Korvasta vuotaa nestettä?
Mulla vuotaa toisesta korvasta jotain nestettä, on jo vuotanut 3 päivää. Mitä ihmettä se voi olla? Koskaan mulla ei ole ollut korvatulehdusta. Hieman korvaa saattaa vihlasta silloin tällöin. Kannattaiskohan käydä lääkärissä?
Kommentit (3)
Sinulla on ap korvatulehdus, joka on puhkaissut tärykalvon. Tarvitset antibioottikuurin, ja korva täytyy suojata vedeltä siihen asti, kun jälkitarkastuksessa on todettu tärykalvon umpeutuneen.
Ihminen hengittää vuorokaudessa vähintään 15 000 litraa ilmaa. Tärkeää on, että hengitettävä sisäilma on raikasta ja puhdasta. Sisätiloissa ilmaa pilaavat ihminen itse sekä ihmisen toiminnot kuten tupakointi, askartelu, pyykkien peseminen ja ruuan laittaminen tai vaikkapa lemmikkieläimen pito. Lisäksi epäpuhtauslähteinä voivat toimia rakennus- ja sisustusmateriaalit sekä kosteusvauriot.
Huonon sisäilman aiheuttama haitta voi olla epäviihtyvyys tai alentunut työteho, mutta näiden lisäksi voi ilmetä myös terveyshaittoja. Terveyshaitat voivat ilmetä erilaisina oireina kuten esimerkiksi päänsärkynä, väsymyksenä tai hengitysteiden ärsytyksenä. Pahimmissa tapauksissa huono sisäilma aiheuttaa pitkäaikaisia sairauksia kuten allergioita, astmaa tai syöpää.
LÄHDE: http: //www. mtv3. fi/poliklinikka/artikkelit. shtml/404436?Astma
vaikkei kipeä olisi ollutkaan. Käy ihmeessä lääkärissä. Tulehdus voi olla välikorvassa tai ulkokorvassa.