Hellehullut! Miten pärjäät, kun pian ollaan -30c lukemissa.
Kommentit (10)
Hyvin. Mulla on tapana käyttää vaatteita. Sen enemmän mitä kylmempi.
Oi, minä pärjään oikein hyvin niin + kuin - 30 asteessakin. Pakkasella toki helpompaa lisätä vaatetta, mutta oikein valittu kevyt kesämekko päällä on mukava viilettää helteessäkin. Rakastan niin kunnon aurinkoista ja lämmintä kesää kuin lumista ja kylmää talveakin. Ne on ne epämääräiset +5 - +15 astetta ja harmaata/vettä/räntää/loskaa/tuulta/ei-tietoa-mikä-vuodenaika-menossa -kelit, joita minä en siedä.
Tammikuu on kohta ohi, pian alkaa kevät ja sitten ihanat seksihelteet.
Säästän rahaa ja sijoitan, että voin jäädä ennenaikaiselle eläkkeelle. En aio olla yhtään talvea Suomessa. Vihaan kylmää.
Pukeutuminen ei ole koskaan ollut minulle varsinaisesti vaikeaa, joten pärjään kyllä. Tosin onhan se helpompaa ja mukavampaa, kun voi vetäistä päälle vain hellemekon. Sitä odotellessa.
Pärjään aivan hiton huonosti yli 20 asteen pakkasilla. Puen suunnilleen niin paljon kuin päälle mahtuu eikä sekään tunnu riittävän. Ulkona jäädyn ja kaupassa hikoilen. Sitten palelen ulkona kahta kauheammin.
Pahimmillaan tärisen kylmästä monta tuntia sen jälkeenkin kun olen tullut sisälle.
Jos helvetti on olemassa niin se ei ole kuuma vaan jäätävän kylmä.
Hyvin