Kiusallinen tilanne eilen naispuolisen kaverin kanssa
Istuimme kahdestaan kaverin luona iltaa juotiin,syötiin ja katottiin leffaa.Jossain vaiheessa kaverini otti sukat pois ja pyysi että hieroisin jalkoja.Aloin hieromaan jalkoja ja minulla alkoi seisomaan ja yritin peitellä sitä.En tiedä huomasiko kaveri mutta ihme jos ei huomannut.Minulla on siis jalkafetissi enkä ole kertonut siitä kaverilleni koska olen ajatellut että sillä ei ole mitään väliä.Tälläinen tilanne ei ole käynyt edes mielessä
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Kaverilla on tainnut olla jotain taka-ajatuksia?
En usko ollaan molemmat varattuja.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko ollaan molemmat varattuja.
ap
Kuulostaa sitäkin omituisemmalta.
Oletko ap katsonut elokuvan Pulp fiction? Tuollainen jalkojen hierominen lähentelee jo pettämistä...
Mitäköhän sen muijan poikaystävä tykkäisi tuollaisista hierontasessioista...
Mummuvainaanikin sanoi että hyvää on hyvä ajatella.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään.Ollaan parhaita kavereita.
ap
Vierailija kirjoitti:
Itse pelottelisin heppua tunkemalla hänet takakonttiin ja ajelisin muutaman kymmenen kilometrin päähän, jossa hän saisi kuunnella kontissa, kun ulkopuolella kaivetaan lapiolla kuoppaa. Eiköhän parin tunnin kontissa oleskelu saa jalkahierontaleikit loppumaan jatkoa ajatellen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään.Ollaan parhaita kavereita.
ap
Pojilla nyt seisoo milloin mistäkin syystä. Kysy vielä isältäsi tarkemmin. Sen kuuluu antaa sulle valistusta alapään asioista.
Jalkojen hieronta pyyntö tarkoittaa, että hiero mun klittaa.
Muistitko hieroa isovarpaiden välistä myös? Sitä se kottarainen kuitenkin kaipasi. Nyt joutus raukka taas pettyyn kun et hoitanut hommaa....
Valot päälle näissä hommissa!
Vierailija kirjoitti:
Istuimme kahdestaan kaverin luona iltaa juotiin,syötiin ja katottiin leffaa.Jossain vaiheessa kaverini otti sukat pois ja pyysi että hieroisin jalkoja.Aloin hieromaan jalkoja ja minulla alkoi seisomaan ja yritin peitellä sitä.En tiedä huomasiko kaveri mutta ihme jos ei huomannut.Minulla on siis jalkafetissi enkä ole kertonut siitä kaverilleni koska olen ajatellut että sillä ei ole mitään väliä.Tälläinen tilanne ei ole käynyt edes mielessä
Jep jep, parhaan kaverin muijan kanssa sitä usein istutaan iltaa kahden kesken, ihan kavereina.