Vivecan hienosta luistelusta huolimatta olen sitä mieltä, että Emmi ansaitsee paikan mm-kisoissa
Kommentit (109)
Vierailija kirjoitti:
Emmin kannttaisi tuota otsaa hieman vaikka meikata pienemmäksi hiusrajaa pitämällä eri lailla. Ja vaaleat hiukset ja iho.
Mitä just luin!?!
Vierailija kirjoitti:
Siis eikö mm-kisoihin pääse kuin yksi luistelija Suomesta? Mä ymmärsin, että kolme paikkaa?
Ei.
Em kisoihin ensi vuonna on 3 paikkaa, MM kisoihin 1. Jos Viveca on terve niin hänet valitaan, en usko että Emmi parantaa kauden parhaita pisteitään 25 pisteellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis eikö mm-kisoihin pääse kuin yksi luistelija Suomesta? Mä ymmärsin, että kolme paikkaa?
Ei.
Ensi vuoden EM-kisoihin on kolme paikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Ne on eri kisat. EM-kisoissa 2020 on kolme paikkaa, MM-kisoissa yksi. Jos sinne lähtevä luistelija sijoittuu 10 parhaan joukkoon - täysin puhtaalla ohjelmalla sekä Emmillä että Vivecalla olisi pieni mahdollisuus - sitten on vuonna 2020 kaksi paikkaa. Jos sijoittuu mitaleille, mitä ei tapahdu ellei 10 japanilaista ja 10 venäläistä sekä muutama jenkki sairastu, sitten tulee suoraan kolme paikkaa. Kanadalla ei tänä vuonna ole huippuluistelijaa. Osmond on tauolla ja Daleman on sairastellut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei.
Tässä puhutaan nyt mm.kisoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei.
Tässä puhutaan nyt mm.kisoista.
Eli kun hän ei tiedä, mihin kisaan se kolme paikkaa, josta puhutaan, on, saa vain vastata, ettei ole mm-kisoissa kolmea paikkaa, mutta ei kertoa, mihin se kolme paikkaa on, koska se ei ole keskustelun aihe?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emmin kannttaisi tuota otsaa hieman vaikka meikata pienemmäksi hiusrajaa pitämällä eri lailla. Ja vaaleat hiukset ja iho.
Mitä just luin!?!
Odotan sitä päivää kun mies taitoluistelijanaa arvostellaan ulkonäköperusteisesti.
Vierailija kirjoitti:
Kiira oli kaunis jääprinsessa.
No kyllä!
Onneksi teiltä ei kysytä. Se, jolla on parempi SB pääsee kisoihin. Vivecalla SB on selvästi parempi, joten tästä asiasta ei kannata hirveästi tapella.
Emmin luistelua on kivempi katsoa vaikka hypyt ei sujukaan, luistelee ja esiintyy nätimmin. Emmi myös puhuu Vivecasta nätisti toisin kuin Viveca Emmistä :D Mutta Viveca on teknisesti taitavampi ja varma luistelija, joten ihan oikein että hän lähtee MM:iin.
Vielä on kisoja jäljellä. Voihan vaikka Jenni Saarinen räväyttää ja pistää pohjat PM-kisoissa 200 pisteellä. No ei taida tekniikka siihen riittää, mutta saahan sitä spekuloida. Valinta tehdään helmikuun alkupuolella jossain vaiheessa, viimeistään puolivälissä helmikuuta.
Miten Viveca on puhunut rumasti Emmistä? Oliko se se yksi heitto vai puhuuko jatkuvasti?
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta j*malauta että sieppaa tämä sössöttävä selostaja fäneineen.
Uotila osaa analysoida hyvin suorituksia, mutta taitaa olla liian lähellä Suomen luistelupiirejä ja liikuttuu vähän jokaisen suomalaisen luistelusta kyynelehtimään. Vieressä Laura Lepistö keskittyy twiittaamiseen ja herää välillä ihastelemaan ja ihmettelemään :)
Ruotsinkieilinen selostaja avaa suunsa AINA kun luistelija epäonnistuu eli kaatuu hypyssä tms ja alkaa perinpohjaisen paasaamisen. Muuten analyysit ovat luokkaa bra tai inte så bra ja listasta lukee edellisten kisojen sijoituksia :(
Aivan parasta on katsoa esitykset ilman selostusta, vain musiikin soidessa taustalla, eihän kisapaikallakaan ole selostusta.
No nyt kun jälkeen päin katoin kummankin luistelun niin Viveca on kyllä parempi kuin Emmi.
Vierailija kirjoitti:
Miten Viveca on puhunut rumasti Emmistä? Oliko se se yksi heitto vai puhuuko jatkuvasti?
Ei rajoitu Vivecan tylyt puheet Emmistä pelkkään olympiakohuun. Oli mm. sanonut lehdistölle jo aiemmin että ”emme ole mitään kavereita Emmin kanssa”.
Vierailija kirjoitti:
Emmi toivoi Vivecalle menestystä. Viveca sen sijaan sanoi varsin selvästi, että Emmin luistelu ei kiinnosta häntä tippaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emmi toivoi Vivecalle menestystä. Viveca sen sijaan sanoi varsin selvästi, että Emmin luistelu ei kiinnosta häntä tippaakaan.
Viveca kuulostaa voittajalta. Olihan toi huutava vääryys laittaa olympialaisiin toiseksi paras ja jättää paras (joka myös hommasi sen olympiapaikan!) kotiin. Hienosti Viveca selvinnyt siitä. Joku toinen olisi saattanut lopettaakin. Muuttaisivat valintasysteemejä järkevämmiksi.