Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset eivät halua yhden yön juttuja

Vierailija
24.01.2019 |

En vaan ymmärrä miksei naiset halua nauttia hyvästä seksistä.
Sitten kun he siihen päätyvät syystä tai toisesta niin kyllä ovat tyytyväisiä. Kuulun top 10 tyyppeihin ja olen pettynyt tähän kuvioon. Paljon on annettavaa mutta ottajina naiset eivät syystä tai toisesta tartu hetkeen. Oma lehmä tässä on ojassa mutta onko hyvä seksi naisille yhdentekevää?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun he siihen päätyvät syystä tai toisesta niin kyllä ovat tyytyväisiä. Kuulun top 10 tyyppeihin ja olen pettynyt tähän kuvioon. Paljon on annettavaa mutta ottajina naiset eivät syystä tai toisesta tartu hetkeen. Oma lehmä tässä on ojassa mutta onko hyvä seksi naisille yhdentekevää?

Millä listalla? :)

Listalla tyypeistä joista poket varoittavat nais-asiakkaita jos näkevät hänen olevan lähdössä saatille.

Nyt on pakko tunnustaa. Musta on varoitettu reilu parikymppisenä _miestä_ joka lähti ”saatille” poken toimesta - olen nainen 😳😳😳

Okei, olin vähän villi, mutta en nyt niiin villi.

Vierailija
22/35 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen nauttinut yhden yön jutuista  aina mälli lentänyt karessa jonkun mimmin pimpaan tai perään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina harrastanut yhdenyönsuhteita mielellään. Moni muukin tuttuni. Ap:ssa on joku vika naisnäkökulmasta, jos hän ei saa niitä. Mä jopa olen iskenyt kaikki irtosuhteeni itse menemällä ehdottamaan miehille. Luultavasti ap ei ole niin komea ja sexy haluttu miehenä kuin itse luilee. Joko ulkonäkö tai käytös mättää.

Vierailija
24/35 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minä olen nauttinut yhden yön jutuista  aina mälli lentänyt karessa jonkun mimmin pimpaan tai perään

Aika oieni sulla, jos mälli mahtuu kaaressa lentämään.

Vierailija
25/35 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä listalla? :)

Listalla tyypeistä joista poket varoittavat nais-asiakkaita jos näkevät hänen olevan lähdössä saatille.

Nyt on pakko tunnustaa. Musta on varoitettu reilu parikymppisenä _miestä_ joka lähti ”saatille” poken toimesta - olen nainen 😳😳😳

Okei, olin vähän villi, mutta en nyt niiin villi.

Se toinen kommentti kylläkin viittasi siihen raiska ri-toimittajaan.

Vierailija
26/35 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen aina harrastanut yhdenyönsuhteita mielellään. Moni muukin tuttuni. Ap:ssa on joku vika naisnäkökulmasta, jos hän ei saa niitä. Mä jopa olen iskenyt kaikki irtosuhteeni itse menemällä ehdottamaan miehille. Luultavasti ap ei ole niin komea ja sexy haluttu miehenä kuin itse luilee. Joko ulkonäkö tai käytös mättää.

Minä en kyllä usko kertomaasi pätkääkään. Taidat olla kaiken lisäksi miespuolinen.

Vierailija
27/35 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en kyllä usko kertomaasi pätkääkään. Taidat olla kaiken lisäksi miespuolinen.

Ole uskomatta ihan vapaasti. Olen kuitenkin nelikymppinen akateeminen nainen Helsingistä.

Vierailija
28/35 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäilen kyllä tuota ap:n väittämää, mutta arvostan toki naisia jotka älyävät pitää sakset kiinni ja siveät ajatukset mielessä. Se tuntuisi olevan valitettavan harvinaista.

Miksi arvostat?

Vierailija
29/35 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään tauteja liikaa, en harrasta suuseksiä kondomin kanssa, ilman suuseksiä seksi on yleensä epätyydyttävää.

Jätän parisuhteeseen nämä touhut tästä syystä.

Vierailija
30/35 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole uskomatta ihan vapaasti. Olen kuitenkin nelikymppinen akateeminen nainen Helsingistä.

No niinpä tietysti. 

Vierailija
31/35 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäilen kyllä tuota ap:n väittämää, mutta arvostan toki naisia jotka älyävät pitää sakset kiinni ja siveät ajatukset mielessä. Se tuntuisi olevan valitettavan harvinaista.

Miksi arvostat?

Samasta syystä kuin arvostan Ferraria verrattuna Toyotaan. Ne ovat harvinaisia.

Vierailija
32/35 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikamme suurin vitsaus: "Akateeminen Helsinkiläisnainen".

Vierailija
33/35 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

k-noppa elvis kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi arvostat?

Samasta syystä kuin arvostan Ferraria verrattuna Toyotaan. Ne ovat harvinaisia.

Kai siihen nyt joku syy on kuin pelkkä ”harvinaisuus”?

Ja mistä edes tiedät että se olisi harvinaista?

Vierailija
34/35 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa, mutta eivät sinun kanssasi. Yhden illan jutulta ei vaadita muuta kuin tarpeeksi miellyttävää ulkonäköä.

Vierailija
35/35 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset haluaa seksiä sitten kun verhot on kohdillaan ja viinissä maistuu oikea maaperä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä