Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä lentävä tuholainen meillä on kotona?

Vierailija
25.01.2019 |

Se lentää, vaaleanruskea, puoli senttiä, kentää kuin yöperhonen, ohuet siivet. Ja lisääntyy.

Ei ole mikään normaali, jota kesäisin lentelee.

Mistä nuo näillä pakkasilla tulee?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

perskärpänen

Vierailija
2/14 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatekoi tai jauhokoiso

Vierailija
4/14 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ravistan vaatteita, niin niistä ei tule mitään.

Vierailija
5/14 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki jauhot ovat purkeissa. Tai pitäisi olla.

Vierailija
6/14 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatekoi ja VOI V*TTU ne on perseestä! 😡

Vierailija
7/14 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koi. Elää ja lisääntyy mm. villa- ja silkkivaatteissa. Myös langat yms kelpaa oikein hyvin. Vaikea hävittää jos populaatio on päässyt isoksi.

Vierailija
8/14 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto kun mä en löytänyt sitä uutista joka oli vähä aika sitten Iltalehdessä. Joku vaarallinen koi taoi mikä lie se nyt oli joka levittää jotain loistautia. Harvinainen kyllä Suomessa, mutta mahdollinen vieras.

Vierailija
9/14 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskea paroni.

Vierailija
10/14 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lenteli kerran tuonnäköisiä perhosia. Ihmettelin mistä tulivat, kunnes huomasin hamsterin siemenseospussissa pieniä matoja...yök. Ne mönkivät sieltä piiloihin, tekivät sellaisen seittikotelon ja sitten niitä lentelikin. En tiedä mitä lajia olivat.

Vierailija
11/14 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitto kun mä en löytänyt sitä uutista joka oli vähä aika sitten Iltalehdessä. Joku vaarallinen koi taoi mikä lie se nyt oli joka levittää jotain loistautia. Harvinainen kyllä Suomessa, mutta mahdollinen vieras.

Tätä minä tarkoitin. Nyt löysin sen. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005958331.html

Vierailija
12/14 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä minä tarkoitin. Nyt löysin sen. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005958331.html

Hui!

Vierailija
13/14 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltä löytyi myös keittiöstä ruskea perhonen, mutta pitempi. Siitä irtosi kultaista "jauhetta" eli jokin perhonen se on, mutta mikä. Mistä tuholaisesta irtoaa kultajauhetta? Se oli täysin yksivärinen, sellainen lämmin kultaväri.

Vierailija
14/14 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jauhokoisa. Intianjauhokoisalla taas ruskea raita siivissä. Molempia alkoi pörräämään ympäri asuntoa. Luulin aluksi, että on joku ulkoa tullut elävä. Loppujen lopuksi jouduin heittämään kaiken pois kuiva-ainekaapista ja myrkyttämään 4 kuukautta putkeen ja siivoamaan joka kolon. Tulivat ilmeisesti naapurista pitkin vanhoja ilmastointihormeja. Jopa oboy-kaakao maistui niille.