Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ordinaryn 2% vai 5% retinoidiseerumi?

Vierailija
26.01.2019 |

En ole ennen käyttänyt retinoidiseerumeja. 10% mantelihappogeeliä olen käyttänyt syksystä asti päivittäin iho sieti sen hyvin. Nyt ajattelin kokeilla jompaa kumpaa noista kun käytin tuon mantelihapon loppuun. Kumpikohan noista olisi parempi, kokemuksia kenelläkään? Ehkä parempi aloittaa miedommalla?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kumpaakin. 2 prosenttinen on emulsiomainen ja 5 prosenttinen öljymäinen. 5 prosenttinen tuntuu tehokkaammalta, käytän joka ilta ja välillä myös aamulla kosteusvoiteen alla. N43

Vierailija
2/7 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet ja mikä on ihotyyppisi? Ärtyykö ihosi helposti (punoitusta, kiristämisen tunnetta)?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt 2% kohta ensimmäisen pullon loppuun. Normaali/sekaiho joka talvella ärtyy helposti. Tuosta retinoidista ei tullut mitään ikäviä reaktioita, eikä kyllä mitään hyviä tuloksiakaan. En ole huomannut ihossa yhtään mitään muutosta tuon käytön aikana.

Vierailija
4/7 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet ja mikä on ihotyyppisi? Ärtyykö ihosi helposti (punoitusta, kiristämisen tunnetta)?

40v, normaali iho jossa silloin tällöin joku yksittäinen hormonifinni. Jos en kosteuta ahkerasti, muuttuu pintakuivaksi. Voi vähän kiillellä t-alueella mutta ihan sekaihoksi en luokittelisi. Nuorempana olin sekaihoinen. Ei punoittele. Ap

Vierailija
5/7 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

5-prosenttista mullakin. Osta samalla sitä salisyylihappoa jos on vähänkin ihohuokosongelmaa, ihmeellinen tuote! Samoin tykkään siitä nestemäisestä primeristä joka saa ihon sileäksi kuin vauvan peppu!

Vierailija
6/7 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käyttänyt 2% kohta ensimmäisen pullon loppuun. Normaali/sekaiho joka talvella ärtyy helposti. Tuosta retinoidista ei tullut mitään ikäviä reaktioita, eikä kyllä mitään hyviä tuloksiakaan. En ole huomannut ihossa yhtään mitään muutosta tuon käytön aikana.

Ok. Itse koin hyväksi tuon mantelihapon, iho kirkastui ja väri tasoittui. Ap

Vierailija
7/7 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tilasin tuon 2-prosenttisen nyt aluksi. Katsotaan miten vaikuttaa. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä