Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä tuntuu nähdä kun toisilla varaa syödä hyvin?

Vierailija
24.01.2019 |

Tämmöistä mietin. Mulla tässä 34 sentin tarjouskeipäpaketti, juustoa 150g ja margariinipaketti. Katson samalla syödessäni Instagramista kun ihmiset käy ulkona syömässä. On burgereita ja terveyskulhoja. Huhhuh, ei olisi ikinä varaa laittaa esimerkiksi 7 euroa burgeriin.

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta instagramiin on varaa laittaa?

Vierailija
2/53 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Burgeriko hyvää syömistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan että olin tuosta vähän katkera opiskeluaikana, kun jääkaapissa oli vain valo. Lohduttauduin sillä että kroppa oli kuosissa, mikä ei useinkaan ole niillä joilla on vara syöpötellä. Kun näin jonkun hyvin syöneen ihmisen, keskityin miettimään sitä että no ainakaan en näytä samalta. Sittemmin itsekkin olen saanut juustoa leivän päälle.

Vierailija
4/53 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se juurikaan riipaise paitsi muutamana kesänä on suuresti tehnyt mieli ostaa edes litra mansikoita, mutta ei ole pystynyt maksamaan 5 euroa niistä enää työttömänä. Töissä käydessäni oli aina varaa, joten en ole ihan koko eläämäni joutunut olemaan ilman esim. tomaatteja.

Vierailija
5/53 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvin! Minulla ei ole varaa juustoon. Juusto on naurettavan kalliats nykyään!

T. Opiskelija

Vierailija
6/53 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta instagramiin on varaa laittaa?

Mitä tämä tarkoittaa?

Vierailija
7/53 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämmöistä mietin. Mulla tässä 34 sentin tarjouskeipäpaketti, juustoa 150g ja margariinipaketti. Katson samalla syödessäni Instagramista kun ihmiset käy ulkona syömässä. On burgereita ja terveyskulhoja. Huhhuh, ei olisi ikinä varaa laittaa esimerkiksi 7 euroa burgeriin.

7 eurolla saat puoli kiloa muikkuja, voita, perunoita, porkkanoita, näkkäriä ja maitoa, ja jää vielä huomisellekin puoli kiloa silakoita. Ei ole sen parempaa ruokaa, missään piste

Vierailija
8/53 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa eniten ettei ole varaa terveelliseen ruokaan.

Burgerikin voi olla terveellinen.

Vierailija
9/53 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika hyvin! Minulla ei ole varaa juustoon. Juusto on naurettavan kalliats nykyään!

T. Opiskelija

Kallis salaattijuusto on namia. Sitä menee monta purkkia viikossa.

Voi etkö saa vanhemmilta rahaa edes juustoon.

Vierailija
10/53 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on possunfilee uunissa gratinoiduilla kasviksilla. Juomaksi punaviiniä. t: kokoomuslainen keski-ikäinen

Vierailija
11/53 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Opiskelija

4euroo/kilo, kallistako??  Ja vielä rasvaisena.

Vierailija
12/53 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin kerran naisen jolla ei ollut muka varaa syödä mutta kauneuskirurgiaa oli tehty ja vaatteet tip top ja tatuointeja. Elämä on valintoja.

Vierailija
13/53 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan että olin tuosta vähän katkera opiskeluaikana, kun jääkaapissa oli vain valo. Lohduttauduin sillä että kroppa oli kuosissa, mikä ei useinkaan ole niillä joilla on vara syöpötellä. Kun näin jonkun hyvin syöneen ihmisen, keskityin miettimään sitä että no ainakaan en näytä samalta. Sittemmin itsekkin olen saanut juustoa leivän päälle.

Opiskelija tietää, että tilanne on väliaikainen. Useimpia auttaa sitä paitsi vanhemmat. Pääsee vanhemmille viikonloppuisin syömään ja useimmat vanhemmat antaa rahaa.

Ei kaikki, mutta useimmat ainakin mun kaveripiirissä.

Vierailija
14/53 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelen että mäpäs oon paljon hoikempi kuin ne :D

Vierailija
15/53 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä tämä homma oikein on. Miksi ei itse ole mahdollista syödä ravitsevasti? Itte olen ainakiin huomannut sen että grilllikiosskin antimet on paremmat kuiin joku rapu josta ei tajua mitään eikä siiinä ole mitään makua.

Vierailija
16/53 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh huh!!! Kaikilla on varaa kyllä, mutta pitääkö sitä instaa tuijottaa ja tulla kateelliseksi ihan kaikesta? Typerykset sinne laittavat aina vaan elämän kohokohdat kuitenkin ja narskut vielä Lapin lisien kera.

Vierailija
17/53 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan pätkätyöajoilta tilanteen jossa hoksasin miten järjettömästi isäni törsäsi arkitasolla ruokaan: ihan leikkeleistä ja juustoista lähtien kaikki oli kalleinta ja lisäksi ruokaa heitettiin roskiin varmuuden vuoksi pari päivää ennen päivämäärää... Se kyllä jotenkin harmitti.

Toisaalta siinä näkyi se että vaikka/koska hänellä oli varaa hyvään, hän oli jotenkin turtunut siihen eikä näyttänyt enää arvostavan sitä lainkaan. Sen sijaan itse leipomani sämpylät ja spagetti-jauhelihamätöt olivat aina tosi herkullisia.

Vierailija
18/53 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on possunfilee uunissa gratinoiduilla kasviksilla. Juomaksi punaviiniä. t: kokoomuslainen keski-ikäinen

Sianlihaa, hyi yök. En ole ikinä syönyt. Kinkkukin jäi väliin jouluisin. Sianlihan syöjät on arkkityyppejä siitä, miten olet, mitä syöt. Näyttävätkin ihan porsailta. Tähän ovat ulkomaalaisetkin kiinnittäneet huomiota suomalaisten ulkonäössä.

Vierailija
19/53 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt helvetti 7 euroa burgeriin laita, sillä saat lohta pernamuusilla ja oluen ruokajuomaksi.

Vierailija
20/53 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

7 eurolla saa kilon possun sisäfilettä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi