Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotteko palstan aloitusten todenmukaisuuteen millä prosentilla

Vierailija
26.01.2019 |

Minä sanoisin että aloituksista joissa on joku stoori niin aika iso osa on keksittyjä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

100%. Aina tietenkin tottakai. Tämä on saitti jossa asuu Totuus ja Rehellisyys.

Vierailija
2/9 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähennän aina palstalisän. Joku totuuden siemen saattaa olla mitä aloittaja haluaa tuoda esille mutta kehyskertomus voi olla puuta heinää tai vahvasti liioiteltu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aloituksessa ei ole mitään huomattavaa virhettä/ristiriitaa, ajattelen, ettei ole minun asiani arvailla, onko se totta vai ei. Suhtaudun siihen kuin se olisi totta, koska jos ei olekaan, se voisi olla.

Vierailija
4/9 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että tämäkin on provo

Vierailija
5/9 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 prossaa on varmaan aika pienen joukon vakikirjoittajien tekemiä. On joitakin jotka vääntää päivät pitkät aloituksia milloin mistäkin ihan vaan hauskan pidon takia. Tai sitten on jotain hampaan kolossa jotain asiaa vastaan ja siitä tehdään aloituksia usein.

Vierailija
6/9 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt rajataan otanta vain jonkun tarinan sisältäviin aloituksiin, niin sanoisin noin 40%.

Joskus aloitus vaikuttaa varmalta provolta, mutta tiedän ihmisiä, joiden tilanne on jokseenkin samanlainen kuin aloittajan kertoma. Siksi sanoisin niitä pikemminkin "keskustelun sytykkeiksi", ja joku oikeasti apua tarvitseva voi hyötyä asiallisista vastauksista.

Vierailija
7/9 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin kirjoitan tänne välillä jotain keksittyjä tarinoita ja nauran partsani kun jotkut niitä kommentoi.

Vierailija
8/9 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä suhtaudun lähtökohtaisesti siten, että täällä puhutaan totta. En koe hyötyväni mitään siitä, että minun pitää pohtia, onko tämä nyt varmasti totta, että uskaltaa vastata. Tietysti usein väritetään ja kierrelöään ja jätetään osa kertomatta, mutta näiden kohdalla hauskuus on nimenomaan siinä, että nämä itse puhuvat itsensä pussiin tai myöntävät, että juu en nyt ihan tuota tarkoittanut. Esim pari päivää sitten oli joku kaupan työntekijä, joka antoi ymmärtää olevansa mukana rekrytoinneissa, mutta kun kysyttiin siihen prosessiin liittyviä asioita ja syitä, hänen olikin pakko myöntää, ettei ole itse rekryprosessissa mukana millään tavalla eikä edes tiedä niistä mitään.

Vierailija
9/9 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP taitaa olla porvoolainen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi