Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä muutos elämässäsi on paras mitä sinulla on ollut?

Vierailija
25.01.2019 |

Mitä sellaista olet tehnyt tai on tapahtunut, mikä on radikaaleimmin muuttanut elämääsi onnistuneeseen/parempaan suuntaan?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että erosin exästäni, ostin oman asunnon ja aloitin uuden elämän. En ollut tajunnutkaan miten iso paino harteiltani hävisi, kun ei tarvinnut enää huolehtia toisen aikuisen ihmisen asioista.

Vierailija
2/40 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero valehtelevasta vaimosta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valaistuminen.

Vierailija
4/40 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin alkoholinkäytön.

Vierailija
5/40 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin virasta ja perustin oman yrityksen.

Vierailija
6/40 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikka. Sen jälkeen pitkä loma..

Vierailija
7/40 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma koti, mutta selän takana olevista juorukelloista ja haukkumisesta en tykkää. Enkä siitä, että keskustellaan itsestä kun olen läsnä.

8/40 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoon tuleminen. Suhde Jumalaan on antanut minulle rauhaa, iloa ja selkeyttä, jotka todistetusti ovat pysyneet läpi vaikeuksienkin.

Vierailija
9/40 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun rinnat kasvoivat.

Vierailija
10/40 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin toiselle paikkakunnalle kauas raskaista ihmisuhteista. Loppui ahdistus kuin seinään.

Vierailija
11/40 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutto maaseudulle. Nyt on oma talo järven rannalla, joten suomalaisesta unelmasta ei puutu kuin se, että talo olisi kaupungin keskustassa kaikkien palvelujen lähellä.

Vierailija
12/40 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin ulkomaille. Pelasti mielenterveyteni.

Vierailija
13/40 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monikin.

- omakotitalo ihanalla maisemalla

- ulkomailla asuminen

- lasten syntymä

- vuorotyöstä siirtyminen päivätyöhön. Tästä tosin aikaa.

Vierailija
14/40 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sain erottua alkoholiongelmaisesta miehestä.

Vierailija
15/40 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioero oli huippumuutos elämälle. Lasten kanssa keskenään on hyvä ja uusi rakkauskin on.

Vierailija
16/40 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoontulo.

Vierailija
17/40 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mieheni jätti minut. Vasta eron jälkeen näin exän alkoholin liikakäytön, valehtelun ja sen, miten paljon ne veivät minulta energiaa.

Vierailija
18/40 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

VHH-ruokavalioon siirtyminen. Alun perin halusin vain laihduttaa, mutta tuli niin paljon muita hyviä vaikutuksia, että laihtuminen jäi pieneksi sivuseikaksi. Tärkeimpänä virkeä, energinen olo ainaisen väsymyksen ja nuutumuksen sijaan. Minä kun luulin, että pienten lasten kanssa on väistämätöntä olla aina väsynyt. Eipä ollut. Sen jälkeen sain vielä pari vauvaa, ja olipas mukava tunne, kun pienen vauvankaan kanssa ei ollut väsynyt. Isompienkin lasten kanssa jaksaa touhuta.

Virkeys pitää myös mielialan korkealla. Ennen olin masennukseen taipuvainen. Sekin katosi. Olen tasainen, iloinen ja optimistinen.

En enää ikinä aio palata ns. normaaliin ruokavalioon, en vaikka se tietäisi 10 v lyhyempää elämää. (Näin pelotellaan, mutta ei se ole edes totta. Miksipä luonnollinen ruokavalio olisi vaarallisempaa kuin täysin luonnonvastaiset määrät hiilihydraatteja, jota jostain syystä pidetään normaalina.)

Vierailija
19/40 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempien avioero lapsuudessa. Yksi kotihelvetti muuttui kahdeksi onnelliseksi kodiksi.

Vierailija
20/40 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan se kun tajusin ettei kannabis ole huume. Voi kuulostaa vähältä mutta pään sisällä siitä oli erittäin kova keskustelu. Erittäin fiksu artisti lauloi lontooksi että itselleen sitä kertoo parhaat valheet. Varmasti niinkin mutta itse tietää myös sen mikä on totta.