Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lemmikkien ja omistajien viimeiset hetket yhdessä

Vierailija
26.01.2019 |

https://www.iltalehti.fi/fiidi/a/c20c05f2-d457-4720-a3c2-1716a40dfda0

Apua miten alkoikin itkettämään nämä kuvat. Tuli mieleen oman koiran nukutus viime kesältä. Ell tuli kotiin ja pää siinä miehen sylissä lähti meidän kaveri viimeiselle matkalleen. Kuvankin otin siinä sillä aikaa kun ell valmisteli välineitään. En ole pystynyt katsomaan sitä kuin pari kertaa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli kanssa itku, olen kaksi koiraa joutunut lopettamaan, molemmat kuolivat syliini, eläinlääkäri oli kotonamme. Viimeisestä on nyt kolme kuukautta, Hautasimme koiran mökkimme pihaan, oli niin kauheeta jättää se sinne kylmään maahan, käärin sen vielä vilttiin, ettei olisi kylmä😢

Vierailija
2/3 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, niin surullista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli kanssa itku, olen kaksi koiraa joutunut lopettamaan, molemmat kuolivat syliini, eläinlääkäri oli kotonamme. Viimeisestä on nyt kolme kuukautta, Hautasimme koiran mökkimme pihaan, oli niin kauheeta jättää se sinne kylmään maahan, käärin sen vielä vilttiin, ettei olisi kylmä😢

Me haudattiin tähän omaan pihaan. Kun tuli syksy pimeät illat laitoin luumupuuhun, jonka alla hauta on, valosarjan ja nyt joulusta lähtien on ollut lyhdyssä kynttilä palamassa hautakummun päällä. Ikävä on kova vieläkin, vaikka pahin on jo ohitse. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi