Pahinta, mitä mies on sanonut sinulle halutessaan eron tai mitä mies ylipäänsä sanoi
Mitä kaikkea mies suolsi ulos? Kuinka kauan suhde tai avioliitto oli siihen mennessä kestänyt?
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Eikö ketään teistä ole jätetty?!
Ei ilmeisesti. Avioliitto taitaa kuitenkin suurimmalle osalle miehistä olla jonkinlainen meriitti ja status, jossa sitten koetellaan rajoja ja sikaillaan kunnes vaimo sanoo että nyt riitti.
Alkuun ei sanonut yhtään mitään. Alkoi vain olemaan poissa kotoa enenevissä määrin ja jäi "kaverin sohvalle" yöksi viikonloppuisin. Kun kyseenalaistin asian olin kuulemma hullu ja hän vihaa minua. Minä sitten tein ratkaisun tästä ja keräsin kimpsut ja kampsut ja lähdin. Jälkeenpäin tuli itkuviestiä, kuinka rakastaa minua... Voi jeesus :D
Ihan yhtäkkiä vaan ilmoitti minulle yhteisen päivän jälkeen saunassa että ei rakasta minua vaikka oli vielä edellisenä päivänä näin vakuutellut. Sitten siinä meni kuukausi sellaista että "kauniisti kehotti" minua lopettamaan itseni ja milloin olin mikäkin huor.a ja maailman hirvein ihminen kun en enää vastannutkaan exän viesteihin. Ei ollu helppo ero tämä, vaikka ei naimisissa oltukaan. Itsekään en siinä tilanteessa fiksusti toiminut sydän särkyneenä ja onnettoman rakastuneena edelleen. En ole kuitenkaan vihainen enkä katkera enää, lähinnä ihmetellyt sitä että miten voi olla noin kylmä ihmistä kohtaan jota joskus on rakastanut.
Jälkikäteen ajateltuna se oli huvittavinta. Muttei naurattanut.
Luulin, että me tehtiin fiksuina aikuisina ihmisinä eroa yhdessä. Sitten mies esitti harkitun listan, jossa oli kymmenkunta kohtaa mitä voisin tehdä jotta suhteemme pelastuu.
Rautalangasta:
Ei yhtään kohtaa, mitä hän voisi tehdä. Ei yhtään kohtaa, mitä voisimme yhdessä tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Luulin, että me tehtiin fiksuina aikuisina ihmisinä eroa yhdessä. Sitten mies esitti harkitun listan, jossa oli kymmenkunta kohtaa mitä voisin tehdä jotta suhteemme pelastuu.
Rautalangasta:
Ei yhtään kohtaa, mitä hän voisi tehdä. Ei yhtään kohtaa, mitä voisimme yhdessä tehdä.
Ehkä se oli sinun tehtäväsi tehdä lista mitä hän voisi tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rautalangasta:
Ehkä se oli sinun tehtäväsi tehdä lista mitä hän voisi tehdä?
Heh heh. Mulla oli yksi vaatimus: viina tai perhe.
Mies totesi vaan, että valinta on helppo.
Vierailija kirjoitti:
Rautalangasta:
Tää oli hyvä. Meillä oli vähän sama. Löysin eron jälkeen tavaroita selvitellessäni eksän kirjoittaman kahden(!?) A4:n pituisen listan asioista joissa minun pitää muuttua jos avioliitto meinaa jatkua. Onneksi ex-vaimo ilmeisesti tajusi itsekin jossain vaiheessa kuinka absurdi tuo lista oli, sillä koskaan hän ei sitä minulle esittänyt.
Ai niin...listalla ei ollut yhtään kohtaa missä hän aikoi petrata. :)
Nyt tosiaan jo naurattaa, mutta olihan se silloin sellainen kylmä herätys toisen harhoista.
"En halua sun kanssas enää vauvaa."
(Edellinen oli kuollut kohtuun muutama kk etuperin). Lisäksi haukkui heikoksi kun surin ja itkin. Oli täysin tynnekylmä viimeiset kuukaudet kun olisin tarvinnut toista siihen.
Luojan kiitos se on ollut ohi jo pitkään! Kasvatin omanarvontunnon ja lähdin itse. Äijällä oli mielessä agenda yhteisestä elämästä, jossa olisin ollut hänelle sylkykuppina ja passaajana.
miksi koskaan rakastuin sinuun, h..... tägää meemi kuvaan jossa lihava mies ja teksti tuleva aviomies....