Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiihto koulussa /C:stä

Vierailija
25.01.2019 |

Eikö siellä opeteta hiihtoa yhtään edes ekaluokkalaisille, vaan suoraan aletaan hiihtää jotain hitonmoista lenkkiä? Opettaja jonon kärjessä ja huonosti osaavat 100 m jonosta jäljessä epätoivoisesti räpiköiden. Muut ohittavat ja pilkkaavat. Taatusti herättää suuren innon alkaa harjoittaa tuota niin ihanaa lajia. Ja sukset pakko ostaa..

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellani oli ekan kerran kouluhiihtoa, ja nyt vihaa hiihtämistä! Kiitos vaan koulu!!!

Vierailija
2/56 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai ne lapset koulussa ekaa kertaa suksia jalkaan laita!Tai ehkä ulkomaalaiset,mutta kai suomalaiset vanhemmat opettaa lapsensa hiihtämään?Me on käyty hiihtolenkeillä kun lapset oli noin nelivuotiaita.Sitä ennen harjoittelivat omalla pihalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai ne lapset koulussa ekaa kertaa suksia jalkaan laita!Tai ehkä ulkomaalaiset,mutta kai suomalaiset vanhemmat opettaa lapsensa hiihtämään?Me on käyty hiihtolenkeillä kun lapset oli noin nelivuotiaita.Sitä ennen harjoittelivat omalla pihalla.

A. Kaikki vanhemmat ei opeta lapsiaan hiihtämään, seuraa vaikka jotain ekaluokkaa jotka hiihtävät 1. kerran

B. Vaikka opettaisikin (tai yrittäisi opettaa) ei lapsi välttämättä opi vanhemman avulla siinä hyväksi! Kaikki suomalaiset ei geeneissä saa hyvää hiihtotekniikkaa. Ei kaikki vanhemmat osaa itsekään.

Eli hittoako siellä koulussa hiihdetään jos sitä ei opeteta. Ei koulu-uintiinkaan mennä niin että vaan hypätään altaaseen ja aletaan uida.

Vierailija
4/56 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos vanhemman kuuluu opettaa hiihto, niin silloin täytyy sukset ostaa paitsi lapselle, myös vanhemmalle, kengillä kun ei saa mennä ladulle. Ihanan kallista tää peruskoulu.

Vierailija
5/56 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No vau, tuossa on sinulle mitali kun et ole niin paska kuin ne vanhemmat jotka eivät hiihdä! O

Vierailija
6/56 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse asiassa ei ne siellä koulussa uimistakaan opeta sinänsä. Ehkä jotain tekniikoita mutta kyllä vanhemman pitää itse lapsensa opettaa uimaan

Vierailija
7/56 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itse asiassa ei ne siellä koulussa uimistakaan opeta sinänsä. Ehkä jotain tekniikoita mutta kyllä vanhemman pitää itse lapsensa opettaa uimaan

No kyllä opettaa. Siellä opetusaltaassa. Se tekniikan opetus on juuri sitä uinnin opetusta, vai mitä meinaat?

Vierailija
8/56 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkan vielä, että uiminen tosin on tärkeämpi taito tässä elämässä, että jos nyt näistä pitää valita niin ensisijaisesti opettaisin uimataidon. Mutta itselleni näistä mielekkäämpää on hiihtäminen (ainakin urheilumuodossa, eri asia sitten joku kylpylä). Toki en ole lapsi enää.

Vierailija
9/56 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä opettaa. Siellä opetusaltaassa. Se tekniikan opetus on juuri sitä uinnin opetusta, vai mitä meinaat?

Totta tuokin, mutta jos ei lapsi ole eläessään uinut, niin voi se aika vaikeaa olla alkaa heti harjoittelemaan jotain kroolausta.

Meillä myös piti uida altaan päästä päähän ja takaisin, jotta sai uimahallissa mennä opetuksen jälkeen itsekseen uimaan. Joten jos ei tämä onnistu, niin ei uimahallireissut varmaan kovin mielekkäitä olleet.

Vierailija
10/56 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä tarkoittaa c:stä

Vierailija
11/56 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peestä?

Vierailija
12/56 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Per ceestä.

Vierailija
13/56 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun koulus opeteaan hiihtoa ja oon nelosella enkö hiihtänyt ikinä enne

Vierailija
14/56 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pitäiskö opettajien olla yhtäkkiä jotain huippuhiihtäjiäkin. Opettakaa kakaranne hiihtämään ku ei Suomi muuten pysy pystyssä. Ja ehkä niistä voi sitte tulla niitä huippuhiihtäjiö

Vierailija
15/56 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta! Lapsen hiihtokouluun laittaminen nuorena on mahdollisuus rikastua vanhana

Instaan kans heti kun oppii puhumaan!!

Vierailija
16/56 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No pitäiskö opettajien olla yhtäkkiä jotain huippuhiihtäjiäkin. Opettakaa kakaranne hiihtämään ku ei Suomi muuten pysy pystyssä. Ja ehkä niistä voi sitte tulla niitä huippuhiihtäjiö

What? Pitäiskö vanhempien olla huippuhiihtäjiä? Saako vain huippuhiihtäjät tehdä lapsia? Neuvoloihin hiihtotaitojen tarkkailua?

Vierailija
17/56 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiihtämisellä ei rikastu, I promise honey..

Vierailija
18/56 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

What? Pitäiskö vanhempien olla huippuhiihtäjiä? Saako vain huippuhiihtäjät tehdä lapsia? Neuvoloihin hiihtotaitojen tarkkailua?

Huippuhiihtäjien ei tosiaan kannata tehä lapsia 😬 Lapsen elämän riskeeraamista se

Vierailija
19/56 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan aikuisten oikeest hiihtäminen on tyhmää ja tylsää. Ampumahiihto on parempaa kun siinä pärjätäänkin👍🏼

Vierailija
20/56 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koululiikunta on typerää. Mun mielest se kannattais nykypäivänä hoitaa niin, että aina tulis lajinedustajat vetään oman lajin liikkatunteja erikseen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä