Naiset eivät halua yhden yön juttuja
En vaan ymmärrä miksei naiset halua nauttia hyvästä seksistä.
Sitten kun he siihen päätyvät syystä tai toisesta niin kyllä ovat tyytyväisiä. Kuulun top 10 tyyppeihin ja olen pettynyt tähän kuvioon. Paljon on annettavaa mutta ottajina naiset eivät syystä tai toisesta tartu hetkeen. Oma lehmä tässä on ojassa mutta onko hyvä seksi naisille yhdentekevää?
Kommentit (35)
minä olen nauttinut yhden yön jutuista aina mälli lentänyt karessa jonkun mimmin pimpaan tai perään
Mä olen aina harrastanut yhdenyönsuhteita mielellään. Moni muukin tuttuni. Ap:ssa on joku vika naisnäkökulmasta, jos hän ei saa niitä. Mä jopa olen iskenyt kaikki irtosuhteeni itse menemällä ehdottamaan miehille. Luultavasti ap ei ole niin komea ja sexy haluttu miehenä kuin itse luilee. Joko ulkonäkö tai käytös mättää.
Vierailija kirjoitti:
minä olen nauttinut yhden yön jutuista aina mälli lentänyt karessa jonkun mimmin pimpaan tai perään
Aika oieni sulla, jos mälli mahtuu kaaressa lentämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vaan ymmärrä miksei naiset halua nauttia hyvästä seksistä.
Sitten kun he siihen päätyvät syystä tai toisesta niin kyllä ovat tyytyväisiä. Kuulun top 10 tyyppeihin ja olen pettynyt tähän kuvioon. Paljon on annettavaa mutta ottajina naiset eivät syystä tai toisesta tartu hetkeen. Oma lehmä tässä on ojassa mutta onko hyvä seksi naisille yhdentekevää?Millä listalla? :)
Listalla tyypeistä joista poket varoittavat nais-asiakkaita jos näkevät hänen olevan lähdössä saatille.
Nyt on pakko tunnustaa. Musta on varoitettu reilu parikymppisenä _miestä_ joka lähti ”saatille” poken toimesta - olen nainen 😳😳😳
Okei, olin vähän villi, mutta en nyt niiin villi.
Se toinen kommentti kylläkin viittasi siihen raiska ri-toimittajaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen aina harrastanut yhdenyönsuhteita mielellään. Moni muukin tuttuni. Ap:ssa on joku vika naisnäkökulmasta, jos hän ei saa niitä. Mä jopa olen iskenyt kaikki irtosuhteeni itse menemällä ehdottamaan miehille. Luultavasti ap ei ole niin komea ja sexy haluttu miehenä kuin itse luilee. Joko ulkonäkö tai käytös mättää.
Minä en kyllä usko kertomaasi pätkääkään. Taidat olla kaiken lisäksi miespuolinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en kyllä usko kertomaasi pätkääkään. Taidat olla kaiken lisäksi miespuolinen.
Ole uskomatta ihan vapaasti. Olen kuitenkin nelikymppinen akateeminen nainen Helsingistä.
Vierailija kirjoitti:
Epäilen kyllä tuota ap:n väittämää, mutta arvostan toki naisia jotka älyävät pitää sakset kiinni ja siveät ajatukset mielessä. Se tuntuisi olevan valitettavan harvinaista.
Miksi arvostat?
Pelkään tauteja liikaa, en harrasta suuseksiä kondomin kanssa, ilman suuseksiä seksi on yleensä epätyydyttävää.
Jätän parisuhteeseen nämä touhut tästä syystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole uskomatta ihan vapaasti. Olen kuitenkin nelikymppinen akateeminen nainen Helsingistä.
No niinpä tietysti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäilen kyllä tuota ap:n väittämää, mutta arvostan toki naisia jotka älyävät pitää sakset kiinni ja siveät ajatukset mielessä. Se tuntuisi olevan valitettavan harvinaista.
Miksi arvostat?
Samasta syystä kuin arvostan Ferraria verrattuna Toyotaan. Ne ovat harvinaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikamme suurin vitsaus: "Akateeminen Helsinkiläisnainen".
k-noppa elvis kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi arvostat?
Samasta syystä kuin arvostan Ferraria verrattuna Toyotaan. Ne ovat harvinaisia.
Kai siihen nyt joku syy on kuin pelkkä ”harvinaisuus”?
Ja mistä edes tiedät että se olisi harvinaista?
Haluaa, mutta eivät sinun kanssasi. Yhden illan jutulta ei vaadita muuta kuin tarpeeksi miellyttävää ulkonäköä.
naiset haluaa seksiä sitten kun verhot on kohdillaan ja viinissä maistuu oikea maaperä
Nyt on pakko tunnustaa. Musta on varoitettu reilu parikymppisenä _miestä_ joka lähti ”saatille” poken toimesta - olen nainen 😳😳😳
Okei, olin vähän villi, mutta en nyt niiin villi.