Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Höh, ärsyttävää kun tuolta HM:n nettikaupasta koot loppuvat oitis!

Vierailija
25.01.2019 |

Lähes aina sama juttu. Kun haluaisin jonkin mekon, puseron tms., niin "loppuunmyyty" tai "muutama jäljellä". Ja sitten kun laitat niitä "muutama jäljellä" -tuotteita ostoskoriin, tulee: tuotteen lisääminen ostoskoriin ei juuri nyt onnistu.

Onko muilla samoja asioita tullut vastaan?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sieltä kannata mitään tilata

Vierailija
2/9 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu en jaksakaan enää tilata sieltä mitään kun automaattisesti kaikki itseä miellyttävät on joko loppu tai loppuvat sinä aikana kun selaan muita tuotteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu en jaksakaan enää tilata sieltä mitään kun automaattisesti kaikki itseä miellyttävät on joko loppu tai loppuvat sinä aikana kun selaan muita tuotteita.

No juurikin näin mulle käy ihan joka kerta, jos siis en ole oitis kärppänä tilaamassa kun tuotteet tulevat myyntiin, aina ei vain juuri silloin ole tilaaminen mielessä. Mikä ihme siellä oikein mättää? Liian pienet varastot vai mikä?

Vierailija
4/9 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No juurikin näin mulle käy ihan joka kerta, jos siis en ole oitis kärppänä tilaamassa kun tuotteet tulevat myyntiin, aina ei vain juuri silloin ole tilaaminen mielessä. Mikä ihme siellä oikein mättää? Liian pienet varastot vai mikä?

Ja ap kirjoitti 3. kommentin. :)

Vierailija
5/9 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei sieltä kannata mitään tilata

Joskus olisi niin kivoja vaatteita, mutta kun ne koot tai muut tekniset jutut ja lähin HM:n myymälä on 60 km:n päässä.

ap

Vierailija
6/9 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, en ymmärrä, onko siellä ykköskappaleita myynnissä vai koko ajan jokin armoton tilailijoiden lauma norkumassa. Tarvitsisin äitiysvaatteita ja noilla olisi kivoja ja ihan kohtuuhintaisia, mutta ei kokoja... Pitää hankkia vaatteet jostain muualta.

Vierailija
7/9 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kohtasin saman äitiysvaatehankinnoissa. No, lopulta niitä sieltä enää kaivannutkaan, mutta kieltämättä ärsytti. Kävin myös kivijalkaliikkeessä kysymässä samaisten vaatteiden perään, mutta molemmilla kerroilla tuli vain epämääräinen vastaus, että "tulee joskus". En alkanut pitämään telttaa myymälän edessä odotellessani ihmettä. :D

On tosiaan kummallista, kun koot loppuvat heti. Olen ajatellut sen niin, että sieltä samalta sivustolta tilaa myös mm. ruotsalaiset. Jos ei, niin on kyllä minimaaliset varastotilat ja vaatetilauserät firmalla.

Vierailija
8/9 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, en ymmärrä, onko siellä ykköskappaleita myynnissä vai koko ajan jokin armoton tilailijoiden lauma norkumassa. Tarvitsisin äitiysvaatteita ja noilla olisi kivoja ja ihan kohtuuhintaisia, mutta ei kokoja... Pitää hankkia vaatteet jostain muualta.

Siltä mustakin tuntuu että varmaan on hirveesti tilaajia aina paikalla koska kun pääsen kassalle niin valitsemaani kokoa ei sitten enää olekaan jäljellä, jos siis sellaisen olen yleensäkään onnistunut nappaamaan. Niin monesti on sapettanut!

ap

Vierailija
9/9 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kohtasin saman äitiysvaatehankinnoissa. No, lopulta niitä sieltä enää kaivannutkaan, mutta kieltämättä ärsytti. Kävin myös kivijalkaliikkeessä kysymässä samaisten vaatteiden perään, mutta molemmilla kerroilla tuli vain epämääräinen vastaus, että "tulee joskus". En alkanut pitämään telttaa myymälän edessä odotellessani ihmettä. :D

On tosiaan kummallista, kun koot loppuvat heti. Olen ajatellut sen niin, että sieltä samalta sivustolta tilaa myös mm. ruotsalaiset. Jos ei, niin on kyllä minimaaliset varastotilat ja vaatetilauserät firmalla.

Monesti olen kyllä sitten liikkeestä onnistunut kokoani löytämään, mutta tosiaan kun on tuota matkaa niin eipä sinnekään niin vaan lähdetä ajelemaan. Tilaaminen olisi mulle se kätevin vaihtoehto, mutta...tyhjästä on paha nyhjästä. Useamman vuoden olen tätä asiaa ihmetellyt...kyllä hyvin käy jos omaa kokoani satun joskus löytämään nettikaupasta tai sitä ei loppuunmyydä sillä välin kun se on ostoskorissa....

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme