Mistä vauvapalstan vastauksesta olet oikeasti loukkaantunut?
Siis kun jotain täällä kirjoittamaasi on kommentoitu.
Kommentit (57)
Minua ei haittaa jos jotkut haukkuu tai arvostelee mun kommentteja tai vaikka minua henkilönä. Mä tiedän olevani ihan hyvä tyyppi, sanoo kuka mitä tahansa.
Pari kertaa olen kuitenkin lukenut sen verran rasistista ketjua täällä, että (vastoin kaikkia hyviä kokemuksiani suomalaisista ihmisistä) olen alkanut epäillä onko tämä kuitenkaan niin hyvä maa lapsilleni kasvaa. Tiedän, että on tyhmää päästää palstarasisti ihon alle. Suomalaiset ovat upeita ihmisiä kun heihin tutustuu ja maa on terve ja turvallinen.
Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona
En mistään. Miksi antaisin ilkeilijälle sen ilon että loukkaannun?
Usein loukkaannun hetkellisesti, mutta unohdan saman tien. Mieleen on jäänyt vain yksi kommentti absurdiudessaan, ei niinkään loukkaavuutensa vuoksi. Kysyin jotain hiusten värjäämisestä, ja sain vastaukseksi jotain "värjää vaikka paskallasi".
M31 ja latino kirjoitti:
Minua ei haittaa jos jotkut haukkuu tai arvostelee mun kommentteja tai vaikka minua henkilönä. Mä tiedän olevani ihan hyvä tyyppi, sanoo kuka mitä tahansa.
Pari kertaa olen kuitenkin lukenut sen verran rasistista ketjua täällä, että (vastoin kaikkia hyviä kokemuksiani suomalaisista ihmisistä) olen alkanut epäillä onko tämä kuitenkaan niin hyvä maa lapsilleni kasvaa. Tiedän, että on tyhmää päästää palstarasisti ihon alle. Suomalaiset ovat upeita ihmisiä kun heihin tutustuu ja maa on terve ja turvallinen.
Sinä olet oikeasti hyvä tyyppi. Arvostan. Minäkin loukkaannun usein rasistisista kommenteista, vaikka ne eivät edes kohdistu suoraan minuun.
T. Puolilatina
Alapeukuttaja toivoo että loukkaantuisimme alapeukuista? 🤔
Loukkaannun aina kun feministejä haukutaan.
Vierailija kirjoitti:
M31 ja latino kirjoitti:
Sinä olet oikeasti hyvä tyyppi. Arvostan. Minäkin loukkaannun usein rasistisista kommenteista, vaikka ne eivät edes kohdistu suoraan minuun.
T. Puolilatina
Toisten puolesta loukkaantuminen tuntuu olevan teillä oikea tyyppivika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M31 ja latino kirjoitti:
T. PuolilatinaToisten puolesta loukkaantuminen tuntuu olevan teillä oikea tyyppivika.
Toisen puolesta loukkaantumisesta loukkaantuminen tuntuu olevan meillä oikea tyyppivika.
Kyllä minusta jos pyytää asiallisesti neuvoa omaan tilanteeseen ja sitten jotkut vastaavat todella ilkeästi tuntuu välillä pahalta, tai lähinnä sitä miettii että enkö saisi kysyä apua kun ihmiset reagoi toisen hätään haukkumalla. Ihan kuin ei valmiiksi harmittaisi.
En nyt ranteita auki vedä mutta ei se mitään mukavaa luettavaa ole.
Se, ettei kainuusta löytynyt ammetta, vaikka vaihdossa olisi saanut hirvensarvet tmv. Ihme porukkaa täällä! Ja vielä koko ketju poistettiin, vaikka vain ammeesta oli kysymys!
En ole loukkaantunut mistään. Lähinnä mietin että pitäisikö mielenterveystyöhön suunnata enemmän rahoja, sen verran outoja kommentit ovat joskus täällä ettei niitä voi pelkästään palstatrollien piikkiin laittaa.
Vierailija kirjoitti:
Usein loukkaannun hetkellisesti, mutta unohdan saman tien. Mieleen on jäänyt vain yksi kommentti absurdiudessaan, ei niinkään loukkaavuutensa vuoksi. Kysyin jotain hiusten värjäämisestä, ja sain vastaukseksi jotain "värjää vaikka paskallasi".
Sama. Loukkaannun, kun saan asialliseen viestiini todella tylyn tai typerän vastauksen. Tai jos mua luullaan sovinistimieheksi, vaikka olen tasa-arvoa kannattava, omilla aivoilla ajatteleva nainen.
Unohdan kuitenkin asian pian, koska mitä väliä jonkun tuntemattoman ja kasvottoman mielipiteellä. Onneksi täällä on fiksuakin porukkaa seassa.
Siitä, että joku random palstamies sanoo että ylipainoinen nainen on ruma ja vihoviimeinen, johon koskisi. IRL-kokemukseni miehistä ovat toisenlaisia; olen kokenut itseeni kohdistunutta rakkautta ja aitoa himoa. Täällä kuitenkin kollektiivisesti miesten suulla väitetään, etten ole minkään arvoinen naisena. En siis edes ole kuin max. 10 kiloa ylipainoinen, mutta sekin on täältä opitusti liikaa. Kyllä, se loukkaa, koska alan vääjäämättä epäilemään kaikkia niitä miehiä, jotka ovat minuun väittäneet rakastuneensa.
Vierailija kirjoitti:
Siitä, että joku random palstamies sanoo että ylipainoinen nainen on ruma ja vihoviimeinen, johon koskisi. IRL-kokemukseni miehistä ovat toisenlaisia; olen kokenut itseeni kohdistunutta rakkautta ja aitoa himoa. Täällä kuitenkin kollektiivisesti miesten suulla väitetään, etten ole minkään arvoinen naisena. En siis edes ole kuin max. 10 kiloa ylipainoinen, mutta sekin on täältä opitusti liikaa. Kyllä, se loukkaa, koska alan vääjäämättä epäilemään kaikkia niitä miehiä, jotka ovat minuun väittäneet rakastuneensa.
Et voi tietää onko kirjoittaja mies tai miestä esittävä nainen. Jokatapauksessa hän haluaa vaan trollailla ja aiheuttaa mielipahaa. Älä epäile tuntemiasi miehiä, epäile mielummin palstan anonyymia.
Olen ehkä joskus loukkaantunut, mutta siitä on niin pitkä aika että en enää edes muista. Tällä palstalla ei voi olla ilman, että melko pian kehittyy automaattinen henkinen suojakilpi.
Häpeämättömät tyypit eli törkeästi kommentoivat, öyhöttäjärasistit ja pakkomielteiset riidankylväjät ja ”totuuksien latojat” kyllä puistattavat ja kauhistuttavat, mutta en nykyisin voi olla ajattelematta asiaa sen kautta, että normaalit, hyvällä itsetunnolla varustetut humaanit ihmiset ovat onnekkaita ja etuoikeutettuja. On traagista olla ihminen jolla on pakkomielteitä, kehittymätön mieli ja ehtymättömästi vihaa.
Mun kouvolatukkaa on solvattu ja sen neonväritystä.
Ja mun ylipainoo, vaikka mä meikkaan tosi nätisti ja miehet huomaa sen, eikä niitä hoikkii bimboi.
Sit vielä se, että mä tykkää sidukasta.
Sou not!
Aika monesta, mutta ei kestä tuo tila kauan. About 5 min. vtuttaa ja sit se menee ohi ja enkä enää muista edes mistä kommentista vttuunnuin.
Siitä kun teen vilpittömän aloituksen ja heti ensimmäinen kommentti on
0/5
Joskus joku kommentoi kirjoitustani väittämällä että olen oikeasti nainen. No joo, mutta en siinä viestissä missään muuta väittänytkään. En suoraan enkä epäsuorasti. Tuo hämmensi niin paljon että oikeasti jätin sen keskustelun siihen.