Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En jaksa eikä huvita enää hakea töitä. Mihinkään en kelpaa.

Vierailija
26.01.2019 |

Työttömyys koittaa 15.5. Aina jotain vikaa; liian vähän kokemusta, liikaa kokemusta, ei koulutusta.
Mitä helvettiä nää työnantajat hakee? Vastamalmistunutta 20vuotiasta lapsetonta tyyppiä jolla 10vuoden työkokemus?!

On kokeiltu huumoria, asiallista lähestymistapaa ja kaikkea siltä väliltä. Haastatteluuun ei edes pääse. Palkkatoiveeksi laitettu pieni palkka, normipalkka ja jätetty tyhjäksi. On räätälöity hakemus ja cv.
Päälläänkö tässä vielä pitäis osata seistä ja tanssia tangoa samalla? Vai mitä helvettiä pitäis tehdä?

Jäädään sit himaan loisimaan. Harmi vaan et tästä kärsii myös muu perhe siinä vaiheessa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olisi töitä tarjolla. Toki fyysinen ala ja vain vähän siivousala parempi palkka. Mutta mistä löytäisin kaltaisesi oikeasti motivoituneen tekijän?

Haluaisin oikeasti palkata työttömän, mutta en jaksa laittaa viestiä 30 ihmiselle työkkäriin sivuilta saadakseni yhden vastauksen josta selviää että hänellä ei ole autoa eikä siten pääse töihin meille.

Jos laitan ilmoituksen, siihen hakee ennen kaikkea työssäkäyviä ihmisiä.

Miten siis saadaan tarpeemme kohtaamaan?

Vierailija
2/4 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla olisi töitä tarjolla. Toki fyysinen ala ja vain vähän siivousala parempi palkka. Mutta mistä löytäisin kaltaisesi oikeasti motivoituneen tekijän?

Haluaisin oikeasti palkata työttömän, mutta en jaksa laittaa viestiä 30 ihmiselle työkkäriin sivuilta saadakseni yhden vastauksen josta selviää että hänellä ei ole autoa eikä siten pääse töihin meille.

Työtön jolla on auto? Anna mun nauraa.

Työttömällä ei ole varaa edes kunnolla ruokaan ja jos olisi vielä auto, niin kela käskisi myymään sen, koska muuten et ole oikeutettu toimeentulotukeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/4 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työtön jolla on auto? Anna mun nauraa.

Työttömällä ei ole varaa edes kunnolla ruokaan ja jos olisi vielä auto, niin kela käskisi myymään sen, koska muuten et ole oikeutettu toimeentulotukeen.

Olen aina ihmetellyt miksi työkkärillä ei voi olla sopimusta autovuokraamon kanssa että työllistyttyä saa päivää ennen työsuhteen alkua käydä hakemassa auton ja käyttää sitä 6 vko että saa ekan palkan millä ostaa auto.