Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä vauvapalstan vastauksesta olet oikeasti loukkaantunut?

Vierailija
25.01.2019 |

Siis kun jotain täällä kirjoittamaasi on kommentoitu.

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse suuriin ikäluokkiin kuuluvana olen pahoittanut mieleni siitä käsittämättömästä vihasta joka tällä foorumilla nousee esiin aina, kun meidän sukupolvestamme on puhe (ja hämmästynyt siitä pohjattomasta tietämättömyydestä joka silloin paljastuu).

Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Suuret ikäluokat ovat aina olleet nälvimässä nuorempiaan ja on ihan oikein että saavat nyt takaisinkin.

Vierailija
42/57 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M31 ja latino kirjoitti:

Minua ei haittaa jos jotkut haukkuu tai arvostelee mun kommentteja tai vaikka minua henkilönä. Mä tiedän olevani ihan hyvä tyyppi, sanoo kuka mitä tahansa.

Pari kertaa olen kuitenkin lukenut sen verran rasistista ketjua täällä, että (vastoin kaikkia hyviä kokemuksiani suomalaisista ihmisistä) olen alkanut epäillä onko tämä kuitenkaan niin hyvä maa lapsilleni kasvaa. Tiedän, että on tyhmää päästää palstarasisti ihon alle. Suomalaiset ovat upeita ihmisiä kun heihin tutustuu ja maa on terve ja turvallinen.

V*ttu mitä p*skaa. Suomi ei ole itsekerskassa porskuttavan monikulttuuriluokan teemapuisto. Luokkaistettu "kulttuurillisuus" on kyllä p*skin ilmiö mikä nykypäivänä vallitsee.

Tällainen kommentti hätkähdyttää. Eihän kommentissa varsinaisesti ole järkeä ja se liittyy hyvin löyhästi edelliseen kommenttiin. Selvästi kommentoija kuuntelee ja kommentoi jotakin ihan muuta ääniraitaa jonka kuulee päässään. Näitä on todella paljon. Se kansanterveys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä että Tero Tapani ei olis muka komia nimi!

Vierailija
44/57 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alapeukuttaja toivoo että loukkaantuisimme alapeukuista? 🤔

Kyllä ne selkeästi menee sulla ihon alle, muutoin et olisi kommentoinut. Ei se mitään, on täysin luonnollista ihmisille loukkaantua jos heitä vastaan hyökätään ja alapeukku on tavallaan sellainen.

Vierailija
45/57 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31 ja latino kirjoitti:

Minua ei haittaa jos jotkut haukkuu tai arvostelee mun kommentteja tai vaikka minua henkilönä. Mä tiedän olevani ihan hyvä tyyppi, sanoo kuka mitä tahansa.

Pari kertaa olen kuitenkin lukenut sen verran rasistista ketjua täällä, että (vastoin kaikkia hyviä kokemuksiani suomalaisista ihmisistä) olen alkanut epäillä onko tämä kuitenkaan niin hyvä maa lapsilleni kasvaa. Tiedän, että on tyhmää päästää palstarasisti ihon alle. Suomalaiset ovat upeita ihmisiä kun heihin tutustuu ja maa on terve ja turvallinen.

V*ttu mitä p*skaa. Suomi ei ole itsekerskassa porskuttavan monikulttuuriluokan teemapuisto. Luokkaistettu "kulttuurillisuus" on kyllä p*skin ilmiö mikä nykypäivänä vallitsee.

Tällainen kommentti hätkähdyttää. Eihän kommentissa varsinaisesti ole järkeä ja se liittyy hyvin löyhästi edelliseen kommenttiin. Selvästi kommentoija kuuntelee ja kommentoi jotakin ihan muuta ääniraitaa jonka kuulee päässään. Näitä on todella paljon. Se kansanterveys.

Niinpä. Kyllähän nettipalstat on avanneet väylän ihmisten ajatuksiin ihan uudella tavalla ja se mitä sieltä paljastuu on välillä melkoisen pysäyttävää.

Vierailija
46/57 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse suuriin ikäluokkiin kuuluvana olen pahoittanut mieleni siitä käsittämättömästä vihasta joka tällä foorumilla nousee esiin aina, kun meidän sukupolvestamme on puhe (ja hämmästynyt siitä pohjattomasta tietämättömyydestä joka silloin paljastuu).

Minua taas vähän naurattaa se suuren ikäluokan järjetön parjaus, vaikka onhan se ankea mielenmaisema joka ne kommentit mahdollistaa aika surullinen ilmiö. Ja media alennustilassaan haluaa lietsoa vastakkainasetteluja. Huvittavaksi asian tekee se, että Suuri Ikäluokka on nyt uusi Saara Aalto tai Jenni Vartiainen. Olen itse 60-luvulta ja veikkaan että suurin osa kuvittelee että minä olen suurta ikäluokkaa ;)

Vierailija
47/57 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain tyhmyydestä. Mikään muu ei triggeröi minua tässä koko maailmassa muu kuin tyhmyys.

Vierailija
48/57 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua taas vähän naurattaa se suuren ikäluokan järjetön parjaus, vaikka onhan se ankea mielenmaisema joka ne kommentit mahdollistaa aika surullinen ilmiö. Ja media alennustilassaan haluaa lietsoa vastakkainasetteluja. Huvittavaksi asian tekee se, että Suuri Ikäluokka on nyt uusi Saara Aalto tai Jenni Vartiainen. Olen itse 60-luvulta ja veikkaan että suurin osa kuvittelee että minä olen suurta ikäluokkaa ;)

Kuulut siis siihen ikäluokkaan jota suuret ikäluokat nälvivät eniten.

Vierailija
49/57 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M31 ja latino kirjoitti:

Olen sitä mieltä, että on paras muuttaa omaan kotimaahasi niin lapsesi eivät kohtaa rasismia.

Keskusteluissa on aina väijymässä muutama punkki jotka eivät odota tilaisuutta kommentoida aihetta vaan ne pdottavat tilaisuutta tarrata iljettävillä leuoillaan johonkin ohikulkevaan kommenttiin. Yllä tyyppiesimekki punkista.

Vierailija
50/57 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut seksuaalista väkivaltaa, ja minulle on aiheuttaneet fyysistä pahaa oloa jotkin kommentit metoo-aiheisissa ketjuissa, joissa on syyllistetty uhreja. Kun sitä on syyllistänyt itseään vuosikausia siitä ettei lapsena osannut tehdä x ja sanoa y, ja sitten aikuisena oppinut hiljalleen että ehkä se ei ollut oma syy, ja sitten tulee lukeneeksi ketju jossa naisia ja tyttöjä vihataan ja syyllistetään tosi avoimesti, niin tulee pahoinvointia. (Oksensin jopa).

Vierailija
51/57 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kertonut lapsettoman yksieläjän elämästä positiivisia puolia.En ole elämääni ”valinnut”. Syytökset itsekkyydestä ym. tuntui törkeiltä.Esimerkiksi mahdollisuus harrastaa liikuntaa ja käyttää rahaa itseeni oli sairasta,itsekästä arvomaailmaani.Teen helkkristi töitä raskaalla alalla.

Vierailija
52/57 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M31 ja latino kirjoitti:

Suomi ei ole oikea paikka sinulle tai kakaroillesi. Suksikaa kuuseen täältä.

Herätys ylläpito! Tällainen viesti on saanut olla täällä jo melkein tunnin...

Vierailija
53/57 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31 ja latino kirjoitti:

Yhyy, nyyh, snif!

Vierailija
54/57 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31 ja latino kirjoitti:

Yhyy, nyyh, snif!

No nyt sun kommentti huomattiin. Aikuiset on vihaisia. Mutta jos et ole ihan psykoteini voisit pohtia hetken sitä että sen sijaan että olet suursikalaan verrattava saastuttaja voisit olla tavallinen terve teini. Eikö houkuttele?

Vierailija
55/57 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31 ja latino kirjoitti:

Yhyy, nyyh, snif!

No nyt sun kommentti huomattiin. Aikuiset on vihaisia. Mutta jos et ole ihan psykoteini voisit pohtia hetken sitä että sen sijaan että olet suursikalaan verrattava saastuttaja voisit olla tavallinen terve teini. Eikö houkuttele?

Korkki kiinni Pedro!

Vierailija
56/57 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kokenut seksuaalista väkivaltaa, ja minulle on aiheuttaneet fyysistä pahaa oloa jotkin kommentit metoo-aiheisissa ketjuissa, joissa on syyllistetty uhreja. Kun sitä on syyllistänyt itseään vuosikausia siitä ettei lapsena osannut tehdä x ja sanoa y, ja sitten aikuisena oppinut hiljalleen että ehkä se ei ollut oma syy, ja sitten tulee lukeneeksi ketju jossa naisia ja tyttöjä vihataan ja syyllistetään tosi avoimesti, niin tulee pahoinvointia. (Oksensin jopa).

💜 En ihmettele koska minulle ei ole sattunut ikinä mitään tuollaista ja minuakin ne etoo ihan fyysisesti.

57/57 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M31 ja latino kirjoitti:

Sinä olet oikeasti hyvä tyyppi. Arvostan. Minäkin loukkaannun usein rasistisista kommenteista, vaikka ne eivät edes kohdistu suoraan minuun.

T. Puolilatina

Gracias a ti! 🙏🏼

Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona