Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusinta:Työmoraali ei ole entisensä 2000-luvulla

Vierailija
20.07.2008 |

Viikon aikana Suomessa tapahtunutta...

----------------------

Gsm:n verkkoon kytkeminen vaatii 3 kertaa...

---

Kirjapitäjä ei ollut tehnyt töitään...

---

Pankki x ole pitänyt lupauksiaan- tilille panot eivät olleet toimineet lomalla...

---

Sairaala unohti ilmoittaa leikkausajan....

---

Lääkäri ei uusinut reseptiä lomamatkan ajaksi...

---

Mihin ollaan menossa- palveluyhteiskuntamme???

Olenko ainoa, jolla tällaisia palvelukokemuksia?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisia, jotka ajattelevat asiakkaan etua- sillä samalla he itse saavat siitä etua ja voittoa

t. ap

Vierailija
2/9 |
20.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisia, jotka ajattelevat asiakkaan etua- sillä samalla he itse saavat siitä etua ja voittoa

t. ap

nykymaailmassa tuppaa olemaan niin, että asiakkaan edusta ei ole sen kummempaa etua tai voittoa työntekijälle. pätkätyöstä toiseen taiteillessa ei jaksa kiinnostaa kulloisenkin työnantajan etu, kun oma elämä on jatkuvasti katkolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse vaihdan edellä mainituista firmoista kaikki paitsi gsm-välittäjä firman toiseen

t. ap

Vierailija
4/9 |
20.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan että monenkaan firman työntekijöille ei koidu mitään hyötyä siitä, meneekö firmalla hyvin vai huonosti. työnantaja ei halua sitoutua työntekijöihin mitenkään, työsuhteet on määräaikaisia määräaikaisen perään. määräaikaisten sopimusten ketjussa roikkuva hyväkin työntekijä ei esim. saa asuntolainaa, ei uskalla suunnitella tulevaisuuttaan kovin pitkälle jne. ja siinä tilanteessa voi olla että ei kiinnosta työnantajan etu.

Vierailija
5/9 |
20.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen pitkää ja se vie työpaikkoja

------

työ kannattaa tehdä hyvin- oli työ sitteen roskakuski tai pankinjohtaja

---

hyvä työntekijä on työpaikan/ firman kävelevä käyntikortti

t.ap

Vierailija
6/9 |
20.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

* Tilatuista levyistä 3/4 saapui kohtuullisessa ajassa, loput jäivät jonnekin ja vasta asiaa tiedusteltuani sain tietää että tulevat eri paikasta ja myöhästyvät siksi. Kuukausi meni, otin taas yhteyttä ja vakuuteltiin, että tulossa ovat...

* Olin ostamassa eräästä erikoisliikkeestä yli tuhannella eurolla tavaraa nettikaupasta, tuli joku virhe ja en saanut tilaustani lähtemään. Ilmoitin asiasta lafkan omistajalle, tämä totesi että ota yhteyttä sinne ja sinne, jossa nettiasiat hoidetaan?? Ei siis as. palvelu vaan firma, joka hoitaa tuon paikan verkkosivut!

* Menen luontaistuoteosastolle, pyydään myyjää avuksi vertailemaan tuotteita. Hän puuskahtaa ettei tunne tuotteita, lupaa hakea esimiehen takahuoneesta mutta jääkin matkalla mielistelemään ulkomaalaisia asiakkaita.

* Otan vuoronumeron pankissa ja istahdan odottamaan, lisäkseni ei ole yhtään asiakasta. Yhtäkkiä minua puhuttelee lässyttävään sävyyn pankkineiti, joka kysyy että millaista asiaa minulla oli(!). Kerron, ja hän katoaa jonnekin. Odotan 5 minuuttia, sitten 10. Neiti on takahuoneessa monistamassa jotain, kukaan ei reagoi minuun tai odotusnumerooni. Paikalle ilmestyy nuori pariskunta, joiden luokse vanhempi työntekijä suorastaan hyökkää ja aloittaa imartelunsa. Jonon ohi, lappua ei kuulemma tarvitse ja ovi kiinni. Kävelen pois tyrmistyneenä...

* Menen etsimään itselleni kannettavaa tietokonetta. Myyjiä on kolme, joista kaksi vapaana. Kääntyilen hieman ja otan katsekontaktin yhteen myyjään. Olen juuri avaamassa suutani, kun liikkeeseen astelee mies ja molemmat myyjät tarjoavat kysymättä apuaan hänelle. Poistun.

* Laitan asiallista palautetta kahdelle ruokapaikalle, molemmat ketjupaikkoja. Molemmat lupaavat käsitellä palautteeni ja vastata pian, mitään ei koskaan kuulu.

* Varaan hotellin kalleimmasta päästä olevan sviitin, saan siedettävää palvelua ja kun haen iltapalaa jonka maksan tiskille, puolet nuorempi aspa vinoilee että tuliko rouvalle nälkä.

Olen kovin monesti toivonut että olisin syntynyt toiseen maahan :(. Minulle hyvä palvelu ja toisen kunnioittaminen on elintärkeää!

Vierailija
7/9 |
20.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhteessa ja tietää JOKA TAPAUKSESSA ettei sopimusta uusita jos hän sairastuu tai saa lapsen?

Mutta noin sinänsä olen samaa mieltä. Palvelu on SUomessa (ja useimmissa länimaissa, muista maista en osaa sanoa mitään) tällä hetkellä todella huonoa. Syy ei kummikaan ole loppuunkulutetutjen työntekijöitten, vaan niiden TYÖNANTAJIEN, jotka a) ei kouluta týöntekijöitään ja b) ei tarjoa näille minkäänlaista kannustinta ja c) välitä itse asiassa siis pätkääkään sen enempää työntekijästä kuin asiakkaastakaan. RIittää kun tulos ätllä viikolla ja tässä kvartaalissa on ok, huomisesta ja tulevaisuudesta ei niin väliä...

mutta huonosti menestyvä firma irtisanoo työntekijöitäennen pitkää ja se vie työpaikkoja

------

työ kannattaa tehdä hyvin- oli työ sitteen roskakuski tai pankinjohtaja

---

hyvä työntekijä on työpaikan/ firman kävelevä käyntikortti

t.ap

Vierailija
8/9 |
20.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä oikeasti on, maksaako työntekijän palkan "asiakaspalvelu" vai "nettisivuja hoitava firma" jos asiasi hoituu?

* Olin ostamassa eräästä erikoisliikkeestä yli tuhannella eurolla tavaraa nettikaupasta, tuli joku virhe ja en saanut tilaustani lähtemään. Ilmoitin asiasta lafkan omistajalle, tämä totesi että ota yhteyttä sinne ja sinne, jossa nettiasiat hoidetaan?? Ei siis as. palvelu vaan firma, joka hoitaa tuon paikan verkkosivut!

!

Vierailija
9/9 |
20.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...että jos firmalla on ongelma nettisivujensa kanssa, MINUN EI KUULU HOITAA ASIAA KUNTOON. Omistajan olisi pitänyt ITSE (juuri niin, voitteko kuvitella??) soittaa sivujen ylläpitäjälle ja ilmoittaa ongelmasta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä