01.2019 |

Miehet, oletteko haaveilleet exän kanssa yhteen palaamisesta? Pitkän ajan jälkeen?

Jos olette, niin oletteko tehneet asialle jotain?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, mutta sitten muistelen mitä se oikeasti oli, ja unohdan koko jutun

Vierailija
2/25 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

en , ei totellut enää ja alkoi hengailla kavereiden kanssa , uusi kihlattu tottelee ilman kuristusta

t. ...i

Vierailija
4/25 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaipaa pirttihirmua.

Vierailija
5/25 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä mietin mitä ensimmäiselle tyttöystävälleni kuuluu. Erottiin parikymppisinä tai siis hän jätti minut.

Vierailija
6/25 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukioaikaisen exän kanssa joo, sen jonka kanssa perustin perheen ja lusin pitkän suhteen, en.

Vierailija
7/25 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukioaikaisen exän kanssa joo, sen jonka kanssa perustin perheen ja lusin pitkän suhteen, en.

Minkä ikäinen olet?

Vierailija
8/25 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en , ei totellut enää ja alkoi hengailla kavereiden kanssa , uusi kihlattu tottelee ilman kuristusta

t. ...i

Hänkään tuskin ikävöi sinua.

Vierailija
9/25 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet?

44

Vierailija
10/25 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen usein lukioaikaista tyttöystävääni, mutta en usko, että se toimisi enää. Ehkä en ajattelisi, jos en olisi sinkku, mutta toisaalta en haikaile muiden exien perään. Olemme molemmat 30.

Vierailija
11/25 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Päivittäin.

Vierailija
12/25 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Mutta.

Erosta on alle puoli vuotta, joten toivon että tämä katumus on ohimenevää. Saattaa olla että tein elämäni suurimman virheen. Toisaalta, koska tehtyä ei saa tekemättömäksi, täytyy mennä eteenpäin elämässä.

Vierailija
13/25 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina jätetty, en huolisi exää ikinä.

Vierailija
14/25 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Löysin paljon paremman (tai enkä sovimme paremmin yhteen).

Vierailija
15/25 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ex taitaa toivoa yhteenpaluuta. Koittaa saada miestä lasten kanssa yhdessä paikkoihin perheenä. Miksi nainen sitten petti. Ei löytänytkään parempaa, joten nyt pitäisi saada ex mies takaisin.

Mies lähtee takaisin, jos haluaa. En estele.

Vierailija
16/25 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni ex taitaa toivoa yhteenpaluuta. Koittaa saada miestä lasten kanssa yhdessä paikkoihin perheenä. Miksi nainen sitten petti. Ei löytänytkään parempaa, joten nyt pitäisi saada ex mies takaisin.

meillä täysin sama tilanne.

Mutta toisaalta, olen itse myös tehnyt samoin aikaisemmassa suhteessani, josta minulla on lapsi. Hajonnut perhe on aina tragedia, vaikka romanttinen rakkaus vanhempien kesken ei kestäisikään, ja toinen ihminen sopisi kumppaniksi paremmin. Ja kun lasten kautta on aina kuitenkin yhdessä, eteen tulee kaikenlaisia tunteita ja tilanteita. 

Vierailija
17/25 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

en, katson elämää aina eteenpäin, en muistele /kaipaa vanhaa

Vierailija
18/25 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaako ne lukioaikaiset tyttikset siksi että muistelette heidän 18 v ulkonäköään, vai ihan ne nykyversiot, oletteko tavanneet aikuisina?

Vierailija
19/25 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

meillä täysin sama tilanne.

Mutta toisaalta, olen itse myös tehnyt samoin aikaisemmassa suhteessani, josta minulla on lapsi. Hajonnut perhe on aina tragedia, vaikka romanttinen rakkaus vanhempien kesken ei kestäisikään, ja toinen ihminen sopisi kumppaniksi paremmin. Ja kun lasten kautta on aina kuitenkin yhdessä, eteen tulee kaikenlaisia tunteita ja tilanteita. 

Parasta olisi, jos voisi hoitaa asiallisesti lasten asiat. Synttärit ja muut lasten juhlat tulisi voida juhlia samassa paikassa. Tuo perheen leikkiminen muuten ei mielestäni kuulu eronneiden pariskuntien juttuihin. Exillä on uudet perheet ja keskittykööt niihin ja omiin kavereihin. Jos on tarvetta hoitaa muuta kuin lasten asiat exien kanssa, miksi edes erota. Kyllä lapset kestävät eron, jos vaan selittää tarpeeksi hyvin lasten kielellä mitä se tarkoittaa. Lapsen koti on myös se vanhempien mielentila. Hyvinvoiva vanhempi on tärkeä tukipilari lapselle. Riitaisa parisuhde ei sellainen ole. 

Vierailija
20/25 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mies, mutta ex-mieheni josta olen eronnut yli 20 vuotta sitten kirjoittelee viestejä tyttärellemme joissa lopussa lähettelee terveisiä myös äidille eli minulle ja sanoo ajattelevansa meitä joka päivä! Se tuntuu todella inhottavalle ja koen sen ahdisteluna. Missään nimessä en sitä ihmistä takaisin ottaisi! Tyttärelleen saa kertoa kaipuustaan, se on luonnollista mutta unohtakoot minut!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi